Síce vlakom nejazdím pravidelne ani často, ale pri autobusoch DPB sú obrovské rozdiely. Vrakosy 30xx, CNG šerble B741 alebo Solarisy. Celá škála od total vrak po nové a relatívne čisté vozidlo. Pri ZSSK BHčkach a Béčkach som mal vždy pocit že je to všetko na cca. rovnakej a dosť zlej úrovni. Iba raz v živote som cestoval do Kremnice čistým Béčkom, nehádzalo, kúrilo, nebol tam typický smrad, zjavne ten voz prešiel dôkladným vyumývaním. Samozrejme že som musel prestúpiť na motoráčik, priamy voz to nebol. ? Stále sa však radšej odveziem v Bhčku ako v Bymeečku, kde nemám pristor na nohy. Ak mám ísť súpravou radonou vozmi Bymee, tak sa vždy snažím dostať do služobáku. ?
Na Šafku sa nezmestí do zastávky ani 2*T3, takže tých metrov by muselo byť tak 20, čo by glupemu psiąkowi predĺžilo ešte viac príšernú prestupnú vzdialenosť ? .
Vetami, že "Dokonca aj na konečnej "dáva cestujúci znamenie" presnejšie, otvára si dvere sám. Teda nie naopak, ako v Bratislave, že zastávka je na znamenie a cestujúci dáva vodičovi znamenie, že chce vystúpiť. Tento spôsob nemálo šetrí aj mechanizmus dverí a v zime aj teplo vo vozidle." dokazuješ, že si mýliš pojem dopyt a zastávka na znamenie, respektíve v tom nemáš jasno.
Totiž mechanizmus dverí šetrí hlavne dopyt, nie ani tak samotná zastávka na znamenie.
Napíš mi sem jeden rozumný argument, prečo je dobré mať aj v A-čkovom grafikóne všetky zastávky na znamenie za súčasného stavu, v ktorom väčšina vozov nemá funkčný dopyt. Za stavu, keď na mnohých linkách ľudia stoja, resp. vystupujú na každej jednej zastávke linky.
Bola to klasicka 14Tr Po generalke - dostala novu podlahu, dopyt na dvere, zakryte cela na tabule a na strechu klimu (nebola to 14TrM) no a podla toho ako bola ta klima otocena by som skvor tipoval ze to bolo v BA - lebo BB ich montuje opacne ak bratislavske dielne..
Neviem, čo sa teoreticky kontroluje na železnici, ale prakticky mám (špecificky na Slovensku) pri ceste v plesnivom Bh či B Made in Hungary pocit, že bratislavské autobusy sú na tom ešte dosť dobre.
Myslím, že výnimka bola iba na R-ky, aj to získaná na základe využitia miestnej neznalosti, keď si schvaľujúci policajt myslel, že R-ky jazdia len po rýchlodráhe. Ale je to len JPP, v skutočnosti to mohlo byť úplne inak.
Počúvaj ma, sráčik! Ty vieš, aký má DP záujem o SOR? Však sa zatiaľ v BA iba testuje tak ako sa testovalo mnoho iných značiek a typov a tak ako sa SOR testoval v mnohých iných mestách. Zatiaľ ešte nebolo vypísané žiadne výberové konanie a tak nikto, ale najmä nie ty, nemôže vedieť, či bude vypísané na CNG alebo na diesel. A k predchádzajúcemu tupému príspevku - ešte raz sa nechápavého pýtam - ten vyšší štandard, ktorý si si vyfantazíroval, spôsobí, že do brnenskej T3 sa nasardinkuje menej ľudí ako do bratislavskej? Nečuduj sa, že na teba reagujem alergicky, keď píšeš tupo.
Od nového GVD majú byť vedené vlaky niekoľkokrát počas dňa zo ŽST Petržalka do Györu, ktoré budú zastavovať aj v ŽST Rusovce... ale nejaký význam v tom nevidím
Vyplýva to asi z toho, že si nepochopil, o čom hovorím. Takže ešte raz a tentoraz skúsim pomalšie. Systém, ktorý je zavedený (aj) vo Viedni vylučuje vaše neustále diskutované problémy, ktorá zastávka by mala byť na znamenie a ktorá nie. Vo Viedni je to jednoznačné, ak chcem vystúpiť alebo nastúpiť, dám znamenie. A je to vybavené. Argument "...keby mu tam 5 ľudí postupne zvonilo." je nezmyselný, pretože nie je problém upraviť systém tlačidiel aj na sorke tak, že signál sa ozve len pri prvom stlačení, alebo sa neozve vôbec - namiesto neho sa rozsvieti kontrolka, na ktorú sa vodič pozrie pred príjazdom k zastávke.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho