dovol aby som ta trosku opravil, ja osobne uz dlhe roky jazdim na elektricenku a v zivote sa mi nestalo ze by som isiel na cierno, napriek tomu ma tato tema zaujima a chcem vediet na co revizori maju a na co nemaju pravo. Nesuhlasim s tym ze kazdy kto cestuje na cierno je zlodej, pretoze niekedy sa to cloveku stane nechtiac popripade nevedomky ked o par minut presiahne casovy limit listka a vtedy ho revizor chyti. Mnoho ludi jazdi na cierno nechtiac a nevedomky a NIE SU to zlodeji! A okrem toho vacsina revizorov sa sprava ako hovada bez akehokolvek kusku citu a som velmi vzdy rad ked existuje sposob ako im zneprijemnit pracu. Samozrejme aj medzi revizormi existuju slusni, tych sa toto co pisem netyka, pretoze bez prepravnej kontroly by jazdili na cierno snad vsetci a to by nebolo dobre. Co si budeme hovorit, staznosti na revizorov je kopec hlavne od cudzincov, ktori si nevedia na letisku kupit listky a revizori od nich pytaju pokuty ktore radovo presahuju tych 1400,- Sk
Nechcem na revizorov utocit, ale preco ich nepoucit o tom co nemozu ?
V zákone je výnimka v nejakom takom zmysle, že si povinný strpeiť zistenie totožnosti príslušníkom PZ a ten ho má právo dať revízorovi, teda aspoň tak tá 2. časť vyplýva podľa mňa z logiky toho ustanovenia.
Zvero: fobust ti chcel naznačiť, že v BA je DPB... ?
z agentúry JPP prenikli správy, že sa také čosi naozaj chystá. všetci, ktorých miesta budú vyhodnotené ako nadbytočné, údajne dostanú možnosť fungovať v DPB (nie v DPMB ?) ako vodiči... čo ak neprejdú u lekára alebo psychošov sa nerieši. asi. počty presne nepoznám, no má sa to dotknúť aj dielenských (a že ich je priveľa, to je fakt).
ťažko sa zdržať antičiernopasažierskych (strašne zložité slovo, radšej napíšem antiZLODEJSKÝCH) poznámok, keď nahodíš tému, ktorá nezlodejov nemá prečo zaujímať. a tež mám dojem, že odpovede (ak budú) budú zaujímavé. a niečo mi našepkáva, že budú v prospech zlodejov, šak je SLOBODA...
Na istej stránke som čítal o veciach, čo všetko revízor nemôže. Vyskytuje sami otázka čo vlastne môže :
Vraj ...
Namá právo násilím odo mňa žiadať OP resp. doklad totožnosti.
Príslušník PZ SR má právo žiadať legitimáciu, ale nemôže ju poskytnúť žiadnej tretej osobe (právnickej či fyzickej). Tzn. ani revízorovi, nakoľko je bežný pracovník a nieje právna osoba.
Revízor nemá právo zadržiavať cestujúceho na zastávke ani vo vozidle.
Revízor má teké isté právomoci ako bežný občan.
Platí toto ešte aj v novšom zákone?
Ďakujem, prosím zdržte sa antičierno pasažierskych poznámok, chcem vedieť ako je to zo zákona.
Mohlo to vyznieť ako naťahovanie o slovíčka, ale práve v tomto prípade je v tom obrovský rozdiel. Ak tá kamera nie je funkčná, alebo aj je funkčná, ale sa nepoužíva, tak priestor sledovaný nie je a teda by nemuselo byť ani upozornenie.
"Ak je v nejakom voze kamera, cestujúci musí byť zo zákona informovaný" - A nie je to skôr tak, že priestor musí byť označený, ak je vozidlo sledované kamerovým systémom? Lebo vo vozidle môže byť aj kamera, ktorá je nefunkčná. ?
Tomu logu sa odjakživa hovorí guľa s chvostom. Ja za to, že autisti nemajú zmysel pre humor, nemôžem. Okrídlené koleso z vlaku bol starý znak ČSD, v plastickej podobe napr. na streche starej budovy hlavného NÁDRAŽIA v Bratislave.
_ERIC
Nechcem na revizorov utocit, ale preco ich nepoucit o tom co nemozu ?