No ja by som Mercedes az tak nevychvaloval... Citara su poruchove a okrem toho ich nie su ochotni vyrobit v rozpore s normou EU, teda Ti ich nedaju bez fotobunky na posl. dverach a ak si ju sam odstranis, stratis narok na zaruku (takyto problem bol v NR).
Myslím, že spolupráca s Mercedesom by tak isto nebola najhoršia.. A možno by dokonca bola potrebná len minimálne, keďže vieme, že Mercedes vyrába vozidlá na špičkovej úrovni... Úroveň SORky sa nedá s MB porovnávať ani zďaleka..
JakabovicAndTkac su vsak aj lokalpatrioti. Urcite nedaju busy lacnejsie ako obvykla suma, no spolupraca so SORom v pripade reklamacii bude podla mna jednoduchsia ako so Solarisom.
- Oni majú dosť vodičov?
- Zaujímalo by ma, či boli niekde využité tieto ich staré modré Karosy, keď už nechodili do nákupných centier, bolo po predvolebnej kampani a ani tá minuloročná letná výluka pri ŽST Vinohrady už nebola...
Objednal si ich niekto napr. na odvoz smútiacich na kar?
- Vie sa už, či budú vypomáhať dlhodobo?
- Sú to 3 vozidlá?
- Všetky tie kedysi patrili DPB, keď boli ešte ako jeden podnik?
Ale veď tá električka už je u nás realitou! Si si ešte nevšimol 7703, 7704, 7717, 7718, 7126 ? Veď to je úplne to isté, akurát to má iný náter, dvere a čelá, nechápeš?
Tak ja som chcel načrtnúť čo by mohlo byť pre nás reálne a nie fantasmagóriu. Totiž vyzerá to tak,že DPB čaká kým sa SORu uráči vyrobiť aj električku... ?
Objavil si Ameriku... Ak si to porovnám s našou 7126, ktorá je tiež novostavba, tak tá ostravská T3R.EV je lepšia len v tom, že má podvozky aj s primárnym vypružením a asynchrónne motory (ktoré sú však podstatne drahšie ako jednosmerné). Ak chceš vidieť, o čom môžeme snívať, pozri si http://www.lrta.info/photos/France/fr-orleans02.html . Citadis, to je elktrička, ako má byť, nie tá ostravská paródia na NP vozidlo...
ale veď také električky máme aj my.... To je úplne obyčajná vysokopodlažná novostavba T3... akurát v iných farbách a s platňovými dverami namiesto skladacích...
mne by stacilo, keby v K2Skach na obrazovkach recar vision aspon islo po tom, ako do recaru vstupil big board...a ked to bude riadit niekto rozumny, tak to hadam nedopadne az tak zle;)
ak si si nevsimol, tak NB18 co bol v BA bol len prototyp, na ktorom budu este niektore muchy vychytane, preto sa podrobuje testovacim a prezentacnym jazdam v DP na slovensku aj v cechach...a kedze nema zatial ziadne referencie, tak urcite poskytne jednu z najnizsich cien, co by bolo sice jednou vyhodou, ale s perspektivou do nasledujucich rokov neviem ci prave vhodnou...uvidime;)
jo, v USA stoji Prius cca 21.000 dolarov! Neviem prec sa u nas predava tak draho. Ani cca 12% rozdiel v DPH nesposobi taky rozdiel.
Co sa udrzby tyka, hovoril som o znizeni servisnych prehliadok. Myslel som tym menej casto. Co moze ale aj nemusi znamenat ze budu lacnejsie...
"Autobusy s hybridným pohonom sa v štúdii ukázali ako najspoľahlivejšie. Pravidelnú údržbu si totiž vyžadujú po najazdení 7 000 míľ, kým vozidlá s pohonom na stlačený zemný plyn po 5 000 a na motorovú naftu už po najazdení 4 000 míľ. V teste dosiahol systém HybriDrive dokonca lepšie výsledky, keďže zvládol bez údržby 10 000 míľ. Vozidlá na CNG 8 000 a dieselový pohon 5 000 míľ."
To ci su hybridne vozidla slepou ulickou ukaze cas. Toto smerovanie vsak nesposobili vlady, ale skor nadnarodne ropne spolocnosti. Vlady hovoria o znizovani emisii a nie o sposobe ako to urobit. Ropne spolocnosti zafinancovali ten sposob aby sa znizili emisie no spotreba ropnych produktov nezastavila.
No jedine, že by Bruno blafoval a snažil sa nám nekecať, že práve ten jeden testovaný tam zhorel ? ešte keby povedal Ostravu, tak by som uvažoval ale rozdiel je aj tak v starostlivosti o vozidlá
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
Co sa udrzby tyka, hovoril som o znizeni servisnych prehliadok. Myslel som tym menej casto. Co moze ale aj nemusi znamenat ze budu lacnejsie...
"Autobusy s hybridným pohonom sa v štúdii ukázali ako najspoľahlivejšie. Pravidelnú údržbu si totiž vyžadujú po najazdení 7 000 míľ, kým vozidlá s pohonom na stlačený zemný plyn po 5 000 a na motorovú naftu už po najazdení 4 000 míľ. V teste dosiahol systém HybriDrive dokonca lepšie výsledky, keďže zvládol bez údržby 10 000 míľ. Vozidlá na CNG 8 000 a dieselový pohon 5 000 míľ."
To ci su hybridne vozidla slepou ulickou ukaze cas. Toto smerovanie vsak nesposobili vlady, ale skor nadnarodne ropne spolocnosti. Vlady hovoria o znizovani emisii a nie o sposobe ako to urobit. Ropne spolocnosti zafinancovali ten sposob aby sa znizili emisie no spotreba ropnych produktov nezastavila.