Chcel by som podakovat Martykovi a Andrejovi008 za tie zujimave linky. Fakt super! (niektore poznam, ale co mi to pomoze, ked proste zabudem sem - tam na ne pozriet :-))
Ozaj-nedalo mi a rozmyslala som ako diva, ktoryze by to mohol byt (ciste a iba teoreticky) ten 5000. Ikarus 280. Teda-nie je to urcite ani jeden z poslednej serie 4. kolony (vozy 4944-4951), pretože uvedene busy maju na prednej maske novy typovy znak a fotka 5000. Ikarusu ma jasne viditelny povodny kurzivovy znak. Fuch, uz nam teraz zostava asi len XXX moznosti...
No Ty kokos... Pozrel som si aj tie gruzinske trolejbusy a kua som rad, ze mame vozy v takom stave v akom mame ! A ja sa este stazujem, ze ked mam K2, tak mam vpredu malo miesta na kolena pod pristrojovym panelom... Keby som jazdil v tom Azerbajdzane, tak by som mal asi problem nahodit voz... a ne ze mam malo miesta na kolena. Kua, kua... clovek si tu nasu MHD po tychto zaberoch zacne aj viac vazit.
kokos, co sa mi najviac lubilo na tych azerbajdzanskych elinach, bolo to celne sklo. Ked sa im rozbilo, tak ho nahradili klasickym bocnym sklom aj s vetrackami.
Ad:Andrej(Anndy008)
Azerbajdzanske eliny
Paanecku-niekto sa u nas stazuje na zastaraly vozovy park myslim, ze nase vozidla (E,T,B) su oproti tomuto priam luxusne dopravne prostriedky
to J:
no (inak diky, za vysvetlenie rozpoctu), neviem, ci len cestujuca verejnost ma podiel na takom stave. To by som pochyboval. Zase by som mohol ukazat fotky z inych miest - Kyjev a podobne, ze tam eliny vyzeraju super - teda aspon tie na foto a kde-kto si moze mysliet - co ukrajina.