ešte raz "... Takže bude mať 2 nádherné, dlhé a hlavne úplne zbytočné súbehy - najprv s 88 od Bulíkovej po Hálovu a potom s 83 od nám. Hraničiarov takmer po HoPa... "
písal som ti ak by dali L 83 do ovsišta mal by si najprv subeh 83/88 a potom 84/83 a navyše maš čiastočný subeh 83/84 už z ovsišta a ešte k tomu by ti tam ostal aj subeh 99/83/84 a spojenie k tpd a zdravotnemu ti zabezpečuje L99 a zastavka bulíkova od EU je pešo max 2 minuty - čiže ak by bolo po tvojom tak by si si tiež mohol napísať "Takže bude mať 2 nádherné, dlhé a hlavne úplne zbytočné súbehy". nebývaš nahodou v ovsisti ?
p.s nepíšem to preto že by som sem silou mocou chcel L 83 a ked aj tak dufam že za zhoršenia intervalu L95
o čo stávka, že odpovede sa nedočkáš? ? aj mňa by zaujímalo, odkiaľ to má. si nespomínam, že by som kdesi také čosi čítal. samozrejme to môže byť tým, že si málo pamätám... ?
veď nie je problém predĺžiť 4 ku, nech im potom skrátia 12 tku alebo inú elinu po Karlovku, a tým pádom pri výmene kus za kus nebude problém na konečnej, nie?
Tak namiesto ôsmich poradí budú trojičky na trinástich. Myslím si, že práve ty si to poňal šotoušsky, lebo Slovákovi je jedno, či mu prídu dva, alebo tri vozne, hlavne, že sa nejako odvezie a (snáď) nepôjde v takom plnom. Každopádne vytvorenie trinástich súprav by malo za úlohu zobrať juráku nejaké súpravy, čo je ale nereálne, lebo aj tak ich tam majú málo. Najlepšie by bolo zrušiť L7, pretože podľa mojich zistení a tabuliek je jej obsaditeľnosť dosť mizerná ? a vozidlá by sa dali lepšie použiť inde.
Ved prave to! Vsetci chcu spojenie na stanicu a nikto ho potom nevyuziva. Co sa tyka predlzenia stvorky - ono to aj opodstatnene je, AVSAK problem je ze kapacita obratiska Pri krizi NIE JE dostatocna. Posledna poziadavka ktoru si spomenul - ta je opodstatnena a aj riesitelne, kedze 32-ka sa (ak sa nemylim) nepreklada s nicim inym.
Re #86533 eripmav: KONECNE si napisal nieco normalne s cim plne suhlasim!
Solider