Ohľadne zdraženia nočných spojov ma zaujala jedna vec. Vopred upozorňujem, že nie som ekonóm, takže do toho nevidím a budem rád, ak mi to niekto znalý vysvetlí.
"ľudia bez električenky zaplatia za jazdu "nočákom" 44 korún ... - Bude to znamenať, že nočná doprava nebude naďalej dotovaná mestom, - vysvetľoval predseda predstavenstva dopravného podniku Branislav Zahradník."
Ak nočná doprava pri cene lístka 44 korún nebude naďalej dotovaná mestom, dá sa z toho usúdiť, že táto cena by mala plus mínus pokryť náklady. Z toho vyplýva, že NEDOTOVANÁ cena cestovného v noci je niečo pod 0,50 Sk/min. Na základe takejto matematiky mi vychádza, že cez deň by 30 NEDOTOVANÝCH minút malo stáť cca 14,70 Sk. Prečo však stojí DOTOVANÝ lístok na 30 minút 18 Sk (resp. najmenej 16,50, ak je to ten štvornásobný)? To až tak doplácajú jednorazoví cestujúci na električenkárov?
Podla mna je jedno ci bude L84 chodit tak abo tak, dolezite je aky bude mat interval a ci bude chodit PO - PIA abo PO - NE, to je cele, moze chodit aj tak aj tak, ?
Ešte lepšie je to, že Račania žiadajú interval 25 minút na linke X56, ktorá JAZDÍ z Rače cez Východné na Trnavské mýto...
Sranda je aj to celodenné zachádzanie na Potočnú. Čo by to vozilo, diviaky?
12 sa nedelila kvôli priamemu spojeniu zo Šafka do Dúbravky. Bola rozdelená na dve časti v čase rekonštrukcie trate na Kamennom nám., keď bol úsek medzi Manderlom a Jesenského uzavretý. Počas rekonštrukcie sa asi zistilo, že o reláciu Šafko-Dúbravka je celkom slušný záujem a tak to rozdelenie zostalo.
vidím že sa s tebou neoplatí sa dohadovať.
1.o žiadnych iných zmenach sa nehovorilo tak ich tam neťahaj
2. oni navrhuju tadial L84 (podla teba zbytočný subeh s 83 a 88) ale na druhej strane tebou navrhovana L 83 po tej istej trase ako ich 84 tam už neviem z akeho dovodu mať subeh podla teba nebude. to tvoje spojenie k tpd ti zaistuje L99 a EUBA linku 84 nestratí lebo bulíkova je 2 minuty pešo.
Električky na Sekčove bol môj dávny výplod, ktorý bol neopodstatnený a nerealizovateľný. Už dávno som pochopil, že investovať veľké lóve do električiek v "tak" malom meste je blud.
Ja končím skôr, než vyráža prvá sedmička z Chestnut grove ? Vyčlenil som si jeden deň, kedy som sledoval a cestoval sedmičkou a dospel som k názoru, ktorý som už nižšie napísal. Niekedy by si sa mohol zviesť, aby si zistil, že s obsadenosťou, o ktorej hovorím je to pravda. Tiež by som bol radšej, keby bola linka využívaná a ani by som nemusel pomyslieť nad jej zrušením
Hohoho. Na základe akého zákona? A keď kvôli tomu teoreticky zmešká lietadlo, náhradu škody mi vyplatí kto? Revízor? DPB? Alebo okrídlený protizákonný paragraf v prepravnom poriadku o nenesení zodpovednosti za nič?
1) A to, že by vznikali kongescie, keďže jazdné doby dvojičiek a trojičiek nie sú rovnaké, to tiež nevadí?
2) Vymyslel si p94ovinu a sám si si hneď aj zodpovedal - trinástimi trojičkami by si zvýšil potrebu vozidiel o 13 a tie by si chcel brať tam, kde nie sú...
3) Jasné, zrušiť všetko, ale najlepšie okolo Ľudovej štvrti, hej???
som si spomenul: pred pár rokmi skúšali (tuším na šatan šofér) zmestiť 3 dupláky (teda 6 vozov). cestujúca verejnosť to neprijala s nadšením (diplomaticky povedané). no snáď by si časom zvykla, neviem... dobrú noc už naozaj, zajtra idem na kolotoč ?
Na nete som nasiel ze Skoda davnejsie planovala vyrabat trojclankove t-busy (19Tr, 20Tr, 23Tr, Skoda-Ikarus 280 atd.) - neviete ci to este stale planuju?
a načo preboha ďalšiu, keď tam eliny celý deň ? idú v 4-min intervaloch? veď keď chcú ísť do Polusu, nech im vymenia 4 za 12tku...
Re #86563 Technopol: pri zachovani sucasnej 84 a presune 83 do ovsista, by ti ostal subeh 83 a 84 rovnaky ako doteraz od Vlasteneckeho po HoPa, pribudli by 3 spolocne zastavky s 88, ale to by sa dalo riesit presunom 88 k TPD cez Mlynarovicovu, Sustekovu a Bulikovu, skratenim 99 po Muchovo nam.
Takze - ostane cesta EUBA-HoPa, zmizne ti predpokladany subeh 83+88, 88+99, aj 84+99. čo je na tomto zlé?
Mimochodom 95 ma int 3 minuty, sucasny "preklad" 83+84 je o 7-rano na papieri 4 min, realne idu obidve pocas minuty a potom cakas 7 na dalsi bus - co potesi najma ked na Zochovej prestupujes...
Martin Fundárek