V tuneli na Karpatskej skapala nejaka Tatra, trolejbusy sa hore nedostanu, jeden uz stoji na velku radost vodicov uprostred krizovatky Karpatska - Pionierska
Jeden z hlavných dôvodov (ak nie jediný) prečo bola k 1.5 oficiálne zušené nočná doprava bola taxikárska lobby. Preto sa až do 1.7. t. r. nepodarilo nočnú dopravu obnoviť.
A potom sme sa divili, že prečo zrazu od 1.7. TAXI-lobby nevadí, alebo už zmizla? A ajhľa, tu ju máš opäť.
A k tomu snaha tohto vedenia mesta čo najskôr byť na všetkom čo najviac ziskový, zrušiť všetky dotácie... Ale žeby si nevedeli spočítať 2+2? ? ? ☠
Neviem ci je to "rozumny" napad DPB, alebo iniciativneho chaotika Zahradnika, ktory do coho sa pusti, to dokasle.
Spomente si ako to dobacoval v STV. Ako radikalne povyhadzoval polovicu televizie a dodnes za to ti prepusteni vyhravaju sudy, ale Zarhadnik uz Zahradnici v novej zahradke.
Jeho managovanie metodou pokus-omyl je ale pre DPB tazky udel.
Napad DPB - vynat nocnu dopravu z verejneho zaujmu dufam ze mesto neschvali, preto ze to znamena v preklade "Mesto rusi nocnu dopravu, ostavaju sukromni dopravcovia".
Presne, neviem čo týmto krokom chce DPB docieliť, avšak je jasné, že tržby sa tým nezvýšia - skôr znížia, keďže nočnú dopravu bude využívať asi o niečo menej ľudí, a väčšina pôjde aj tak na čierno. Taktiež je trochu nespravodlivé, aby ľudia, čo si kúpili električenku s tým, že im platí aj na nočnú dopravu, zrazu museli začať označovať aj lístky. Navyše som zvedavý, ako na to budú upozornení. Ak to skutočne prejde, tak to znamená, že buď je vedenie DPB dosť mimo reality, alebo cielene chcú zrušiť nočné spoje pod zámienkou, že nie je využívaná.
Inak to je mi záhada, prečo brigádnici nemajú zdarma aspoň cestu do práce.. Určite by pomohlo aj to, ak by sa brigádnici mohli kvôli potrebe získania vodičáku tiež zaviazať podobne ako normálni zamestnanci, akurát by dajmetomu záväzok nebol na pevné obdobie, ale počet odpracovaných hodín za určité dlhšie obdobie. Dosť pochybujem, že tú ich ponuku niekto (najmä ak nemá ani C) využije. Ja osobne by som aj išiel jazdiť, ale stálo by ma to viac než by mi momentálne vyhovovalo a o nejakom zárobku vlastne nemôže byť ani reč..
Prosím ťa a prečo by si mal cestovať domov po službe?? Veď určite sa nájde ďalšia služba a ďalšia a ďalšia ...
PS súhlasim s tebou a s mnohými inými, zvyšovanie cien za súčasneho stavu je blbosť ?
ZVÝŠENIE CESTOVNÉHO NA NOČÁKOCH: ja to vidím tak, že DPB utečie aj to málo brigádnikov, čo má, nakoľko brigádnici nemajú nárok na zamestnanecké cestovné a mnohí, rovnako ako aj ja, nebudú ochotní si priplácať, aby sa po službe dostali domov... ?
Obyčajné cestovné lístky sú to. Bude jedno, či si taký kúpiš v autobuse SL, na železničnej stanici či v automate DPB, cestovať budeš môcť akýmkoľvek dopravným prostriedkom zaintegrovaného dopravcu, ktorým v prvom kole budú len DPB, ZSSK a SL.
Re #86365 Martin Fundárek: No dobre, ale to je všetko na Slovensku a čo v Maďarsku. Však tie vlaky pôjdu už z Gyoru.
Avsak zabudas na jednu zasadnu vec, kym sa ne(daj)boze DNV odtrhne od BA a SL tu zacne nasadzovat tie svoje cervene vozitka na kvazi L21, tak uz tu (v DNV) bude mat 95% ludi auta, kedze samotny DPB na celu zapadnu cast mesta "vsakviesco" uz peknych par rokov.
Zaujimave je, ze akonahle niesu vozy/ludia, zacne sa rozmyslat nad prazdninovym CP liniek 20, 21, 22, 23, 34 alebo 83. Uvidime, coho sa dockame o par tyzdnov/mesiacov.
zrejme ako sukromna firma by si bud zobrala pozicku, alebo by zo svojeho kupila dostatok vozidiel a zaviedla tam linku.... po spojeni z BA by bol zo strany DNV obrovsky dopyt.. a dopyt =>peniazky.... SL by sa podla mna iba potesil ak by takuto linku mohol vykonavat.. cim viac by zarobil, tym hustejsi interval by mal/mohol mat...
Tomu však akosi nerozumiem: To sa to jedno vozidlo vracia do Dunajskej Stredy (alebo v prípade potreby prejazdu na inú linku do Bratislavy) naprázdno
Re #86352 Solider: Ak som správne pochopil z Koncepcie BID, tak DPB bude premávať iba na území Bratislavy. Teda 53-ka sa zrejme skráti do Vajnor (alebo Čiernej vody?) alebo sa zruší a do Chorvátskeho Grobu pôjde cez Vajnory linka č. 630 prevádzkovaná pravdepodobne Slovak Lines (pls, opravte ma, ak sa mýlim).
Teda čisto teoreticky, v prípade odtrhnutia sa DNV od Bratislavy, ako by mohol Slovak Lines pri jeho súčasnom počte vozidiel (ktorých je podstatne menej než má DPB) a nulovom počte kĺbových vozidiel zabezpečiť minimálne terajší počet spojov a ich súčasnú kapacitu do centra mesta, akú má DPB na linke č. 21? Slovak Lines by predsa musel naďalej premávať aj do ostatných okresov Bratislavského kraja. Takúto situáciu si v reáli nedokážem predstaviť...
prosim ta, klakam pred tebou na kolena chod sa venovat gitare, metalu, behu a futbalu a nechaj MHD na pokoji!!!!!!! mnohym z nas fakt odlahne, konecne si povedal nejaky konstruktivny a inteligentny napad
hau hau ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mikimaus