To asi iba pani redaktorka prekrútila, asi sa jedná o sumu pre nákup autobusov + trolejbusov. A nevdivil by som sa, keby tam omylom oproti realtite posunula desatinnú čiarku, teda reálne pôjde na to iba 580 mil. SK.
? Us ked sme pri tych nadbytocnych zamestnancov aj v DPB by som vedel ako to efektivne zuzit zivy priklad su 1 a 2 DPA naco su v jednej vozovni dve kolony ked ani jedna us nevipravuje tolko liniek ako kedysi keby sa zlucili a sikovne sa poprehadzovali poradia niektorych liniek medzi kolonami hlavne ku 4 DTPA par aj ku 3 DTPA tak by sa rocne usetrili tolko vozo kilometrov as by sa vedeniu zakrutila hlava z toho a samozrejme by sa museli aj autobusi popresuvat plus vodoci.Ale kolko by islo andijamo priamo z vypovedou ludi alebo by isli robit vodicou aj tak brigadne drtiva vacsina soferuje a hned by sa aj zaplnila medzera po soferoch ?
? ako us chcem vidiet ako zosuladis vyucovanie pre niekolko stovak studentov koli mhd.A UE mohla dat staznost DPB ale ty ju odpinknu tou 184 a pre vedenie mesta je lepsie zalepit oci dochodcom ktori sa aj tak tie zmeny budu po mesiaci zase protestovat lebo zastavka je od vchodu do baletkarne 75 metrov a budu ju chciet blisie Sak pockaj ked ma niektori z baletakou zajtra v preci nas..... tak pojdem na tu ich poradu a ked co bi len jeden otvori usta ku zmenam tak ho tam zrusim ako ziadost na byt
No je mi jasné, že priamo nemá EU s MHD nič spoločné ale skôr som mal na mysli aby vyvýjala aktivitu v oblasti zladenia začiatkov vyučovania s dopravnými možnosťami. Takisto som nepostrehol žiaden oficiálny protest z vedenia EU nato, že im chcú presmerovať L84 a zaviesť L184 atď. ?
Som napísal, že to nemá byť linka expresná, už len preto, lebo slúži aj obyvateľom Petržalky. A ak má existovať linka stojaca len na zastávkach, ktoré vyhovujú študentom EU, tak nech sa preradí do radu liniek 37x so všetkým, čo k tomu patrí. ?
? a čo ma EU spolocne z MHD? sak to je len skola tak potom nech sa zrusia aj skolske spoje to je to iste a do tych okrem decek nikoho nepustia ani baletakov
Lenže EU neplatí ani dane z pozemkov narozdiel od tých obchodov, ktoré produkujú zisk ? Okrem toho, sa zaviedlo spoplatnenie externého štúdia, ktoré EU nevyberá. A máš pocit, žeby EU vyvýjala akúkoľvek snahu o zlepšenie situácie v MHD pri ich linkách?
"a 3. zastávka vlakov"
..., takže aby som sa dostal k vlakom, bude treba fárať pod zem ako baník ... a s takým nosným systémom mi môžu vyskočiť a pohojdať sa.
A prečo by to nemala byť linka pre EU a prečo by si to mala platit potom nech si platia hypermarkety linky ktore tam chodia a dochodci zdrzuju nastup a vystup a potom by som v ranej spicke zrusil na 78 zastavku solivarska sak po tu zastavku je naspikovana a tam to vsetko vystupi nech si aj urad ci co je tam plati svoj bus pre zamestnacov Ako EU nieje podnik ci obchod ktory vykazuje zisk narozdiel od spominanych institucii a obhodov
Lenže zmenou trasy L 83 v roku 2005 už je jej účel aj v spojení Ovsište - CMO aj pre obyvateľov Ovsišťa. A povedz jeden dôvod, pre ktorý má byť linka 84 expresná.
Re #91307 Zvero: Proti tomu, že jeden spoj zo zdovjeného odchodu bude expresný nič nemám.
No, ja by som z toho za určitých okolností videl ako užitočné leda tie dva Ikarusy z 1995. A to vtedy, ak by boli prevádzkyschopné alebo bez väčších problémov sprevádzkovateľné a ak by mali adekvátnu cenu (= blízku šrotovej). Inak nevidím nijaký prínos v šestnásťročných a starších vozidlách.
"Zastávka Slovany ... bude mať dve bočné nástupiská na najnižšom podlaží"
"Zastávka ... poskytne aj priestory na parkovanie v hromadnej garáži v podzemí pod stanicou"
"V priestore nad stanicou je ... naplánovaný park"
??? Buď je to totálna kravina, alebo tým myslia, že 1. podzemné podlažie bude "stanica", 2. garáže a 3. zastávka vlakov, z čoho vychádza najmenej 20 promilové stúpanie na Predmestie.
"v tesnej blízkosti ulíc Karadžičova, Mlynské nivy a Dostojevského rad, asi 50 až 200 metrov od zastávok autobusov v smere do Lamača" ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik