Reply on: Peon #87181:
no ja by som neprotestoval keby boli na 56, ale keby mala tak interval 15/20/15//20. Neviem síce kto ňou cestuje do práce z Račanov ale na Východnom sú dáke podniky a tak, a určite ľudia z Východného cestujú odtiaľ na električky. Podľa mňa by im tam pomohla opäť linka 155. Ja som sa viezol 56 cez víkend a bola celkom plná. Čiže tých 15/20/15//20 by bolo dôstojných. A rovnaký interval by som zaviedol aj na 65, lebo taký interval 20/30/20//20 je maximálne nevhodný. Keď má autobus interval ešte tých 15/20/15//20, že námatkovo dojdeš na zastávku tak neni to taká pohroma ako stáť tam vyše 25minút keď doješ náhodou 5min po odchode 65.
Peon
Nechápem napr. tam navrhovanému veľkému súbehu liniek 83 a 85 (obe z Dúbravky do Petržalky + ešte aj 12-ka električka). A neverím ani tomu, že 83-ka sa vráti do Ovsišťa, keď sa tu už dlho z dôveryhodných zdrojov píše, že pôjde k Technopolu...
Re #87154 Solider: Supeer ? Koniec Vrakos (šerblov) 30xx na linke č. 20! Väčšina alebo všetky sa vďaka novým Sorom odvtedy vyradí? Dúfam, že tých Ikarusov 415 tam bude viac než tých "kvalitných" splynofikovaných Vrakos..
Re #87149 Amoral: S nasadením na 23-ku plne súhlasím, s tých ostatných myslím, že máš určite pravdu minimálne s linkami 38, 41, 49, 51, 54, 57, 58, 77, 79 a asi aj 52. A možno sa ich dočkáme aj na 56-ke.
Re #87159 Jezo: Zaujímavé. Čo sa týka synchronizácie s BID, mám dojem, že to bude nezosynchronizované a neskôr sa tá linka môže (ak ešte bude) do BID zapojiť.