Reply on: Ike #94642:
Problém je len a jedine vo vôli kompetentných. Keď to mohlo fungovať už pred vyše 20 rokmi v srbskom meste Užice, s nápisom "prosíme vypnite motor" pod countdown displejom (používalo sa to najmä na semaforoch blízko centra a v ňom, aby mali čistejší vzduch aspoň tam), tak nie je jediný dôvod, prečo by to tak nemohlo fungovať tu. Tam to ešte dokonca nebol svetelný displej, ale jednotlivé segmenty číslic boli zakrývané "záklopkami", ktoré sa mechanicky vysúvali zvnútra Re #94655 Valec: "... ďaleko lepšie by bolo, keby tam zelená bola chodcom daná vždy. Nikto tým nič nestratí." - Ale stratí Siemens by totiž podstatne menej zarobil, keby tam neosadil tie efektné a najmä drahé dotykové tlačítka s istotne ešte drahšími navádzacími prúžkami pre nevidiacich (ktoré schvaľujem, ale som si skoro istý, že za ne účtuje neúmernú cenu), a výbehovú dopytovú riadiacu jednotku, ktorú už nemá kde inde predať, lebo vo zvyšku sveta chcú modernejšie
Re #94669 Ámos: O ktorom našom spoločnom známom bola reč? Nejako sa mi nikto neasociuje...;-) Capability toho softwaru by ma totiž naozaj zaujímali, no ešte väčšmi ma zaujímajú capability použitého hardwaru...keď ten SW totiž písal nejaký manták, tak sa pokojne môže stať, že SW nie je schopný využiť HW možnosti zariadenia, čo by sa dalo prirovnať k počítaču bez driverov na grafiku, IRQ a DMA radič, zbernicu, a tak - síce to ide, ale ...
_ERIC
citujem "So zachovaním do zbierky historických vozidiel DPB sa počíta s vozidlami #2881/II a 4940."
takze by som povedal ze uz je to oficialne. Ajked taketo historicaky su hanba hlavne dedusko 2881 so zlomenym ramom. 4947 historicak byt uz nemoze.