Reply on: Marcelllooo #95642:
Ak na kazdom useku bratislavskej elektrickovej siete nezvysujem prepravnu kapacitu, len sprehladnujem system tak jednoducho vacsi pocet vozidiel nepotrebujem!!! Dokonca ak budem mat na jednej konecnej len jednu linku tak prechodom vo vyprave vozidiel na sytsem, ktory je bezny v zapadynch mestach mozem este aj supravy usetrit.Ved je to rovnako ako zmena v Petrzalke. Pri vacsej kapacite prepravy cez mosty potrebovali menej vzkm a menej vozidiel.
Marcelllooo
http://www.rovniankova14.sk/images/praha1.jpg
http://www.rovniankova14.sk/images/praha2.jpg
http://www.rovniankova14.sk/images/praha3.jpg
Co sa tyka zmeny, je to take schizofrenicke, hovoria aj o jednom aj o druhom a tak divno medzitym plavaju, pricom doteraz neexistuje dopravna studia!!!
Mas prepocty dorpavnej vytazenosti Bratislavskych mostov, ked takto rozpravas? Ja mam a rozhodne nie som taky optimista... Navyse zrealizovanie elektricky Safko pre cestnu dopravu odpali uplne, a tah Vajanskeho nabr. - Dostojevskeho bude neprejazdny, budu to lokalne ulice, ako tah bude presmerovany cez Novy Most - Einsteinova, Apollo. A nehovor mi, ze mosty kapacitrne maju rezervu, lebo to povie len ignorant. problem je, ze chybaju projekty a studie, vsetko sa rozhoduje len v dosledku politickych a ekonomickych tlakov a potom to tak aj vyzera....
Zrazu to sem uz nemam pliest, tie zaujmove skuopiny? Ved si s tym ty zacal. A hovorim na rovinu, s projektom elektricky do Petrzalky sa nezacalo hovorit pre realnost potreby, ale preto, ze si to tato lobby presadila. Potvrdzuju to aj zavery Stanoviska Vyskumneho ustavu dopravneho...
Osone si mozeme dat niekedy kofolu a prebrat to... Dalsie ukaze len cas.