Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jezo #94458:
Ani o jednu, nie je z čoho prerábať. Novostavba.
Reply on: _ERIC #94433:
"hniju na nivoch, hrdzaveju a rozpadaju sa, jeden ma vnutri "obchod" s nahradnymi dielmi na SANOSy" Ako to mám chápať s tým obchodom, keď Sanosy nikde v exČSFR v pravidelnej premávke nejazdia?
Re #94434 Peon: Ad. 1: Po tej trati v GVD 89/90 premávalo niekoľko párov MOs v trase BA hl. st. - DNV - Marchegg s vylúčenou vnútroštátnou prepravou cestujúcich.
Re #94437 Peon: Tomu kto " porušením povinnosti ustanovenej všeobecne záväzným právnym predpisom ohrozí bezpečnosť alebo plynulosť železničnej alebo lodnej dopravy alebo v nej spôsobí dopravnú nehodu" možno podľa zákona o priestupkoch uložiť pokutu do 5 000 Sk.
A čo sa týka chodenia po električkovej trati pokiaľ nie je vedená na samostatnom telese by si spáchal priestupok na úseku plynulosti a bezpečnosti cestnej premávky.
Reply on: Jezo #94458:
z K2 vlozenim stredneho clanku
Reply on: S499.1023 #94456:
Ja by som sa len pre upresnenie opytal. O ktoru verziu sa jedna? Prerabku z K2, ci 2xT3?
Reply on: bwd #94447:
Však 500,- tiež patrí do definičného oboru "až DO výčky 2.000,- SKK".
Reply on: Mikimaus #94454:
Ľudia vo vedení DPB K3 chcú, tak nejako nechápem tvoj príspevok.
Reply on: bubboo #94453:
A hlavne zašiť sa v organizácii, ktorá nič zmysluplné nerobí (napadá ma len mobilná okrasa perónov) a o ktorej tam hore viacerí ani nevedia... ?
Reply on: S499.1023 #94450:
Ten mostik uniesol aj S 6T ? To len ludia vo vedeni DPB ..nikdysatotaknerobilo, vsetcisunaobede, cestujucibytonepochopili ?
Reply on: Papyr #94443:
Tak to je krása.Priamy úkaz toho,ako sa dá polahky prežiť,bez ohladu na režimy,čo vlády.Stačí byť len servilný . . .
Reply on: S499.1023 #94450:
Po tých fámach ohľadom toho mosta nad Staromestskou a podobné veci (že napríklad okolo seba neprejdú) ma zneistili a preto sa pýtam. Ja by som bol veľmi rád, keby tu boli K3.
Reply on: Beus #94439:
Trakčný povozok pod kĺbom v K3 je samopzrejme doriešený, čo myslíš, že v Brna jazdia s nedoriešeným podvozkom ? ? Myslím, že Š. L. ten problém s roztečou zdvihákov vyrieši. Nakoniec, K2 a T3 tiež majú rozdielne vzdialenosti otočných čapov a ide to.
Reply on: _ERIC #94433:

Ad Re #94416 810zssk: T3 číslo 275 je 7509? A to je v dobrom stave????
Ad Re #94431 Solider: Prejazdný profil treba vyskúšať, teória o neunesení mostom je abslolútny blud, keď to unesie 2 x T6.
Hlavne sa treba v prvom rade zaoberať tým, KTO povedal, že v BA NEMôŽE byť K3, pretože pokiaľ je mne od KOMPETENTNÝCH známe, tak nikto KOMPETENTNÝ nič také nepovedal a nad K3 sa vážne uvažuje.
Reply on: Solider #94431:
Začnime diskusiu týmto:
KTO povedal, že v Bratislave NEMôžE byť K3?
Reply on: N/A #94445:
"pokutu az do vysky 2000 Sk"

To musíš mať nejakú protekciu. Odomňa neúspešne pýtali v Petržalke (aspoň raz do týždňa), kým ešte nebol podchod vždy len 500,-.
Reply on: _ERIC #94433:
"osobne mi mapy.sk pripadaju prehladnejsie "
Mne nie a ich nešikovné ovládanie a načítanie každej zmeny zvlášť na novú stránku tiež nie. Iná vec sú nové mapy na http://beta.mapy.atlas.sk/ kde sú aj letecké snímky (krajšie ako vo viedenskej mape viedenského magistrátu) a ovládanie je podobné ako v google.
CIASTOCNY OFF TOPIC

Ked uz tu spominam zeleznu oponu, na zamyslenie je tento fakt:

8.8.1986 sa 18-rocny vychodny Nemec Hartmut Tautz pokusil prekrocit ceskoslovensko-rakusku hranicu pri statnej ceste Petrzalka-Rusovce. Toto miesto si vybral preto, ze hranicne pasmo v tejto oblasti bolo znacne uzke a praca pohranicnikov bola z verejne pristupnej cesty dobre pozorovatelna. O 22.16 narusil signalny plot, pohraniciari vypustili dvojicu psov, ktori Nemcovi sposobili tazke zranenia s masivnym krvacanim, mimo ineho ho oskalpovali. O 22.30 ho nasi pohranicnici zadrzali iba 20 metrov od hranicnej ciary. Pohranicnici este pred poskytnutim prvej pomoci riesili, ci nemal nejakeho spolocnika a vykonali obhliadku okolia. Az potom previezli narusitela do Vojenskej nemocnice. Lekarske osetrenie zacalo az o 23.50 h, o 1.15 v noci nasledujuceho dna Tautz zraneniam podlahol. V pitevnej sprave sa konstatovalo, ze ani jedno zo zraneni nebolo smrtelne, smrt nastala vykrvacanim a skorym poskytnutim prvej pomoci bolo mozne Tautzov zivot zachranit.

Vysetrujuci prokurator Vojenskej obvodovej prokuratury, kpt. JUDr. Tibor Gaplovsky, ale pripad uzavrel s tym, ze smrti menovaneho neslo zabranit ani poskytnutim vcasnej lekarskej pomoci, co je v rozpore s pitevnou spravou. Na konani pohranicnikov nenasiel ziadnu chybu, vec bola uzavreta s tym, ze vsetko prebehlo podla predpisov.

No a teraz pride gol...

JUDr. Tibor Gaplovsky dnes pracuje vo funkcii... generalneho riaditela a najvyssieho velitela Zeleznicnej policie SR a medzitym povysil na generala. V tejto funkcii pracoval uz za Dzurindovej vlady. A pozrite, ako spokojne vyzera na uradnej fotografii:
http://zelpol.gov.sk/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=29

To len na zamyslenie, aby sme vedeli, kde zijeme.

TOPIC ON

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.