no ja by som neprotestoval keby boli na 56, ale keby mala tak interval 15/20/15//20. Neviem síce kto ňou cestuje do práce z Račanov ale na Východnom sú dáke podniky a tak, a určite ľudia z Východného cestujú odtiaľ na električky. Podľa mňa by im tam pomohla opäť linka 155. Ja som sa viezol 56 cez víkend a bola celkom plná. Čiže tých 15/20/15//20 by bolo dôstojných. A rovnaký interval by som zaviedol aj na 65, lebo taký interval 20/30/20//20 je maximálne nevhodný. Keď má autobus interval ešte tých 15/20/15//20, že námatkovo dojdeš na zastávku tak neni to taká pohroma ako stáť tam vyše 25minút keď doješ náhodou 5min po odchode 65.
Ja myslím,že ak začne premávať do Petržalky električka tak sa posilní linka 99, na kratší interval alebo sa nasadia na ňu kĺbové autobusy, lebo jej význam ako linky ktorá bude zvážať ľudí k električke a naopak pôjde hore. Ak sa zruší tak DPB bude mať maslo na hlave, lebo všetcia dobre vieme ako sa 99 zastávalo. ?
úlety toho návrhu sú:
- dve linky na Kopčany, aký interval budú mať ak tam teraz premáva 80: 12/24/16//24?
- tri linky z Vyšehradskej a chýba spojenie so zástavkou Lúčanka!
- dve linky okolo Dostihovej dráhy, trocha kontrast s tým,že sa hovorí o nepotrebnosti 83 do danej oblasti a teraz toto, teda jedine,žeby 191(klbák): 20/-/20//- , 81 (sólo): 20/20/20//20
- počet liniek na Jiráskovej a Romanovej = 5:2, ak 87 supluje za 98 tak 6/12/7,5//12 (vylepšenie int.) a 80?!
- 78 veľký súbeh s trolejbusovými linkami
- na Panónskej jediná linka : 85 žeby interval 2/6/3//7,5?
- veľký počet električkových liniek = dlhý interval
- zaujímalo by ma čo je v Janíkovom dvore? či je to len oblasť alebo tam aj dakto/dačo žije?
- spojenie Bradáčova - Topolčianska - Šintavská neni
plusy :
- obojstranná obsluha Dostihovej dráhy : možnost dojsť z oboch strán 81 a 191
- posilnenie dopravy (kde na to zboerú vozidlá?)
- obsluha Viedenskej cesty
- linka 86 cez Einsteinovu na Apollo
V 7116 je na strope prilepena reklama TV JOJ: Stvrtok 21:00. Vtedy sa vysiela CSI L.A. Ze to je prave v elektricke ?
Inak vsimol si niekto, ze na Americkom nam. je pred kazdou vymenou podla sablon nastriekane cislo liniek, pre konkretnu vymenu ? Nieje to predpriprava na zahranicnych soferov? ?
K ankete a moznosti "rozširovanie MHD o nové linky (napr. Cintorín Petržalka, Wolfsthal, Ovsište) na úkor existujúcich liniek" - chcelo by to bud ten Wolfsthal dat prec, alebo k nemu pripisat ze ta linka bude zarabat peniaze na rozvoj tych ostatnych (presnejsie - je to podmienka jej existencie, t.j. ak nebude ziskova bude zrusena).
Zaujímavý postreh. Ako som si to po dlhšom čase znova pozrel, myslím, že tak ako je to na tej schéme to zďaleka nebude. ?
Nechápem napr. tam navrhovanému veľkému súbehu liniek 83 a 85 (obe z Dúbravky do Petržalky + ešte aj 12-ka električka). A neverím ani tomu, že 83-ka sa vráti do Ovsišťa, keď sa tu už dlho z dôveryhodných zdrojov píše, že pôjde k Technopolu...
Re #87154 Solider: Supeer ? Koniec Vrakos (šerblov) 30xx na linke č. 20! Väčšina alebo všetky sa vďaka novým Sorom odvtedy vyradí? Dúfam, že tých Ikarusov 415 tam bude viac než tých "kvalitných" splynofikovaných Vrakos..
Re #87149 Amoral: S nasadením na 23-ku plne súhlasím, s tých ostatných myslím, že máš určite pravdu minimálne s linkami 38, 41, 49, 51, 54, 57, 58, 77, 79 a asi aj 52. A možno sa ich dočkáme aj na 56-ke.
Re #87159 Jezo: Zaujímavé. Čo sa týka synchronizácie s BID, mám dojem, že to bude nezosynchronizované a neskôr sa tá linka môže (ak ešte bude) do BID zapojiť.
Sak ale ani ja nemam take auto, kurnik, preto musim chodit busom ktory chodi-nechodi. ?
Hm, na ich stranke maju ze Zilina... Tak to bude asi nejake distribucne stredisko abo daco take...
Hej ale obnova vozového parku policajného zboru je jednorázová, kúpiš 200 áut a máš pokoj 7-8 rokov, ale keď kúpiš 10 autobusov, tak furt musíš prikupovať a nemáš ten pokoj
richardhudec