V tomto sa prosím pekne ponížene ako nebratislavčan rád nechám poučiť
Ale vychádzal som z toho, že na mapách bola pôvodná konečná linky č. 111 (neskôr 103, 63...) zareslená inde ako súčasná konečná Povodie Dunaja a označená ako Lodenica. A keď k tomu prirátam, že dnes zhruba v miestach pôvodnej konečnej Lodenica zastávku Lodenica máme a k tomu ešte zastávku Povodie Dunaja, myslel som, že sa tam jednoducho predĺžila trasa o jednu zastávku.
The Opletal Street
The Paulin
Close To Brickyard
The Bystrian Street
The Railway-station
The Mill Street
The Novoveska Avenue
The Hradistna Street
The Milan Marecek Avenue, The Stephan Kralik A. ...
no nebol by som proti, ale tento navrh ma viac proti ako pre: kto by to financoval? ked mame uz jednu 280-tku, a ani ta nie je uplne v najlepsom stave
dve su asi zbytocne, casom by sa (podla mna) asi jeden z nich uprednostnil a druhy by stal na vzduchu a dazdi....
a radsej tych par chechtakov co sa naskrabe dat do niecoho co by sa viac vyplatilo a co uz davno malo byt v lepsom stave, napr. do Sanosu
alebo este do IK 283, ked dojazdia, keby boli dve 280 tak velice pochybujem ze aj z 283-ky bol historicak
Ja neviem, čo budú mať z toho, že v kuse bude mlieť len The next stop is... akože preložiť Letisko a Hlavnú stanicu pochopím, ale blbosti typu Koliba, alebo Žabí majer určite nie
Martin Fundárek