papierovo tam je, sa nehádam, ale ráno v smere z Petržalky určite nefunguje ? veď papier znesie veľa a čo by bránilo tomu, aby išla 84 namiesto cez Vlastenecké radšej smerom na Krasovksého, okolo Auparku a na Zochovej by sa napojila na svoju trasu? Veď by sa aspoň skrátila prepravná doba... Ale teraz je už zbytočné o tom uvažovať.
a to bol taký veľký problém prejsť 3 minúty peši k Redute prípadne na Jesenského smer Dúbravka?
Re #86535 Själavrak: nebol by som si tým taký istý, lebo napr. už ceny na Kamennom a v Petržalke sú rôzne
Re #86540 Technopol: "ked sa postaví električka..."
kedy bude elina? urcite nie skôr ako v roku 2010 - dovtedy sa má podľa dnes zverejneného plánu zrekonštruovať Starý most (zaciatok rekonstrukcie buduci rok)... takze do 2010 sa este pomenia linky tak, ze nam z toho bude aj zle...
"keby L83 išla k ovsištu tak by nemala subeh najprv s 84"
83 a 84 by mali rovnaky subeh ako doteraz, btw. uplne zbytocny, lebo preklad na nich nefunguje - vid napr. dnes rano v smere do mesta, ked na Vazovku prisla 84 a o minutu sa dorutila aj 83 a az potom 94...
okrem toho by zostalo zachovane spojenie napr. k TPD, zdravotnemu stredisku ci EUBA...
Re #86541 S499.1023: lebo smerom do Dubravky cakali na Safku na semaforoch ?
Tak to je pre mňa nová informácia, tlačenú Pravdu nesledujem a v tej online som to nenašiel. Ale aj tak to asi nebude adekvátna náhrada Tesca pre sťažujúcich sa vzhľadom na sortiment Auparku...
Tentokrát s tebou úplne výnimočne súhlasím. Roztrhnutie d-12 ma od začiatku iritovalo a nikdy som sa s ním nezmieril. Spojenie Šafka do Dúbravky by som vyriešil závlekom a-70 na Šafo, odtiaľ by substrát cestoval pod Most SNP, kde by prestúpil. Teda tá časť substrátu, ktorá je natoľko ochrnutá, že nedôjde zo Šafka k Uhoľným skladom.
Inak jazdná doba d-12 v trase Dúbravka - Ružinov bola za "mojich čias" v špičke 56 minút, smerom do Dúbravky kupodivu len 51.
takže 1. L83 pôjde k Technopolu preto že ked sa postaví električka a L95 sa zruší aby Romanova ul. (nemyslím zastávku) nestratila spojenie s centrom
Re #86493 kecho: lebo keby L83 išla k ovsištu tak by nemala subeh najprv s 84 a potom s 88 však ?
3. osobne si myslím že príde k zhoršeniu intervalu na L95 po predlžení 83
a vysvetlis to ty tym dochodcom? ? chcel som len povedat ze vacsina tychto "nazorov verejnosti" sa robi sposobom, ze niekto (mozno nie jeden, ale aj piati...) nieco napise na miestny urad, magistrat, zahradnikovi... sam od seba, pripadne na vyzvu v miestnych zachodovych novinach, ze "vyjadrite sa k doprave" alebo nieco podobne - co je zasadna chyba, nad ktorou sa musi smiat kazdy rozmyslajuci clovek... zasada pri zistovani mienky verejnosti je PYTAT SA reprezentativnej skupiny a NEPOCUVAT nahodne ozyvajucich sa fanatikov...
Neviem preco mam pocit, ze jeden dochodca nieco napise, napriklad ze chcem linku z karlovej vsi do tesca lamac - a novinari z toho spravia ze "ludia ziadaju"... alebo ze sa ludom nepaci dotovanie nocnej dopravy, asi zahradnik napisal sam sebe, alebo desiati taxikari sa boli stazovat na magistrate... je mi zle z tejto neprofesionality takzvanych novinarov (a musim povedat, ale ze aj na strankach IMHD sa castokrat prezentuje ako vseobecny nazor nieco, co napriklad pochadza z hlasovania na tejto stranke, co pri vsetkej ucte ma urcite dost daleko od reprezentativnost...).
Robil vobec niekedy niekto nejaky naozaj reprezentativny prieskum co si myslia ludia o doprave a co chcu??? - teda nie sposobom, ze len co ludia napisu (teda napisu vacsinou ti, co su nespokojni, pricom kto je spokojni nema co pisat, dalej prevazne dochodcovia, lebo tie miestne zachodove papiere co chodia do schranok a tvari sa ako "noviny" aj tak nikto iny necita...). Naozaj ak chce DPB nieco menit alebo planovat, tak si nemoze zaplatit naozaj vieryhodny prieskum - teda napriklad 200 NAHODNE VYBRANYCH obyvatelov Bratislavy, resp. este lepsie nie nahodne, ale podla presnych parametrov - teda rovnomerne rozmiestneny uzemne, vzdelanostne, socialno-ekonomicky... a tych sa spytat otazky... a z toho potom robit nejake konecne vypovedne zavery o tom kam a odkial ludia chcu linky. Nie ze klub dochodcov dubravka chce cestovat na hlavnu stanicu, a rovnako klub dochodcov petrzalka... a karlovesky dochodcovia zase chcu nakupovat v tescu lamac...
12 sa delila preto, lebo zo Šafka sa nedalo dostať priamo do Dúbravky a Karlovej Vsi. Muselo sa chodiť na Jesenského pešo a zas z Ružinova sa nedalo dostať na Šafárikovo nám. priamo. Keby mala 12 príliš dlhú trasu tak by sa musela deliť aj 5. Podľa chronometráže tu na imhd.sk by to bolo 59 min z Dúbravky do Ružinova, 5 to trvá 53min. Inak neviem čo je na dlhých linkách zlé? Keď dve linky končiace na spoločnej zastávke v centre majú rovnaký interval a kapacitu, tak pre cestujúceho je praktickejšie keď sú spojené, tým pádom odpadá potreba prestupu.
Kde na Molecovej pri futbalovom štadióne by chceli postaviť ešte niečo? Veď tam nie je miesto. Alebo predsa? Prosím o zdroj tejto informácie - podľa mňa je to JPP
Keď už tie 83 a 84 dať tak ako je písané,tak 99 by som sekol po Muchovo nám., zaviedol 78 do Ovsišťa po trase 99+víkendová prevádzka v úseku Ovsište - Šafárikovo nám - 15min interval, 95 oslabil na 4/8/5//10. oslabenie 95 by od Technopolu pokryla 83.
Vidno, ze pises z ineho mesta, zrejme si sa este nestretol s chronicky znamymi tvarami (obtucnely šušťák s ladvinkou a pod), ktorych slovnik a vystupovanie je viac ako ubohe. Napr. na linke 61 pred letiskom vybrali od cestujucej mladej studentky, ktora mala platny zlavneny listok, aj kartu ISIC /medz. studentsku/ pokutu v kombinacii - euro, libry, koruny, chuda, vysypala im tam vsetky drobne mince a bankovky, ktore mala. Jej jedinym previnenim bolo, ze jej karta, ktorou potvrdzuje, ze ma opravnenie na zlavneny listok nebola slovenska, ale medzinarodna. Naozaj by ma zaujimalo, ako to vydokladovali na Olejkarskej..Aktualny kurz mali zrejme z NBS. Lamanou anglictinou na nu striedavo ziapali obaja. Pekny zazitok pre dievca, ktore, myslim, uz "sluzby" nasho dopr. podniku nevyuzije.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho