Reply on: Andy #86375:
Jeden z hlavných dôvodov (ak nie jediný) prečo bola k 1.5 oficiálne zušené nočná doprava bola taxikárska lobby. Preto sa až do 1.7. t. r. nepodarilo nočnú dopravu obnoviť. A potom sme sa divili, že prečo zrazu od 1.7. TAXI-lobby nevadí, alebo už zmizla? A ajhľa, tu ju máš opäť.
A k tomu snaha tohto vedenia mesta čo najskôr byť na všetkom čo najviac ziskový, zrušiť všetky dotácie... Ale žeby si nevedeli spočítať 2+2? ? ? ☠
Peon
Re #86351 qwix: Vďaka za objasnenie. Dožvie teda, či to tak naozaj bude aj pri MÁV.
Re #86352 Solider: Keď si dáš na http://portal.cp.sk vyhľadať podľa zastávok Rusovce, nájde ti to iba túto linku SAD DS: http://portal.cp.sk/Data/L201413_061210_16869.pdf
Slovak Lines momentálne premáva len v úseku Gabčíkovo - Dobrohošť, a aj to len 1 spoj v pracovných dňoch iba jednosmerne: http://portal.cp.sk/Data/L102403_070319_17921.pdf
Tomu však akosi nerozumiem: To sa to jedno vozidlo vracia do Dunajskej Stredy (alebo v prípade potreby prejazdu na inú linku do Bratislavy) naprázdno
Re #86352 Solider: Ak som správne pochopil z Koncepcie BID, tak DPB bude premávať iba na území Bratislavy. Teda 53-ka sa zrejme skráti do Vajnor (alebo Čiernej vody?) alebo sa zruší a do Chorvátskeho Grobu pôjde cez Vajnory linka č. 630 prevádzkovaná pravdepodobne Slovak Lines (pls, opravte ma, ak sa mýlim).
Teda čisto teoreticky, v prípade odtrhnutia sa DNV od Bratislavy, ako by mohol Slovak Lines pri jeho súčasnom počte vozidiel (ktorých je podstatne menej než má DPB) a nulovom počte kĺbových vozidiel zabezpečiť minimálne terajší počet spojov a ich súčasnú kapacitu do centra mesta, akú má DPB na linke č. 21? Slovak Lines by predsa musel naďalej premávať aj do ostatných okresov Bratislavského kraja. Takúto situáciu si v reáli nedokážem predstaviť...