Doplnim Karola : Potom trat pokracoval okolo stadiona Petrzalky (vtedy Cervenej hviezdy), nadjazdom prekonala staru cestu zo Stareho mosta do Petrzky a pozvolna klesala az k terajsiemu obluku za petrzalskou stanicou. Este dlhu dobu boli v tom obluku zvysky kolaji smerujuce k Staremu mostu.
Inak co sa tyka tej silnej parnej prevadzky tak v polovici 60. rokov bola vo vtedajsom Ceskoslovensku asi este vsade. V tej dobe este len zacinala prevadzka tratovych motorovych rusnov. Motorove vozne boli uz silne rozsirene, ale elektrifikacia dorazila do Blavy az myslim v roku 1968.
Inak co sa tyka tej silnej parnej prevadzky tak v polovici 60. rokov bola vo vtedajsom Ceskoslovensku asi este vsade. V tej dobe este len zacinala prevadzka tratovych motorovych rusnov. Motorove vozne boli uz silne rozsirene, ale elektrifikacia dorazila do Blavy az myslim v roku 1968.
Meno (nick): :)
trochu (vlastne dost) som to prehnal ale sranda to bola, nie? (".....A VIETE PRECO SA TEN AUTOBUS POKAZIL??? LEBO JE Z MADARSKA!!! TOTO STE CHCELI SLOVACI??? VED JA NASADNEM DO TANKOCH A......" - HAHA!, viem si predstavit ako tam ozraty stoji a keca)
SPECTRE->
nasiel som par fotiek (12 - blava, berlin, kyjev), ktore by som ti mohol dat spolu s tymi technickymi udajmi o busoch, tak mi niekedy zavolaj (alebo posli SMS). OK? (napr.: cez vikend mam cas)
zatim cafte...