Reply on: Amoral #87188:
Také sa deje v Brne. Zlúčením liniek 52 a 54 získala dedina Žebětín spojnie s Bystrcom v intervale 10/20/10/15, neisto pôvodných tušim 15/30/15/30.Teda po našom, ako keby 53 s intervalom, aký má dnes, pokračovala z Vajnor so zachádzkou cez dnešné obratisko naspäť na Rybničnú a ako L65 do Rače. To by bolo pre L65 zahustenie, aj keď pre úsek Zl. Piesky - Vajnory zriedenie, ak by bola L65 zrušená.
Amoral
úlety toho návrhu sú:
- dve linky na Kopčany, aký interval budú mať ak tam teraz premáva 80: 12/24/16//24?
- tri linky z Vyšehradskej a chýba spojenie so zástavkou Lúčanka!
- dve linky okolo Dostihovej dráhy, trocha kontrast s tým,že sa hovorí o nepotrebnosti 83 do danej oblasti a teraz toto, teda jedine,žeby 191(klbák): 20/-/20//- , 81 (sólo): 20/20/20//20
- počet liniek na Jiráskovej a Romanovej = 5:2, ak 87 supluje za 98 tak 6/12/7,5//12 (vylepšenie int.) a 80?!
- 78 veľký súbeh s trolejbusovými linkami
- na Panónskej jediná linka : 85 žeby interval 2/6/3//7,5?
- veľký počet električkových liniek = dlhý interval
- zaujímalo by ma čo je v Janíkovom dvore? či je to len oblasť alebo tam aj dakto/dačo žije?
- spojenie Bradáčova - Topolčianska - Šintavská neni
plusy :
- obojstranná obsluha Dostihovej dráhy : možnost dojsť z oboch strán 81 a 191
- posilnenie dopravy (kde na to zboerú vozidlá?)
- obsluha Viedenskej cesty
- linka 86 cez Einsteinovu na Apollo