Reply on: Ike #92298:
Mohli by jazdit aj minutu pred odchodom inej linky dotovanej mestom a vykradat zakaznikov?A myslim, ze chore to nie je, pretoze o MHD ma rozhodovat ten, kto ju dotuje. Druha vec je, ako rozhoduje, o tom hovorit nebudem. Dopravcom - sukromnikom - by malo ist o zisk, preto by asi nikto z nich nenavrhoval linky typu 151 alebo 44. Na to je tu objednavatel vykonov vo verejnom zaujme, aby si urcil, co chce dotovat, a akou sumou to chce dotovat. Iste ze linka 93 potrebuje inu dotaciu ako linka 44. Zaroven objednavatel dohliada na to, aby neexistovali subehy spojov na rovnakej trase - vid novelu zakona 168. To je ten pripad, ze jeden sukromnik ide o 7.05 z bodu A do bodu B a druhy ide 7.03 v rovnakej trase, aby tomu prvemu ukradol vsetkych zakaznikov... Vid Bansku Bystricu.
d3k0
Iste sa DPB "dobre" argumentovalo za zachovanie povodnej 84, ked mali vsetci mocipani na stoloch len staznosti rozzurenych dochodkyn z Ovsista a ziadnu staznost na pripravovane zmeny od studentov. Komu potom myslis, ze potom daju za pravdu ti, co rozhoduju? Tazko sa niekomu ide proti prudu, ked nema za sebou nejaku skupinu ludi, co by ho podrzala... A EUBAci veru nepodrzali nikoho, kedze odignorovali vsetky moznosti, ktore mali na zvratenie toho, co sa zaviedlo...