Reply on: bwd #86006:
Vetami, že "Dokonca aj na konečnej "dáva cestujúci znamenie" presnejšie, otvára si dvere sám. Teda nie naopak, ako v Bratislave, že zastávka je na znamenie a cestujúci dáva vodičovi znamenie, že chce vystúpiť. Tento spôsob nemálo šetrí aj mechanizmus dverí a v zime aj teplo vo vozidle." dokazuješ, že si mýliš pojem dopyt a zastávka na znamenie, respektíve v tom nemáš jasno.Totiž mechanizmus dverí šetrí hlavne dopyt, nie ani tak samotná zastávka na znamenie.
Napíš mi sem jeden rozumný argument, prečo je dobré mať aj v A-čkovom grafikóne všetky zastávky na znamenie za súčasného stavu, v ktorom väčšina vozov nemá funkčný dopyt. Za stavu, keď na mnohých linkách ľudia stoja, resp. vystupujú na každej jednej zastávke linky.
AAA
Zastávka na znamenie je to, čo je v BA, teda že cestujúci zazvoní, aby vodič vedel, že cestujúci má záujem vystúpiť. Vodič potom zastaví a ak vozidlo nemá dopytové otváranie dverí, alebo ho vodič nepoužíva otvorí všetky dvere.
Teda ty vlastne chceš skôr dopyt ako zastávky na znamenie.
Predstav si napr. Patrónku na znamenie, veď vodič Sorky by asi ohluchol, keby mu tam 5 ľudí postupne zvonilo.