Úloha je ťažká, bude mi čata rozumieť? Ja nie veľmi dobre tudom magyar ? Ale Itt menjünk ki az állomás épületéböl ? Siess, már indul a vonat! ? Bude sa dať použiť na ceste do Rusoviec na BID?
Tam maju byt nasadene madarske Talenty, vlaky bubu plne v rezii MAV, vlakova cata MAV az do Petrzalky atd... Tieto vlaky nemaju nic s BID, v podstate aj na inych prechodoch s MAV dojde k posilneniu.
Tak fajn, potom uz len zriadit nastup 1. dverami a je vybavene ?
RE #86277 Solider: Hovor na dispecing je tusim archivovany, niektore Taxi, uz mozno maju GPS, takze by sa dalo ,co to dokazat, ak by ta nejaky taxikar sepalil. Napokon je tu ovela mensie percento moznosti, ze by ta taxikar sepalil, ako niekto v nocaku ?
Re #86286 810zssk: Tak tak. Kopu ludi by si priplatilo nielen za nocak, ale aj za dennu MHD v medziach plus 50-100% oproti terajsku, ak by, chodili vozidla nacas (skutocna chrono, mensia poruchovost, preferencia...), boli by v o mnoho lepsom stave ako su dnes a celkovo by sa zmenil k lepsiemu pristup DPB k zakaznikom. ?
A nejake Iveco, cize Irisbus, ex Karosa a ex Ikarus, tam chodi? Existuje linka BA-Gyor? (Ono sa teda da z BA do Gyoru cestovat so Sudet Agency, linka Praha-Budapest, ale ten ide len dvakrat denne. Zato pohodlie je omnoho vacsie, ako v Ivecu, a neporovnatelne s B-ckom.)
Rozhodli sa pre ochrankarov z korupcnych dovodov. Mne inak vobec nie je jasne, preco mestska firma, DPB, potrebuje na ochranu pasazierov sluzby nejakej sukromnej SBSky, ked na to mesto ma mestsku policiu. Jedine, ze si ta dotycna SBSka potrebuje lahko namastit vrecka. Mozno aj preto nasadzuje ako ostrahu prestarnutych, spiacich a opitych dochodcov.
Ja by som radšej šiel v klimatizovanom a pohodlnom Ivecu (ex Karosa), ako v polorozpadnutom B, v ktorom budem musieť počúvať zvuk podvozkov a všeličoho iného.
Nemam vobec nic proti tomu, aby system BID zasahoval aj do Kittsee, aj do Wolfsthalu, aj do Dunajskej Luznej, Samorina a Chorvatskeho Grobu. Napriklad najvzdialenejsia zastavka PID na zeleznici je nejakych 55 km od centra Prahy. V BID teda kludne moze byt aj Zohor a Trnava.
Pracujem v sfere sluzieb, pracujem s verejnostou a moj kontakt s tou verejnostou je znacne blizsi, az by som povedal rukolapny. A takyto slovnik si na pacientov nedovolujem.
Potreba dalsich policajtov? Ale, vazne? A ti, co su dnes v noci v sluzbe, by nestacili? Naozaj maju toho casu mestski policajti v noci tolko prace s potieranim zlocinu v uliciach Wilsonova, ze nemaju personalne kapacity na dohliadanie na nocne spoje?
(Pre neznalych - Wilsonov je Bratislava, prispevkom som trosku parafrazoval poviedku Michala Hvoreckeho Najhorsi zlocin vo Wilsonove)
No bodaj by boli. Zavolaj si na Hlavnu stanicu do medzinarodnej pokladne a spytaj sa, kolko stoji listok do Gyoru. Nad cenou sa ti pretocia bulvy. Je nacase skoncovat s touto protizakaznickou cenovou politikou. Bohuzial, to by sa museli dve prudko modrogumne spolocnosti - ZSSK a MAV - dohodnut... a to by bolo moc prace, vsetci su na obede, a vobec, s Madarmi mame zle vztahy... a tak dalej.
INTEGROVANA doprava je o tom, ze sa nic doplacat nemusi. INTEGROVANA doprava nerozlisuje druh vozidla ani dopravcu, ale je delena striktne podla uzemneho pasma. Cize, ked je vlak DNV-BA hl.st. cely na uzemi Bratislavy, ma tam platit tarifa bratislavskej MHD BEZ AKEHOKOLVEK DOPLATKU. Dovtedy si BID nezasluzi to ''I'' v skratke.
Uz vobec nehovoriac o tom, ze rozdelenie mesta na 2 zony je nespravodlive a neludske, mesto Bratislava by malo byt v jedinej zone. Druha zona by mala zacinat az tam, kde Bratislava konci, teda v Rovinke, Chorvatskom Grobe, Rajke....
odpoveď vieme - v iných svetových mestách nemajú ani záhradníka ani také skvelé vedenie mesta aké máme my! Tu ma akurát napadá jedna známa pesnička:
"Všetci nám môžu závidieť, takých skvelých nočákov ako u nás nikde inde niet..." ?
Vobec neviem. Ale na to, aby som zacal zeleznice chvalit, by mi uplne stacilo znormalnenie dopravy na zeleznicnej trati BA Petrzalka - Hegyeshalom. Tato tridsatkilometrova elektrifikovana jednokolajka je, co sa tyka osobnej dopravy, skoro nepouzitelna. Keby tam bol napriklad hodinovy takt osobnych vlakov a nejaka normalna tarifa (tuto musim priznat, ze MAV pouzitelnost vlakov v medzinarodnej doprave brzdi este viac, nez ZSSK a BID dokopy), tak by nebol az taky problem v Hegyeshalme prestupit na osobak, rychlik ci IC do Gyoru. Hegyeshalom je totiz pohranicnou stanicou na magistrale Budapest-Vieden a osobna doprava smerom do madarskeho vnutrozemia je tam dostatocne frekventovana.
Ako je mozne, ze v Presove a Prahe stoji nocna doprava tak isto ako denna? Tj. 20 korun na hodinu? A platia tam elektricenky? Preco musi byt ausgerechnet v Bratislave za 44 korun? Myslis si snad, ze tam nakupuju autobusy za ine, lacnejsie ceny? A ked uz spominas nizkopodlazne autobusy - je len velmi malo miest v ex-CS, ktore by mali tak ubohe percento nizkopodlaznych vozidiel, ako ma prave Bratislava.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr
Uz vobec nehovoriac o tom, ze rozdelenie mesta na 2 zony je nespravodlive a neludske, mesto Bratislava by malo byt v jedinej zone. Druha zona by mala zacinat az tam, kde Bratislava konci, teda v Rovinke, Chorvatskom Grobe, Rajke....