Reply on: Ike #92298:
Samozrejme by to lepsie bolo. ALE len za podmienky ze to bude poriadne koordinovane a ze sa zabezpeci jednotna tarifa s moznostou prestupovania medzi dopravcami na jeden listok (napr. 30-minutovy s tym ze nan pojdem aj busom DPB aj busom trebars SlovakLines - len priklad). Aby sme nedopadli ako Banska Bystrica.
d3k0
A myslim, ze chore to nie je, pretoze o MHD ma rozhodovat ten, kto ju dotuje. Druha vec je, ako rozhoduje, o tom hovorit nebudem. Dopravcom - sukromnikom - by malo ist o zisk, preto by asi nikto z nich nenavrhoval linky typu 151 alebo 44. Na to je tu objednavatel vykonov vo verejnom zaujme, aby si urcil, co chce dotovat, a akou sumou to chce dotovat. Iste ze linka 93 potrebuje inu dotaciu ako linka 44. Zaroven objednavatel dohliada na to, aby neexistovali subehy spojov na rovnakej trase - vid novelu zakona 168. To je ten pripad, ze jeden sukromnik ide o 7.05 z bodu A do bodu B a druhy ide 7.03 v rovnakej trase, aby tomu prvemu ukradol vsetkych zakaznikov... Vid Bansku Bystricu.