Pre KLF.
Pár drobných poznámok k rampe na Starý most zo stanice Nivy. Smerom k Dunaju viedli zo stanice
Nivy vlečky do prístavu a okolitej primyseľnej zóne. Trať smerom k mostu začala stúpať na úrovni
Čulenovej ulice vedúc povedľa Dostojevského radu. Na úrovni ulice Lomonosovej a Bezručovej bola
trať skoro na úrovni dnešneho mosta. Pribinovu ulicu prekonavala oceľovým mostom. Potrebný oblúk
začinal na úrovni Lomonosovej ulice a stačal trať na most pota Umelku. Celý násyp aj včítane mostu
už neexistuje, malý zostatok predstavuje podklad vozovky poza Umelku.
Pár poznámok k Filiálnej stanici.
Na stanici Filiálka bola ešte v prvej polovoci 60-tych rokov silná parna prevádzka so strojmi 556
v oboch smeroch. Posledné osobné vlaky obsluhovali smer na Trnavu.
Podľa mňa má táto stanica veľmi dobrú polohu (Trnavké mýto) pre regionálnu osobnú dopravu. Škoda
by bolo nevyužiť túto možnosť vedenie trás na Trnavu čí Nové Zámky a pri vhodnej kombinácii aj
na Dunajskú Stredu či Petržalku (hoc s obchádzkou, ale náv§znosťou na Rusovce a Kittze).
Pár drobných poznámok k rampe na Starý most zo stanice Nivy. Smerom k Dunaju viedli zo stanice
Nivy vlečky do prístavu a okolitej primyseľnej zóne. Trať smerom k mostu začala stúpať na úrovni
Čulenovej ulice vedúc povedľa Dostojevského radu. Na úrovni ulice Lomonosovej a Bezručovej bola
trať skoro na úrovni dnešneho mosta. Pribinovu ulicu prekonavala oceľovým mostom. Potrebný oblúk
začinal na úrovni Lomonosovej ulice a stačal trať na most pota Umelku. Celý násyp aj včítane mostu
už neexistuje, malý zostatok predstavuje podklad vozovky poza Umelku.
Pár poznámok k Filiálnej stanici.
Na stanici Filiálka bola ešte v prvej polovoci 60-tych rokov silná parna prevádzka so strojmi 556
v oboch smeroch. Posledné osobné vlaky obsluhovali smer na Trnavu.
Podľa mňa má táto stanica veľmi dobrú polohu (Trnavké mýto) pre regionálnu osobnú dopravu. Škoda
by bolo nevyužiť túto možnosť vedenie trás na Trnavu čí Nové Zámky a pri vhodnej kombinácii aj
na Dunajskú Stredu či Petržalku (hoc s obchádzkou, ale náv§znosťou na Rusovce a Kittze).
Meno (nick): :)
------
ALL->
nedavno sa spominalo, ze T6A5-kam koncia listy na zberacoch. no, dnes rano som isiel (ako vzdy) do skoly. idem a co nevidim - T6A5 7923+7924 si ide s napisom porucha vozidla do vozovne. zrejme odisla zadna lista, lebo isla na predny zberac. a poobede idem zasa opacnym smerom zo skoly - a oproti 7923+7924 uz na zadnom zberaci. pekne rychlo to vymenili, nie?
--------------
vcera som isiel do DNV linkou 21, Ik280. neveim preco mala vpredu tabulku "SKOLSKY SPOJ", ale ked som nastupoval na kriznej tak som len pozeral. vodic si to vsimol nz na druhej zastavke v DNV, ked ju otocil (z druhej strany bola biela). pred vystupovanim na Novoveskej som si ju pozrel blizsie - "SKOLSKY SPOJ" bola nalepka. pod tym bolo nieco taketo: "VOZIDLO S NAJLEPSIOU OBSLUHOU" alebo nieco vyznamovo zhodne, uz si presne nepamatam znenie textu (zistite to...). tak toto som videl po prvy krat! myslim ze by vodicom mali davat taketo tabulky, aby ich motivovali k praci.
-----------------------
na elektrickovej zastavke pionierska smerom do mesta lezi uz od jesene skapaty potkan. na zastavke priamo nie, ale ked idete na zastavku tak medzi prazcami (od krizovatky je to 11ty a 12ty) tam je. mali by ho odpratat lebo onedlho sa otepli a zacne tam srmdet.