Ale ja nemam pocit ze by 83 bola menej spolahliva ako 84... Skor naopak, ja ako cestujuci snou ratam viac, lebo je k mani aj cez vikendy a obsluhuje vacsie uzemie.
Pre prehladnost linkoveho vedenia a jeho kvalitu by malo platit menej liniek s hustejsim intervalom.
Vidis, to som si ani neuvedomil, ze kvoli tej stavbe je blokovany 1 pruh aj ked tu konstrukciu mam vrytu v pamati.
A na margo fuzie: ak by 83 v tom pripade dostala konecne 4.DP. Aj tak dlhe linky fuj mam voci nim odpor cim dlhsia linka tym viac sa na to neda spolahnut.
a k tomu posilneniu linky 83 o vykony 34 a 84 to nie je zly napad ale 84 zacina az od hrobonovej a jej vykony by v pripade presunu do 83 si ako riesil?
Ani "došuchtanie sa" na žst. Preßburg-Engerau. Okamihom prekročenia tarifného bodu Kittsee Gr. sa prevádzkovateľom dopravy stáva Zločinecká Spoločnosť Calatori.
presne tak. dokonca ani chodenie na bulikovu nepovazujem za nic hrozne... MHD sa robi predovsetkym pre Bratislavcanov (Uz cakam na Igorkove vypady ? )
A do buducej 184 by som zaviedol stalu pritomnost revizorov.
Re #91306 Zvero: Zdrzanie na Hodzovom je stale sposobene stale nedokoncenou stavbou Astoria Palace (som zvedavy kolko im bude trvat prestvba predstanicneho... 10 - 12 rokov?!)
Po dokonceni a uvolneni pruhu by to uz malo byt lepsie...
Aj tak si myslim, ze spojenim 84 a 34 by sa pomohlo 83 a relacii Dubravka - Petrzalka cez centrum. Usetrili by sa aj vzkm aj vozidla.
Alebo stym co Mike nacrtol, zrusit 84 a 34, jej vykony dat 83 cim by zvnikla linka 4/7,5/5 a miesto k Technopolu ju dat cez nam. Hraniciarov - Lachovu - Bulikovu - Ovsiste. A k Technopolu prehodit 96 kde existuje aspon nejake zazemie pre vodicov.
Nepovedal som ze vsetky spoje by mali byt takto zrychlene ale aspon tie dva co idu hned za sebou rano, urcite hej. Aj tak sa do nej nikto uz potom nezmesti, chodi nafutrovana hned z HoPa.
1) Re #91271 Peon: OBB do BID zapojene nie su z pomerne jednoducheho dovodu - v SR nejazdia (neratajuc dosuchtanie sa na ZST Petrzalka). V Marcheggu, alebo DNV tie vlaky prebera ZSSK ktora s nimi jazdi do Bratislavy (alebo aj inde). Tak je to vsade. Cize na Gansendorferi ti BID plati (ale aj tak tam nikdy nekontroluju listky). Rovnako je to aj s CD, PKP, MAV atd. To znamena ze po celej SR plati jedna a ta ista tarifa (vratane zliav a priplatkov). Vynimkou boli donedavna vlaky BRKS, ktora momentalne osoby neprepravuje...
A preto nesmie stáť všade a nesmie ňou nikto iný, či ako? Keď to bude školská linka platená EU BA nech chodí ako chce, ale pokým ju platí mesto, tak nevidím dôvod, aby stála len niekde pre potreby študentov.
Omyl. 83 je to do Dubravky lepsie ako 88 a elinou.
inac, ja by som spojil 83 a 93 do jednej dlhej, nosnej linky aj ked sa kvoli dodrziavaniu grafikonov preferuju kratsie linky. od Dvorov by 83 nahradzovala 84 cez nam. hraniciarov, ktora by chodila zo stanice namiesto 93 az do Ovsista.
Omyl. 83 je to do Dubravky lepsie ako 88 a elinou.
inac, ja by som spojil 83 a 93 do jednej dlhej, nosnej linky aj ked sa kvoli dodrziavaniu grafikonov preferuju kratsie linky. od Dvorov by 83 nahradzovala 84 cez nam. hraniciarov, ktora by chodila zo stanice namiesto 93.
To sa mi nezda ako dobry napad. Dlhe linky nie su dobre, spoje potom zvyknu meskat v dosl. dopr. situacii. Radsej by som 84-ku (vybrane spoje alebo vsetko) dal tieto zastavky: hrobonova, SAV, Hodzovo, Dvory, EUBA. Ta linka je predovsetkym studentska, na to netreba zabudat.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.