j: písal som pred časom o peniazoch na spalovňu v tom kontexte, že ak sa dobre pamätám tak boli vo výberovom konaní SES Tlmače za cca 800 mil a Siemens 1,5-2 mld. Vyhral Siemens, ako kopec iných akcií v BA-to je sveta žiť v tomto meste pre niektoré firmy a hlavne jednotlivcov, ale to je už o inom. Ale najdôležitejšie je to že technológia sa vyrába v Tlmačoch!!! pre Siemens ako sobdodávka. Na jednej strane majú naši ľudia čo robiť (Tlmače) ale na druhej strane sa zas niekto pekne nabalil, lebo ako sa teraz písalo rekonštrukcia spalovne má stáť už skoro 2mld a to je prosím pekne teda celkom slušný rozdiel oproti 800 mil prípadne 1 mld po navýšení cien. A táto 1 mld niekde v Blave chýba. Keby len jedna. Budúci rok musí BA vrátiť 4,5 mld. Tak predáva ešte čo jej zostalo. Takže je to celé o velkom bačovaní očovského baču, ktorý už dúfam odtiahne v novembri do svojho salaša v Očovej. Celé to ide od 10 k 5-im.
Turbo
Trvalý výkon motoru 22 Tr (kW):
pro jmenovité napětí 600 Vss : 2 x 132
pro jmenovité napětí 750 Vss : 2 x 167
Maximální krátkobobý výkon motoru (kW) (rozjazd zo zastzavky):
pro jmenovité napětí 600 Vss : 2 x 240
pro jmenovité napětí 750 Vss : 2 x 300
Tak s tymto nemozu uz ziadne diesly a plyny do krizku....
A ze 14Tr ma vykon iba 100 kW, ano, 100kW travly, ale ked tomu pri rozjade dupne, tak verim ze ten trakcak dava kratkodobo aj 300 kW. Lebo je to citit. Aj ked napr. taky 6300 chyty shunt, tak potom ide veselo az do 80 km/h.