Neviem preco sa niekto cuduje co sa stalo, mne sa to len tak vidi, ze to bola otazka casu.Ak by v tomto state nevladla korupcia, tak by 2 tretiny vozoveho parku na celom Slovensku nemohli jazdit, pretoze by nepresli cez STK, ale kedze tuto sa dava iba stempel a nikto sa nezaujima o riadny sta autobusov, tak sa potom taketo veci stavaju, ze autobusu odidu brzdy, SADisti bezne jazdia na pneumatikach za ktore by obycajny smrtelnik dostal pri prvej kontrole obrovsku pokutu ak nie odobratie technicaku a podobne.Take bezpecnostne prvky ake chybali v dano buse chybaju vo vacsine vozov v BA a nielen v BA na Slovensku,neviem ako je mozne taky voz vypravit z vozovne.Ak si vezmeme, co vsetko sa kontroluje pravidelne na zeleznicach tak mam pocit ze u autobusov ide o planovanu sabotaz a hazard....
Skutočne neSMELI alebo len jednoducho neJAZDILI? Nehádam sa s Tebou, dobre si pamätám, že jazdili len na R-kách, ale nikdy mi nenapadlo, že na ostatných to nemajú povolené.
Možno to bude tým, že v Brne je električka jednoznačným nosným systémom, a tak poberá veľké kvanta ľudí, hlavne z okrajových sídlisk (a v mnohých prípadoch aj z prímestských liniek, ktoré sú ukončené pri električkových konečných) do centra. Ako ekvivalent by som preto videl narvatosť bratislavských autobusov, i keď to kapacitneporovnateľné nie je. ?
Neviem, či sa niečo také už spomínalo, ale na nejakom Ikaruse 435 som si všimol na zadnom čele žltú nálepku, že je vybavený nejakým hasiacim systémom. To je to, čo sa objednávalo po požiare Solarisu, alebo niečo novšie? Lebo vtedy sa tuším spomínalo, že to pôjde na CNG autobusy. Vie niekto ako taký hasiaci systém funguje?
Sak klima nema chladit na mraznickovu teplotu. Rozdiel medzi klimatizovanym a neklimatizovanym priestorom by nemal prekrocit 10 Kelvinov. Ked bude vonku 38 stupnov, v autobuse to klima bude teda chladit na 28 stupnov.
Aj u nás podľa nejakej smerince, či metodického pokynu, alebo niečoho podobného, čo vydal ŠÚ SR, na štatisktické ciele sú kapacity vozov nižšie ako sú na výrobnom štítku. Ale záväzné sú aj tak údaje, ktoré sú v technickom preukaze, teda ak tam je 160 osôb pre 1xT3, tak je to tak a bodka.
Sjalavrak: By si sa divil, ale aj tri pary sedadiel sa dokážu naplniť Slovákmi. Asi bola Bratislava kedysi mesto kočíkov, keď je tu na ne toľko miesta narozdiel od ČR.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
administrator