Doplnim Karola : Potom trat pokracoval okolo stadiona Petrzalky (vtedy Cervenej hviezdy), nadjazdom prekonala staru cestu zo Stareho mosta do Petrzky a pozvolna klesala az k terajsiemu obluku za petrzalskou stanicou. Este dlhu dobu boli v tom obluku zvysky kolaji smerujuce k Staremu mostu.
Inak co sa tyka tej silnej parnej prevadzky tak v polovici 60. rokov bola vo vtedajsom Ceskoslovensku asi este vsade. V tej dobe este len zacinala prevadzka tratovych motorovych rusnov. Motorove vozne boli uz silne rozsirene, ale elektrifikacia dorazila do Blavy az myslim v roku 1968.
Inak co sa tyka tej silnej parnej prevadzky tak v polovici 60. rokov bola vo vtedajsom Ceskoslovensku asi este vsade. V tej dobe este len zacinala prevadzka tratovych motorovych rusnov. Motorove vozne boli uz silne rozsirene, ale elektrifikacia dorazila do Blavy az myslim v roku 1968.
Peter P.
Ufo ak máš záujem o fotky z Filiálky, ozvi sa na 0903242501. Dohodneme sa.
Tento rok majú prísť ešte tri 15TrM. Potvrdil to aj riaditeľ rezortu prevádzky, Ing.Weigel. Klasické 15Tr sú odstavované pre opravy elektrickej kabeláže v kĺboch, aby nedošlo ku podobným nehodám, aká sa prihodila 6616.
TeBeCe- navrhujem obnoviť funkciu sprievodcov v zadných vozňoch. Zabráni sa poškodzovaniu vozňov sprejermi a vandalmi. Mohli by sa predávat aj lístky pre zábudlivcov. Skrátka ponúknut doplnkové služby a ušetriť na výmenách plynomerov-pardon označovačov lístkov. Zároveň vhodný trest pre vodičov, stiahnutých z výkonu služby.
Juro, vidím, že si fanúšik Filiálky rovnako ako ja. Pamätáš, keď jazdili ešte Sergeje T679.1 s ucelenými súpravami cisterien, okolo 2000 ton do Rajky a neskôr s prestavovacími vlakmi po Filiálku, nakoľko boli zakázané v obytnej zóne pre nadmernú hlučnosť? To boli časy. . . Rovnako aj pobočné depo Nivy, kde stáli Karkulky a schovaná 310.0. To všetko je minulosť. Verím však v obnovenie žst.Filiálka.
D3ko bravó, anketa je perfektná.