Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Zvero #90796:
Plný súhlas! Akurát k tomu zachádzaniu cez sídlisko DNV by sa asi musel vyjadriť aj VW, on si tú linku totiž platí (myslím).
Reply on: Ike #90820:
Hehehe, to si dobre povedal. ?
Reply on: Sommelier #90804:
"Viac som vystúpil proti skracovaniu 201 po Trnavské , čo je imho nápad za 100 (a keby to niekto chcel zrealizovať tak jediné čím sa dá objektívne brániť je práve skutočnosť, že iné časti priame spojenie zabezpečené majú, aj keď je proti viacero dôvodov)."

Ktoré?
Reply on: Ámos #90817:
ten autobus vyzera ako od Pata a Mata
Reply on: Ámos #90817:
"oni vyradili jeden z najmaldsich 12 metrovych vozov?"

Áno, už pred pár mesiacmi. To si nevedel? ?
Reply on: Sommelier #90788:
Tak polka, no. ? A 20 - krát do roka nie je tak veľa, aby sa nedalo prestúpiť. ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=3772
oni vyradili jeden z najmaldsich 12 metrovych vozov? To nevedeli dat do povodneho stavu?!
http://www.ba.sme.sk/c/3600866/Sory-dorazili-ludia-si-ich-mohli-vyskusat.html
prosim vas napiste im niekto do sme-cka ake autobusy dozivaju... Aky je v BA podiel klbovych vozov a sol a kolko sa kupilo 9,5 metrovych vozov od roku 2000 a kolko klbakov. Lebo ak to spravim ja tak mi tak skypi zlc,ze to zdrave nebude.
Reply on: fobust #90795:
tak ja som nehoril o terajsom stave, kedy sa to neda, ale ani v projektovej faze sa o tom fakt neuvazovalo. ano mozno to niekoho ad acta napadlo, ale tam sa proste vzdy pocitalo s trolejbusmi
Reply on: S499.1023 #90813:
Mohli byť odstránené... ja som to totiž nezažil, preto sa pýtam.
Reply on: Solider #90811:
Na obratisku na Kollárovom námestí NIKDY neboli výhybky. Čo si myslíš, že by si tam vodiči v pravidelnej prevádzke prekladali zberače???
Reply on: bwd #90810:
cestovanie v Prahe pred otvorením metra som zažil. Prakticky od roku 1970 sa tu pohybujem pravidelne.
Stále to však neznamená priame spojenie odvšadiaľ všade. Ja napríklad na väčšine svojich ciest Prahou metro nepoužívam - vyplatí sa len vtedy, ak treba prestupovať max. raz medzi povrchovou a podzemnou dopravou, v prípade potreby prestupu medzi linkami metra sa to vyplatí definitívne jedine v prípade, že ideme do oblasti, ktorú povrchová el. trakcia neobsluhuje.
Končilo niekedy niečo na obratisku na Kollárovom nám.? Či bolo vždy len manipulačné?
Reply on: S499.1023 #90809:
"Metro je priame spojenie odvšadiaľ?"

Fakticky áno. Mal by si zažiť cestovanie v MHD v Prahe pred rokom 1974. Odvtedy je to (asi len pre pamätníkov) lahodina jedna.
Reply on: bwd #90803:
Héééj? Metro je priame spojenie odvšadiaľ? A to odkedy, prečo a ako?
Reply on: 810zssk #90807:
A este jedna vec: Zastavka MiU Zahorska Bystrica je iba jednosmerna 😉
Pripomienka k novej mape: Chyba tam zastavka N95 "Namestie SNP", ktora by podla tohto: http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5171 mala byt pred postou..
Reply on: Sommelier #90772:
Suhlas. Na Milda Street travim podstatnu cast zivota a na spojenie sa nemozno stazovat. Aj ked niektore veci by MNE viac vyhovovali, avsak MHD je pre vsetkych a tak musim respektovat ze takto je to lepsie.
Reply on: Ámos #90786:
130 mega ? Však to sú 4 miliardy. Zveiratká. Zvyšok bude platiť náš rozpočet ?
Hovada, to sa nedá takto. A použijem vetu, ktorú neznášam keď niekto používa: "Ja som to vedel."
Hovada. To aj ja si nakreslím, čo jnakreslím, však aj kresliť sme si to museli sami. Ja len poviem urobte , dám možno do toho nejakých 15 percent a ešte ma za to budú zbožňovať.
Jááááááááj rýchlo niekam s tou zberbou.
Už som rezignoval. Už ma to ani nehnevá. Dobre nám tak.
Reply on: S499.1023 #90801:
? No, z hlaváku a späť som sa taktiež niečo navláčil. Najlepšie keď Ťa ráno o šiestej vyhodí panónka do zimy ?
Aspoň vieš pochopiť v akých núdzových podmienkach sa žena nachádza mimo základne. ☺
Ele, BA je značne inak založená a doriešená. V Prahe je také niečo ako odvšadial priamo napojený wilsoňák nemožné a nepotrebné.
Nemám tam obhajobu centrálneho prestupného uzla hlst. Viac som vystúpil proti skracovaniu 201 po Trnavské , čo je imho nápad za 100 (a keby to niekto chcel zrealizovať tak jediné čím sa dá objektívne brániť je práve skutočnosť, že iné časti priame spojenie zabezpečené majú, aj keď je proti viacero dôvodov).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.