Lenže EU neplatí ani dane z pozemkov narozdiel od tých obchodov, ktoré produkujú zisk ? Okrem toho, sa zaviedlo spoplatnenie externého štúdia, ktoré EU nevyberá. A máš pocit, žeby EU vyvýjala akúkoľvek snahu o zlepšenie situácie v MHD pri ich linkách?
"a 3. zastávka vlakov"
..., takže aby som sa dostal k vlakom, bude treba fárať pod zem ako baník ... a s takým nosným systémom mi môžu vyskočiť a pohojdať sa.
A prečo by to nemala byť linka pre EU a prečo by si to mala platit potom nech si platia hypermarkety linky ktore tam chodia a dochodci zdrzuju nastup a vystup a potom by som v ranej spicke zrusil na 78 zastavku solivarska sak po tu zastavku je naspikovana a tam to vsetko vystupi nech si aj urad ci co je tam plati svoj bus pre zamestnacov Ako EU nieje podnik ci obchod ktory vykazuje zisk narozdiel od spominanych institucii a obhodov
Lenže zmenou trasy L 83 v roku 2005 už je jej účel aj v spojení Ovsište - CMO aj pre obyvateľov Ovsišťa. A povedz jeden dôvod, pre ktorý má byť linka 84 expresná.
Re #91307 Zvero: Proti tomu, že jeden spoj zo zdovjeného odchodu bude expresný nič nemám.
No, ja by som z toho za určitých okolností videl ako užitočné leda tie dva Ikarusy z 1995. A to vtedy, ak by boli prevádzkyschopné alebo bez väčších problémov sprevádzkovateľné a ak by mali adekvátnu cenu (= blízku šrotovej). Inak nevidím nijaký prínos v šestnásťročných a starších vozidlách.
"Zastávka Slovany ... bude mať dve bočné nástupiská na najnižšom podlaží"
"Zastávka ... poskytne aj priestory na parkovanie v hromadnej garáži v podzemí pod stanicou"
"V priestore nad stanicou je ... naplánovaný park"
??? Buď je to totálna kravina, alebo tým myslia, že 1. podzemné podlažie bude "stanica", 2. garáže a 3. zastávka vlakov, z čoho vychádza najmenej 20 promilové stúpanie na Predmestie.
"v tesnej blízkosti ulíc Karadžičova, Mlynské nivy a Dostojevského rad, asi 50 až 200 metrov od zastávok autobusov v smere do Lamača" ?
Ale ja nemam pocit ze by 83 bola menej spolahliva ako 84... Skor naopak, ja ako cestujuci snou ratam viac, lebo je k mani aj cez vikendy a obsluhuje vacsie uzemie.
Pre prehladnost linkoveho vedenia a jeho kvalitu by malo platit menej liniek s hustejsim intervalom.
Vidis, to som si ani neuvedomil, ze kvoli tej stavbe je blokovany 1 pruh aj ked tu konstrukciu mam vrytu v pamati.
A na margo fuzie: ak by 83 v tom pripade dostala konecne 4.DP. Aj tak dlhe linky fuj mam voci nim odpor cim dlhsia linka tym viac sa na to neda spolahnut.
a k tomu posilneniu linky 83 o vykony 34 a 84 to nie je zly napad ale 84 zacina az od hrobonovej a jej vykony by v pripade presunu do 83 si ako riesil?
Ani "došuchtanie sa" na žst. Preßburg-Engerau. Okamihom prekročenia tarifného bodu Kittsee Gr. sa prevádzkovateľom dopravy stáva Zločinecká Spoločnosť Calatori.
presne tak. dokonca ani chodenie na bulikovu nepovazujem za nic hrozne... MHD sa robi predovsetkym pre Bratislavcanov (Uz cakam na Igorkove vypady ? )
A do buducej 184 by som zaviedol stalu pritomnost revizorov.
Re #91306 Zvero: Zdrzanie na Hodzovom je stale sposobene stale nedokoncenou stavbou Astoria Palace (som zvedavy kolko im bude trvat prestvba predstanicneho... 10 - 12 rokov?!)
Po dokonceni a uvolneni pruhu by to uz malo byt lepsie...
Aj tak si myslim, ze spojenim 84 a 34 by sa pomohlo 83 a relacii Dubravka - Petrzalka cez centrum. Usetrili by sa aj vzkm aj vozidla.
Alebo stym co Mike nacrtol, zrusit 84 a 34, jej vykony dat 83 cim by zvnikla linka 4/7,5/5 a miesto k Technopolu ju dat cez nam. Hraniciarov - Lachovu - Bulikovu - Ovsiste. A k Technopolu prehodit 96 kde existuje aspon nejake zazemie pre vodicov.
Nepovedal som ze vsetky spoje by mali byt takto zrychlene ale aspon tie dva co idu hned za sebou rano, urcite hej. Aj tak sa do nej nikto uz potom nezmesti, chodi nafutrovana hned z HoPa.
1) Re #91271 Peon: OBB do BID zapojene nie su z pomerne jednoducheho dovodu - v SR nejazdia (neratajuc dosuchtanie sa na ZST Petrzalka). V Marcheggu, alebo DNV tie vlaky prebera ZSSK ktora s nimi jazdi do Bratislavy (alebo aj inde). Tak je to vsade. Cize na Gansendorferi ti BID plati (ale aj tak tam nikdy nekontroluju listky). Rovnako je to aj s CD, PKP, MAV atd. To znamena ze po celej SR plati jedna a ta ista tarifa (vratane zliav a priplatkov). Vynimkou boli donedavna vlaky BRKS, ktora momentalne osoby neprepravuje...
A preto nesmie stáť všade a nesmie ňou nikto iný, či ako? Keď to bude školská linka platená EU BA nech chodí ako chce, ale pokým ju platí mesto, tak nevidím dôvod, aby stála len niekde pre potreby študentov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Puki