Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tr3mp #86524:
Presne tak aj tí, čo boli ráno v tej L91. Ako si povedal - neoblomní, ale slušní. ?
Reply on: 810zssk #86522:

"DÚBRAVKA - Občania sa domáhajú aj priameho spojenia mestskej časti s Hlavnou stanicou..." (aj Karlova ves)

chodila im priamo 1-tka a koľkí ju reálne využívali?
z cca 80% územia Petržalky sa tiež nedá bez prestupu dostať na Hl. stanicu

"Požiadavka v súvislosti s električkami znie na predĺženie linky číslo štyri až do Dúbravky"

ok, tak nech potom skrátia 1-tku do Karlovky. Alebo 12-tka nech ide iba po Karlovku a potom sa prípadne zlúči so 14-tkou. btw. keď chcú takú dlhú linku (4) - nedelila sa kedysi 12 práve preto, že mala príliš dlhú trať (Dúbravka - Ružinov)?

"KARLOVA VES - Autobusová linka číslo 32 by mala na zastávku Molecova prichádzať až za linkou č. 33. "

aj ja by som chcel, aby nechodila v rovnakom čase 88 a 99 a potom 12-15 minút nič. Rovnako aby nechodila z Ovsišťa 84 a 99 v rovnakom čase, keď sa aj tak pri Šustekovej opäť spájajú a 99ne pekne zdrháva pred nosom bus do mesta... Aj tam by sa hodil preklad...
Reply on: 810zssk #86520:
Najčastejšie 68, občas 88,91/191, 93, 94, 99, z trolejbusov 207, 212, z električiek občas 1. Nechám na Tvoje posúdenie, do akej miery sú to dobré linky. ?
Reply on: 810zssk #86522:
pri futbalovom stadione na Molecovej chcu stavat aupark, takze linka do tesca nebude potrebna. ?
Reply on: Emo #86519:
Pridávam sa, tiež žijem v inom meste a zatiaľ som vždy stretol len slušných revízorov. 🙂 Aj keď niekto nemal platný lístok, boli neoblomní, ale slušní.
Reply on: Själavrak #86515:
ako mne osobne ten novembrový stav na 84 bude vyhovovať oveľa viac ako súčasný ? Len neviem, načo pôjde od Technopolu na nám Hraničiarov po tej istej trase 83 a 95 (navyše ako nosná s vynikajúcim inetrvalom)... A pritom vypadne obsluha (84) TPD, zdravotného strediska či EUBA keď sa to dalo riešiť oveľa inteligentnejšie. Komu to prospeje? ? Hlavne, že pri skracovaní 83 po Dostihovú obhajovali toto rozhodnutie tým, že ušetria niekoľko stoviek metrov cesty, pričom k Technopolu to bude tusím ešte dlhšia trať ako do Ovsišťa... Nech sa potom DPB nečuduje, že mu lietajú peniaze von oknom...
http://www.bratislavskenoviny.sk/54829/doprava/cestujuci-v-mhd-chcu-menej-prestupovat

"Ďalší podnet sa týka zriadenia priamej linky zo sídliska Dlhé diely do hypermarketu TESCO Lamač (je na území Karlovej Vsi), ale aj celodennej priamej linky do centra mesta" - omg, od kedy Dunco byva na Dlhych Dieloch? Do Tesca Lamac sa da dostat jednoducho bud elinami na Lafranconi a prestup na 37, alebo na Damborskeho a prestup na 20. A do centra ide z Molecovej 6 (!) elektrickovych liniek (z toho jedna len rano), tak ja neviem co tym idiotom co to navrhuju vadi.
Reply on: S499.1023 #86511:
Ale čo keby tento stav nenastal a všetkých 13 poradí by bolo obsluhovanými trojičkami? Však to by sa dalo, keby sa urobili patričné zmeny.
Reply on: Emo #86519:
Asi cestujes dobrymi linkami 😃 Ale su aj dobry, napriklad jedna dvojica revizor + revizorka minule pekne po nastupe: "Dobre rano prajem, kontrola cestovnych listkov" a kazdemu povedala (revizorka) "Dakujem" ked jej ho podal.
Reply on: Själavrak #86517:
"Ale musím povedať, že raz v 13 šiel veľmi slušný revízor, pozdravil, oznámil kontrolu a požiadal každého osobitne o cestovný doklad. skoro ma mŕtvica ranila, bol to šok ale príjemný"

No ja som zatiaľ stretol iba takýchto revízorov (aj dnes ráno v L91).? Neviem, ale občas mám pocit, akoby som žil v nejakom inom meste ako tí, ktorí sa na nich stále sťažujú.
Reply on: 2xT3SUCS #86485:
Jasna, Bratislavu som mal na mysli pochopitelne, naco by som sa pytal tu na Brno 😉 --- takze to vyzera ze s tym prepustanim je to asi nejaka kacica iba, kazdopadne budem to dalej sledovat.....
Reply on: _ERIC #86488:
Väčšina revízorov boli obyčajní nabúchanci, ktorí nevedia nič iné robiť. Naposledy som zažil také, že chytili jednu slečnu v 78 a na Farského chcela ísť dole. Nepustili ju a odviezli na konečnú až. Ale to divadlo. Najprv zakázali revízori otvoriť šoférovi dvere, no ľudia chceli von, tak ich otvoril, potom revízor začala nadávať šoférov aby ich zavrel. Tak zavrel, no ľudia kričali,že nech ich pustí,že chcú vystúpiť tak zas otvoril a zas zavrel. Proste divadlo. Ale fakt,že prístup revízorov k slečne a jednému pánovi bol hrubý. Reízori mali všetica min 190cm a váha viac než adekvátna výške. Čiže ľudia max. obmedzení len na kontrolu lístok a vymáhanie pokuty. Ale musím povedať, že raz v 13 šiel veľmi slušný revízor, pozdravil, oznámil kontrolu a požiadal každého osobitne o cestovný doklad. ? skoro ma mŕtvica ranila, bol to šok ale príjemný ?
Reply on: _ERIC #86488:
sa uvedom, čo hovoríš... vieš na čo slúži PREPRAVNÁ KONTROLA? Asi na kontrolu platnosti cestovných dokladov - či je to cestovný lístok alebo električenka. Čiže ak niekto má cestovný doklad neplatný, tak dostane pokutu. OPRÁVNENE. Samozrejme, sú aj tie horšie prípady, že si to neustrážiš (čas) a pod., ale STÁLE je to IBA TVOJA chyba a nie chyba revízora.
O správaní sa niektorých revízorov viem svoje, ale tým negeneralizujem a neposudzujem tak všetkých...
Reply on: kecho #86513:
? L84 ma baví. Však nemusí byť priama linka medzi EUBA - HoPa, veď tu máme "vynikajúci" prestupný systém kde dodržiavanie intervalov je synonymom pre MHD,nie? ? Aspoň vidíš,že keď sa dakto drží L84 ako kliešť, tak sa nediv, že dakto nevie prekusnúť zrušenie 81,82 alebo 181! Prečo asi? Lebo vie o akom shite tie prestupy sú a vedia to aj EUBáci, preto chcú L84. Okrem toho L181 riešila priame spojenie STU (SvF,FCHPT,SjF,FA),na Vazovov (gym.,OU,SGeŠ) čo je určite viac ako EUBA.
ROZHODNE so m proti zvysovaniu kapacity na ukor intervalu. To by bolo dalsie zneatraktivnenie mhd voci iad.
Reply on: enge2 #86495:
v pravde alebo v sme...

Re #86494 AAA: veď práve to je na tom nádherné, že existenciu 84 zdôvodňovali práve EUBA...

potom by bolo snáď jednoduchšie, aby 84 išla smer Petržalka tak ako doteraz Bosákova-EUBA+ nanovo cez Dolnozemskú (ako kedysi 507) na Ovsište-Ovsištské nám.-Bulíkova-Šustekova a pri zdravotnom by sa opäť napojila na súčasnú trasu - by ostalo spojenie k EUBA a zároveň by sa vyriešilo i spojenie Ovsišťa so Zochovou... ?
Reply on: Solider #86504:
To je síce pekné. že ste sa nabifľovali drážne dogmy ale ešte to treba aj pochopiť.
Reply on: Solider #86501:
To ako chceš na linke ešte miešať dvojičky s trojičkami? Tak na to sa už nič iné, než "Absolut Schoto!"nedá povedať.
Reply on: Solider #86499:
Kapacitu nezvýšiš, len zachováš a predĺžiš interval, nad čím substrát urkyte zajasá...
Reply on: 2xT3SUCS #86485:
Ak je to pravda, tak je to rozumný spôsob, ako odstrániť, resp. zmierniť nedostatok vodičov. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement