Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #86375:
Jeden z hlavných dôvodov (ak nie jediný) prečo bola k 1.5 oficiálne zušené nočná doprava bola taxikárska lobby. Preto sa až do 1.7. t. r. nepodarilo nočnú dopravu obnoviť.
A potom sme sa divili, že prečo zrazu od 1.7. TAXI-lobby nevadí, alebo už zmizla? A ajhľa, tu ju máš opäť.
A k tomu snaha tohto vedenia mesta čo najskôr byť na všetkom čo najviac ziskový, zrušiť všetky dotácie... Ale žeby si nevedeli spočítať 2+2? ?‍☠️ ? ☠
Neviem ci je to "rozumny" napad DPB, alebo iniciativneho chaotika Zahradnika, ktory do coho sa pusti, to dokasle.
Spomente si ako to dobacoval v STV. Ako radikalne povyhadzoval polovicu televizie a dodnes za to ti prepusteni vyhravaju sudy, ale Zarhadnik uz Zahradnici v novej zahradke.
Jeho managovanie metodou pokus-omyl je ale pre DPB tazky udel.
Napad DPB - vynat nocnu dopravu z verejneho zaujmu dufam ze mesto neschvali, preto ze to znamena v preklade "Mesto rusi nocnu dopravu, ostavaju sukromni dopravcovia".
Reply on: N/A #86371:
Presne, neviem čo týmto krokom chce DPB docieliť, avšak je jasné, že tržby sa tým nezvýšia - skôr znížia, keďže nočnú dopravu bude využívať asi o niečo menej ľudí, a väčšina pôjde aj tak na čierno. Taktiež je trochu nespravodlivé, aby ľudia, čo si kúpili električenku s tým, že im platí aj na nočnú dopravu, zrazu museli začať označovať aj lístky. Navyše som zvedavý, ako na to budú upozornení. Ak to skutočne prejde, tak to znamená, že buď je vedenie DPB dosť mimo reality, alebo cielene chcú zrušiť nočné spoje pod zámienkou, že nie je využívaná.
Reply on: VLK #86369:
Inak to je mi záhada, prečo brigádnici nemajú zdarma aspoň cestu do práce.. Určite by pomohlo aj to, ak by sa brigádnici mohli kvôli potrebe získania vodičáku tiež zaviazať podobne ako normálni zamestnanci, akurát by dajmetomu záväzok nebol na pevné obdobie, ale počet odpracovaných hodín za určité dlhšie obdobie. Dosť pochybujem, že tú ich ponuku niekto (najmä ak nemá ani C) využije. Ja osobne by som aj išiel jazdiť, ale stálo by ma to viac než by mi momentálne vyhovovalo a o nejakom zárobku vlastne nemôže byť ani reč.. 🙂
Reply on: Ike #86372:
Pokiaľ sa dobre pamätám, MHD sa postupne ruší od roku 1994.
Reply on: frenky #86364:
este je zaujimava jedna vec... ked tu do roku 1998 byval isty ehm ehm predstavitel isteho ehm podniku, tak sme tu mali dopravu uplne super...
Reply on: VLK #86369:
Prosím ťa a prečo by si mal cestovať domov po službe?? Veď určite sa nájde ďalšia služba a ďalšia a ďalšia ...
PS súhlasim s tebou a s mnohými inými, zvyšovanie cien za súčasneho stavu je blbosť ?
ZVÝŠENIE CESTOVNÉHO NA NOČÁKOCH: ja to vidím tak, že DPB utečie aj to málo brigádnikov, čo má, nakoľko brigádnici nemajú nárok na zamestnanecké cestovné a mnohí, rovnako ako aj ja, nebudú ochotní si priplácať, aby sa po službe dostali domov... ?
Reply on: TeBeCe #86367:
Dufam, ze po vzore DPB, okamzite stiahnu vsetky vozidla od vyrobcu a budu trvat na presetreni a odstraneni zavad ?
Reply on: Peon #86361:
Obyčajné cestovné lístky sú to. Bude jedno, či si taký kúpiš v autobuse SL, na železničnej stanici či v automate DPB, cestovať budeš môcť akýmkoľvek dopravným prostriedkom zaintegrovaného dopravcu, ktorým v prvom kole budú len DPB, ZSSK a SL.

Re #86365 Martin Fundárek: No dobre, ale to je všetko na Slovensku a čo v Maďarsku. Však tie vlaky pôjdu už z Gyoru.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Valec #86358:

1. No a? Pod drôtmi jazdia aj inde (Kúty-Holíč, NMnv-Tr.Teplá, Bánovce n.O.-V.Kapušany/Maťovce, Levice-Zvolen, ...).
2. Talenty vraj nedostali súhlas.
Reply on: Ike #86363:
Avsak zabudas na jednu zasadnu vec, kym sa ne(daj)boze DNV odtrhne od BA a SL tu zacne nasadzovat tie svoje cervene vozitka na kvazi L21, tak uz tu (v DNV) bude mat 95% ludi auta, kedze samotny DPB na celu zapadnu cast mesta "vsakviesco" uz peknych par rokov.
Zaujimave je, ze akonahle niesu vozy/ludia, zacne sa rozmyslat nad prazdninovym CP liniek 20, 21, 22, 23, 34 alebo 83. Uvidime, coho sa dockame o par tyzdnov/mesiacov.
Reply on: Peon #86361:
zrejme ako sukromna firma by si bud zobrala pozicku, alebo by zo svojeho kupila dostatok vozidiel a zaviedla tam linku.... po spojeni z BA by bol zo strany DNV obrovsky dopyt.. a dopyt =>peniazky.... SL by sa podla mna iba potesil ak by takuto linku mohol vykonavat.. cim viac by zarobil, tym hustejsi interval by mal/mohol mat...
Reply on: Peon #86361:
OPRAVA, 5. odstavec: nie do Dunajskej Stredy, ale do Gabčíkova. ?
Reply on: Valec #86357:
"spoločné cestovné doklady" – čo tým myslíš, resp. čo je to? Tie sa budú týkať len Slovak Lines v BID?

Re #86351 qwix: Vďaka za objasnenie. Dožvie teda, či to tak naozaj bude aj pri MÁV.

Re #86352 Solider: Keď si dáš na http://portal.cp.sk vyhľadať podľa zastávok Rusovce, nájde ti to iba túto linku SAD DS: http://portal.cp.sk/Data/L201413_061210_16869.pdf

Slovak Lines momentálne premáva len v úseku Gabčíkovo - Dobrohošť, a aj to len 1 spoj v pracovných dňoch iba jednosmerne: http://portal.cp.sk/Data/L102403_070319_17921.pdf

Tomu však akosi nerozumiem: To sa to jedno vozidlo vracia do Dunajskej Stredy (alebo v prípade potreby prejazdu na inú linku do Bratislavy) naprázdno ❓

Re #86352 Solider: Ak som správne pochopil z Koncepcie BID, tak DPB bude premávať iba na území Bratislavy. Teda 53-ka sa zrejme skráti do Vajnor (alebo Čiernej vody?) alebo sa zruší a do Chorvátskeho Grobu pôjde cez Vajnory linka č. 630 prevádzkovaná pravdepodobne Slovak Lines (pls, opravte ma, ak sa mýlim).

Teda čisto teoreticky, v prípade odtrhnutia sa DNV od Bratislavy, ako by mohol Slovak Lines pri jeho súčasnom počte vozidiel (ktorých je podstatne menej než má DPB) a nulovom počte kĺbových vozidiel zabezpečiť minimálne terajší počet spojov a ich súčasnú kapacitu do centra mesta, akú má DPB na linke č. 21? Slovak Lines by predsa musel naďalej premávať aj do ostatných okresov Bratislavského kraja. Takúto situáciu si v reáli nedokážem predstaviť...
Reply on: Själavrak #86348:
prosim ta, klakam pred tebou na kolena chod sa venovat gitare, metalu, behu a futbalu a nechaj MHD na pokoji!!!!!!! mnohym z nas fakt odlahne, konecne si povedal nejaky konstruktivny a inteligentny napad

hau hau ?
Reply on: Papyr #86333:
Mestský policajt má aj (nepatrne) väčší rešpekt než esbéeskár. Len som chcel poukázať, že preferencia SBS miesto MP mal možno aj iné pozadie než len že niekto chcel dať známemu rýchlo zarobiť. Výber konkrétnej SBS spomedzi uchádzačov, to je možno niečo iné... Priznám sa, že neiem, či je to tá istá firma čo robí DP ostrahu objektov alebo niekto iný.
Reply on: Martin Fundárek #86356:
Na elekrifikovanej trati?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.