Pracujem v sfere sluzieb, pracujem s verejnostou a moj kontakt s tou verejnostou je znacne blizsi, az by som povedal rukolapny. A takyto slovnik si na pacientov nedovolujem.
Potreba dalsich policajtov? Ale, vazne? A ti, co su dnes v noci v sluzbe, by nestacili? Naozaj maju toho casu mestski policajti v noci tolko prace s potieranim zlocinu v uliciach Wilsonova, ze nemaju personalne kapacity na dohliadanie na nocne spoje?
(Pre neznalych - Wilsonov je Bratislava, prispevkom som trosku parafrazoval poviedku Michala Hvoreckeho Najhorsi zlocin vo Wilsonove)
No bodaj by boli. Zavolaj si na Hlavnu stanicu do medzinarodnej pokladne a spytaj sa, kolko stoji listok do Gyoru. Nad cenou sa ti pretocia bulvy. Je nacase skoncovat s touto protizakaznickou cenovou politikou. Bohuzial, to by sa museli dve prudko modrogumne spolocnosti - ZSSK a MAV - dohodnut... a to by bolo moc prace, vsetci su na obede, a vobec, s Madarmi mame zle vztahy... a tak dalej.
INTEGROVANA doprava je o tom, ze sa nic doplacat nemusi. INTEGROVANA doprava nerozlisuje druh vozidla ani dopravcu, ale je delena striktne podla uzemneho pasma. Cize, ked je vlak DNV-BA hl.st. cely na uzemi Bratislavy, ma tam platit tarifa bratislavskej MHD BEZ AKEHOKOLVEK DOPLATKU. Dovtedy si BID nezasluzi to ''I'' v skratke.
Uz vobec nehovoriac o tom, ze rozdelenie mesta na 2 zony je nespravodlive a neludske, mesto Bratislava by malo byt v jedinej zone. Druha zona by mala zacinat az tam, kde Bratislava konci, teda v Rovinke, Chorvatskom Grobe, Rajke....
odpoveď vieme - v iných svetových mestách nemajú ani záhradníka ani také skvelé vedenie mesta aké máme my! Tu ma akurát napadá jedna známa pesnička:
"Všetci nám môžu závidieť, takých skvelých nočákov ako u nás nikde inde niet..." ?
Vobec neviem. Ale na to, aby som zacal zeleznice chvalit, by mi uplne stacilo znormalnenie dopravy na zeleznicnej trati BA Petrzalka - Hegyeshalom. Tato tridsatkilometrova elektrifikovana jednokolajka je, co sa tyka osobnej dopravy, skoro nepouzitelna. Keby tam bol napriklad hodinovy takt osobnych vlakov a nejaka normalna tarifa (tuto musim priznat, ze MAV pouzitelnost vlakov v medzinarodnej doprave brzdi este viac, nez ZSSK a BID dokopy), tak by nebol az taky problem v Hegyeshalme prestupit na osobak, rychlik ci IC do Gyoru. Hegyeshalom je totiz pohranicnou stanicou na magistrale Budapest-Vieden a osobna doprava smerom do madarskeho vnutrozemia je tam dostatocne frekventovana.
Ako je mozne, ze v Presove a Prahe stoji nocna doprava tak isto ako denna? Tj. 20 korun na hodinu? A platia tam elektricenky? Preco musi byt ausgerechnet v Bratislave za 44 korun? Myslis si snad, ze tam nakupuju autobusy za ine, lacnejsie ceny? A ked uz spominas nizkopodlazne autobusy - je len velmi malo miest v ex-CS, ktore by mali tak ubohe percento nizkopodlaznych vozidiel, ako ma prave Bratislava.
Keď by som už mal ísť domov, tak si naozaj priplatím za taxík a nepôjdem nočným spojom, kde ma budú ohrozovať nadrbaní pankáči s kvérmi a najmä smrad a hluk Vrakosy, ty trúbka.
Ja zase žiadam o zrušenie liniek 1,2,4,7,8,9,12,14, 20,21,25,30,31,37,38,39,44, ... , 77,79,80,91,191...151, 202,205,206,207,208,211,212,221, sl1,sl2,sl4,sl5,sl6 z dôvodu, že týmito linkami nezvyknem cestovať - tak prečo by mali byť dotované aj z mojich daní???
Áno, to nám je jasné, že nás nikto nenúti používať MHD. Ba dokonca nemá ani najmenší záujem na tom, aby sme ju používali.
Preto dúfam, že čo najviac ľudí tú MHD používať prestane a že takých, ako si ty a tvoji duševní spriaznenci Nikyliky, Nal Sehel a ďalší, ktorí pokladajú cestujúcich za obtiažny hmyz a myslia si, že prvoradou úlohou DPB je zamestnávať takých, ako si ty a nie prevážať substrát, vyhádžu na ulicu.
Našťastie na socku nie som odkázaný, prikúpime do rodiny druhé auto a bude pokoj.
A ja zase nerozumiem tebe, ty debilček. Za MHD platím, kľučky neodlamujem, interiér nesprejujem, sedačky nerežem ani nepozvraciavam, vodičov nefackujem ani na nich nepľujem. Tak prečo, ty chruňo, so mnou na túto tému debatuješ? Čo chceš svojim primitívnym príspevkom povedať? Ak ty chceš hádzať všetkých cestujúcich do jedného vreca, tak ja do jedného vreca nahádžem všetkých BEÚS-ákov a to bude podstatne horší obraz.
Presne tak. Končím s dotovaním DPB formou nákupu cestovných lístkov. Tých pár, čo mám v peňaženke, dojazdím a potom budem radšej dotovať cez deň naftovú a v noci ešte aj taxikársku lobby. Tam aspoň vidím, do čoho moje peniaze tečú. A súdruhovi *****övi záhradkárskemu napíšem, že žiadam ukončenie dotovania AKEJKOĽVEK MHD z daní, keďže ju nepoužívam.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr
Uz vobec nehovoriac o tom, ze rozdelenie mesta na 2 zony je nespravodlive a neludske, mesto Bratislava by malo byt v jedinej zone. Druha zona by mala zacinat az tam, kde Bratislava konci, teda v Rovinke, Chorvatskom Grobe, Rajke....