Je pravda, že s hlásením zastávok v cudzom jazyku by bol problém, pre veľmi krátku vzidalenosť od seba. V takom prípade navrhujem zlúčiť niektoré zastávky do 1.
Čo sa týka LBC náteru dalo sa na to kopec peňazí, aby boli vo vozidlách turistické informácie v Slovenskom a cudtom jazyku a hlásenie zastávok malo byť tak isto v slovenskom i cudzom jazyku. Ale stalo sa tak?
stale mi inak uchadza vyznam tej linky ? preco potom nechodi DPB aj do Bernolakova? ? ved... aj tam su ludia co dochadzaju do BA...
pri sucasnom ignorovani inych dopravcov by mozno DPB mal zaviest dialkovy spoj napr do Revucej ?
ked uz mam mesto pri objednavani semaforov peniaze na kraviny typu plny kruhovy semafor so zelenou sipkou v odbocovacom pruhu do prava (tam kde sa bezne dava zlte prerusovane svetlo a znacka daj prednost v jazde), tak myslim ze odpocitavaci displey by nikoho nestal az tak vela... a ma to len vyhody
- mensie emisie (auta by sa snazili dojst na krizovatku tak aby len zaradili dvojku a isli - ziadne zbytocne stlacanie plynu)
- zvysena plynulost premavky
- pri niektorych autobusovych zastavkach moznost nastupu
(napr SAV... dojde 63 a tesne pred odchodom skoci cervena... tak necha otvorene dvere a zavrie ich az 5s pred skocenim zelenej - aj bezci zo SAV zastavky pre 83 a pod by stihali)
Je fakt, ze anglicke nazvy zastavok su v Kosiciach dost cudesne. ale doteraz som nemal moznost pocut vyraz "next stap". V anglictine je vyhlasovanie len aktualnej zastavky, nie tej nasledujucej. BTW: Ked je zase kosicky endemit hlasit s aktualnou zastavkou aj nazov miestnej casti, kde sa nachadza, tak v anglictine sa nazov MC neuvadza.
No, kto napriklad byva v Hainburgu a dochadza do BA, tak to podla mna celkom vyuzije, ak to bude nadvazovat. S VorteilsCard stoji Hainburg-Wolfsthal 1 €. Mozno su aj nejake este lepsie zlavy pre dlhodobych cestujucich, ale nevyznam sa, s OeBB nejazdim.
WolfsTHALu, nie WolfSTAHLu, je to Vlcie udolie, nie Ocel z vlka.
A mimochodom, preco by nestacil pripoj k prvej zastavke vlaku Wolfsthal - Wien? Preco by ta linka nemala vyznam? S touto linkou sa predsa nedostanes len do Wolfsthalu. Dostanes sa s nou na vlak, ktory ta zavezie aj do Hainburgu, aj na Schwechat. Z Wolfsthalu odchadza vzdy o XX:50, ked sa bahn.de nemyli, jazdna doba do Hainburgu-Ungartor je 5 min., do Hainburgu os.st. je to 7 minut, do Hainburgu nakl.st. 9 minut, do kupelov Deutsch Altenburg 13 minut, do Fischamendu 39 minut, na letisko Schwechat 46 minut, na Mitte 1 h 13 minut (vlak dalej pokracuje az na moravske hranice do Laa a.d.Thaya).
Mimochodom, ak ta linka bude mat v Rakusku moznost vnutrostatnej prepravy, tak ju musi schvalit rakuska strana, co sa im vies ako asi bude pacit.
Kristepane, to zas ktore decko sa zosalelo... dva dni som tu nebol a mohol som citat 12 stran... ktomu onicom.
1. tr3mp-ho navrh je dogma, ktoru pravdepodobne nik neprekona ? znovu to otvarat je ?
2. natery, hlasenia a co ja viem co s LBC je hanbou. Je to kruh, tak ako jeden z byvalych navrhov na logo ?
3. naco su niekomu vyhradene spoje od VW a rozpisovat sa o tom na x stran ?
4. neviete co je s tym casom k prispevkom? podla tohto, tu uz nik nenapisal vyse 16 hodin, a to iste na dispecerovi, uz som sa zlakol, ze ste vymreli ?
Ad historicaky ik280: http://imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=53
citujem "So zachovaním do zbierky historických vozidiel DPB sa počíta s vozidlami #2881/II a 4940."
takze by som povedal ze uz je to oficialne. Ajked taketo historicaky su hanba hlavne dedusko 2881 so zlomenym ramom. 4947 historicak byt uz nemoze.
Problém je len a jedine vo vôli kompetentných. Keď to mohlo fungovať už pred vyše 20 rokmi v srbskom meste Užice, s nápisom "prosíme vypnite motor" pod countdown displejom (používalo sa to najmä na semaforoch blízko centra a v ňom, aby mali čistejší vzduch aspoň tam), tak nie je jediný dôvod, prečo by to tak nemohlo fungovať tu. Tam to ešte dokonca nebol svetelný displej, ale jednotlivé segmenty číslic boli zakrývané "záklopkami", ktoré sa mechanicky vysúvali zvnútra
Re #94655 Valec: "... ďaleko lepšie by bolo, keby tam zelená bola chodcom daná vždy. Nikto tým nič nestratí." - Ale stratí Siemens by totiž podstatne menej zarobil, keby tam neosadil tie efektné a najmä drahé dotykové tlačítka s istotne ešte drahšími navádzacími prúžkami pre nevidiacich (ktoré schvaľujem, ale som si skoro istý, že za ne účtuje neúmernú cenu), a výbehovú dopytovú riadiacu jednotku, ktorú už nemá kde inde predať, lebo vo zvyšku sveta chcú modernejšie
Re #94669 Ámos: O ktorom našom spoločnom známom bola reč? Nejako sa mi nikto neasociuje...;-) Capability toho softwaru by ma totiž naozaj zaujímali, no ešte väčšmi ma zaujímajú capability použitého hardwaru...keď ten SW totiž písal nejaký manták, tak sa pokojne môže stať, že SW nie je schopný využiť HW možnosti zariadenia, čo by sa dalo prirovnať k počítaču bez driverov na grafiku, IRQ a DMA radič, zbernicu, a tak - síce to ide, ale ...
Tak zožerú aj jeho. ? Ale neboj, je víkend, naviac to tu blbne, nebude sa to dať zajtra tak ľahko preštudovať. Naviac Záhradkár povedal, že Ikarus do muzeálnej zbierky pôjde, a keď to ten povedal, tak je to pravda. A beda tomu, kto sa ich v zlom dotkne.
Ike
pri sucasnom ignorovani inych dopravcov by mozno DPB mal zaviest dialkovy spoj napr do Revucej ?