Turbo: 1435 mm je standardizovany a unifikovany rozchod v ramci vacsiny Europy a na tomto rozchode je postavena vacsina zeleznic (a dufam ze mi tu niekto nezacne tvrdit ze elektricka nie je zeleznica). A pouzivanie unifikovanych veci prinasa vyhody v lahsej dostupnosti vsetkeho prislusenstva a z dovodu jeho seriovej vyroby je toto aj lacnejsie. Okrem toho ako si iste vsimnes, tak aj na Slovensku su nosne systemy zeleznic postavene na rozchode 1435 mm a nech sa tvaris ako kolvek, je potrebne vozit aj vidiecanov do mesta (proste trend je taky ze byvas niekde v prilahlej obci a do mesta chodis za pracou, nakupmi, zabavou) a na to by bolo velmi vhodne vyuzivat prepojeneho systemu mestskej zeleznice (elektricky) a ZSR. (a myslim ze ZSR na zmenu rozchodu na 1000 mm neukecas a s jej vyhodami by ta poslali vies kam aj v pripade ze by ich ta zmena nic nestala)
Turbo
Predlzenie skrine o 1,5 metra je take strasne? Ale v pohode, ja som vedel ze ma napadnes v pripade 40 metroveho vlaku. Ale to by si nebol ty (neber ako urazku). A to co pises o podbijackach je smiesne. Najprv sprdnes nase podbijacky co mame a potom pises ako to je s poziciavanim. Takze ty by si radsej zmenil rozchod a kupil nan podbijacku? Tak preco rovno nekupis podbijacku na 1000-kui?? Navyse vela modernych podbijacioek ma variabilny rozchod.