Teraz som si to prečítal v Bratislavskej pravde. Okrem toho 84 pôjde cez Mamateyovu, Furdekovu a Nám. Hraničiarov, čo je kapitálna kravina, lebo tým sa síce skráti cesta pre Ovsišťanov, ale predĺži sa študentom EUBA, ktorí ju využívajú podstatne viac a ktorím je primárne určená. ? ?
Pozeral som si skúšobné autobusy a najkrajší je jednoznačne Mercedes-Benz Citaro. Ostatné sa mu nevyrovnajú. Pokiaľ ide o skúšobné električky, tam veľký výber nie je. V Brne skúšajú električky s krajším - aerodynamickejším designom.
Ale vrátim sa k autobusom: Pokiaľ ide o krátke autobusy, nie sú zlé dizajnovo ani busy značny Tedom, neviem však, či sú kvalitné.
V Ríme jazdia Mercedesy a potom autobusy značky Iveco. Reklamy sa vysielajú priamo v autobusoch, kde sú umiestnené monitory, takže nie je moc znehodnotený vonkajší vizuál autobusu. Navyše farebne je dizajn rímskych autobusov veľmi dobre riešený - ide o kombinácie striebornej a magenty. Naše Solarisy sú žlto-zelené a preto tak trochu krikľavé.
K zmene na linke 68 - V SEDLE 68 S 12 MIN INTERVALOM PRI EUBA JE TOTÁLNA KRAVINA! KEĎ JU TAM CHCÚ MAŤ TAK S 10 MIN INTERVALOM LEBO UŽ LEN TERAZ PRI 12 MIN JE NARVANÁ A ČASTO MEŠKÁVA, TAKŽE TÍ ČO CESTUJETE 68 POOBEDE DO PETRŽKY TEŠTE SA! ? JA DO 68 UŽ NEVKROČÍM NIKDY PRI CESTE DOMOV AK TAM BUDE ZASTAVOVAŤ !!!
nie,zmena : 87-Dostižka,Furdekova,Mamateyova,Gettingova,EUBA....ale je to nereálne lebo nebudú šoféri, teda ale ak pôjdu dotácie ozaj zodpovedne na dennú dopravu z nočnej tak by sa to mohlo podariť. A vôbec je to obmedzenie dotácii schválené?
niektori vodici u nas ani nevedia, ze na zastavke maju otvarat dvere, ako jeden vcera na L212/6617, ktory takmer na kazdej zastavke sa az po chvili, ked bol upozorneny kolegom, zobudil a otvoril dvere...
Ja som na druhú stranu vedel, že presne niečo v tomto zmysle napíšeš.
Nesnaž sa mi tvrdiť, že každý nový vodič DPP všetky linky skutočne pozná. To je od musí poznať rozdiel. V Prahe je k veciam ale aj iný prístup, čo si budeme písať...
To, že šípky sú primárne pre cestujúcich je mi jasné. Myslím, že by mnohým novým vodičom pomohli.
Prečo sa stále rozoberá Dostihová dráha? Veď tuším aj v tejto diskusii už bolo viackrát písané, že L83 je tam len z núdze cnosť, lebo sa na Nám. hraničiarov (pokiaľ má dopravný význam) nemá kde otočiť. Ak by sa presmerovala inde, ničím sa k Dostihovej dráhe nahradzovať nebude.
a načo by malo niečo za každú cenu chodiť k Dostihovej dráhe po zrušení 83? je to zbytočné, aj tak tam nič nie je. A tí, ktorí chcú ísť na dostihy prípadne burzu vystúpia buď na Hraničiarov alebo na Starohájskej... prípadne z 98 na Starom háji...
Opäť sa snažíš rozkopávať otvorené dvere. Ako som už raz napísal, vodič v Prahe musí poznať trasy všetkých liniek (d), prípadne všetkých liniek svojej vozovne (a). Šípky sú určené na orientáciu substrátu, nie vodičov. O autobusoch ani nehovoriac - ako pozná ktokoľvek - či už substrát alebo vodič - či má podbočiť do prvej ulice vpravo alebo až do tretej? Tvoj príspevok bol napísaný len preto, aby bol napísaný, bez akejkoľvek vypovedacej hodnoty.
myslím, že (novým) vodičom v Prahe môžu značne pomôcť smerové šípky na označníkoch zastávok. Električkou sa dá prakticky jazdiť len podľa nich.
Z našej veľkej dediny sa pred rokmi vytratili - a myslím, že by sa mnohým nielen novým vodičom hodili.
Co sa tyka BA tak podla predpisov je to tak (toto plati pre elektricky na 100%, na 90% aj pre busy) ze vodic musi absolovovat zacvik na vsetky vozidla ktore vozovna ma A vsetky LINKY ktore vozovna vypravuje..
Sommelier
Nesnaž sa mi tvrdiť, že každý nový vodič DPP všetky linky skutočne pozná. To je od musí poznať rozdiel. V Prahe je k veciam ale aj iný prístup, čo si budeme písať...
To, že šípky sú primárne pre cestujúcich je mi jasné. Myslím, že by mnohým novým vodičom pomohli.