"hniju na nivoch, hrdzaveju a rozpadaju sa, jeden ma vnutri "obchod" s nahradnymi dielmi na SANOSy" Ako to mám chápať s tým obchodom, keď Sanosy nikde v exČSFR v pravidelnej premávke nejazdia?
Re #94434 Peon: Ad. 1: Po tej trati v GVD 89/90 premávalo niekoľko párov MOs v trase BA hl. st. - DNV - Marchegg s vylúčenou vnútroštátnou prepravou cestujúcich.
Re #94437 Peon: Tomu kto " porušením povinnosti ustanovenej všeobecne záväzným právnym predpisom ohrozí bezpečnosť alebo plynulosť železničnej alebo lodnej dopravy alebo v nej spôsobí dopravnú nehodu" možno podľa zákona o priestupkoch uložiť pokutu do 5 000 Sk.
A čo sa týka chodenia po električkovej trati pokiaľ nie je vedená na samostatnom telese by si spáchal priestupok na úseku plynulosti a bezpečnosti cestnej premávky.
Po tých fámach ohľadom toho mosta nad Staromestskou a podobné veci (že napríklad okolo seba neprejdú) ma zneistili a preto sa pýtam. Ja by som bol veľmi rád, keby tu boli K3.
Trakčný povozok pod kĺbom v K3 je samopzrejme doriešený, čo myslíš, že v Brna jazdia s nedoriešeným podvozkom ? ? Myslím, že Š. L. ten problém s roztečou zdvihákov vyrieši. Nakoniec, K2 a T3 tiež majú rozdielne vzdialenosti otočných čapov a ide to.
Ad Re #94416 810zssk: T3 číslo 275 je 7509? A to je v dobrom stave????
Ad Re #94431 Solider: Prejazdný profil treba vyskúšať, teória o neunesení mostom je abslolútny blud, keď to unesie 2 x T6.
Hlavne sa treba v prvom rade zaoberať tým, KTO povedal, že v BA NEMôŽE byť K3, pretože pokiaľ je mne od KOMPETENTNÝCH známe, tak nikto KOMPETENTNÝ nič také nepovedal a nad K3 sa vážne uvažuje.
Mikimaus