Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #85833:
Skutočne neSMELI alebo len jednoducho neJAZDILI? Nehádam sa s Tebou, dobre si pamätám, že jazdili len na R-kách, ale nikdy mi nenapadlo, že na ostatných to nemajú povolené.
Reply on: TeBeCe #85835:
Pravda je iná: V motore sedi Zahradnik s hadicou v ruke a ciha na pripadny poziar. ?
Reply on: Valec #85821:
Možno to bude tým, že v Brne je električka jednoznačným nosným systémom, a tak poberá veľké kvanta ľudí, hlavne z okrajových sídlisk (a v mnohých prípadoch aj z prímestských liniek, ktoré sú ukončené pri električkových konečných) do centra. Ako ekvivalent by som preto videl narvatosť bratislavských autobusov, i keď to kapacitneporovnateľné nie je. ?
Reply on: Andy #85834:
v motore sedi jeden zahradnik s hadicou v ruke a ciha na pripadny poziar ?
Neviem, či sa niečo také už spomínalo, ale na nejakom Ikaruse 435 som si všimol na zadnom čele žltú nálepku, že je vybavený nejakým hasiacim systémom. 🙂 To je to, čo sa objednávalo po požiare Solarisu, alebo niečo novšie? Lebo vtedy sa tuším spomínalo, že to pôjde na CNG autobusy. Vie niekto ako taký hasiaci systém funguje?
Reply on: administrator #85831:
No, ano, jazdili. Na cisto vnutromestskej linke (nezacinajucej pismenom R) vsak jazdit nesmeli, aj ked na R-kach mohli obehat celu celucicku siet.
Reply on: Själavrak #85828:
Nemame vsetky zastavky take dlhe
Reply on: Papyr #85825:
A tak trojicky jazdili v KE aj mimo rychlodrahy v uliciach mesta, na takych radialach ako su v BA...
Reply on: Papyr #85829:
Ale nepísal tu niekto, že tá vyhláška je zrušená a tých 40 metrov už neplatí?
Reply on: Själavrak #85828:
Mohli. Alebo by mohli rovno zmenit text vyhlasky zo 40 na 50 m a bolo by. Ale ono to urcite nejaky dovod ma, ze tam je 40 m.
Reply on: Papyr #85825:
Tak by mohli dať aj tuto výnimku a bolo by fajn,nie?
Reply on: Papyr #85824:
A keď bude vonku 22 stupňov, vo vozidle bude 12 stupňov ?
Reply on: Martin Fundárek #85788:
Strazili to tak, ze mali vynimku od ministerstva dopravy na rychlodrazne linky, na ktorych trojicky jazdit mohli.
Reply on: Kubko #85791:
Sak klima nema chladit na mraznickovu teplotu. Rozdiel medzi klimatizovanym a neklimatizovanym priestorom by nemal prekrocit 10 Kelvinov. Ked bude vonku 38 stupnov, v autobuse to klima bude teda chladit na 28 stupnov.
Reply on: Ike #85784:
Presne to iste je nahrate aj v smere na Patronku zastavka "PRIDANKY" a pritom nie je zriadena
Reply on: Själavrak #85814:
Aj u nás podľa nejakej smerince, či metodického pokynu, alebo niečoho podobného, čo vydal ŠÚ SR, na štatisktické ciele sú kapacity vozov nižšie ako sú na výrobnom štítku. Ale záväzné sú aj tak údaje, ktoré sú v technickom preukaze, teda ak tam je 160 osôb pre 1xT3, tak je to tak a bodka.
Reply on: Mike #85816:
Tak tak. Bol som v Brne pred týždňom a v takej narvatej elekričke (a nebolo to len v jednej) ako tam som sa u nás už dávno neviezol.
Sjalavrak: By si sa divil, ale aj tri pary sedadiel sa dokážu naplniť Slovákmi. Asi bola Bratislava kedysi mesto kočíkov, keď je tu na ne toľko miesta narozdiel od ČR.
Reply on: Själavrak #85814:

No v Brne som sa tiež pekne mačkal v tramvajách a v zime sú ešte menej vykúrené ako tie naše. K tomu mali (a možno ešte majú) nastavené čeluste tak silno, že to dobrzďuje veľmi prudko. Akonáhke vynechá EDB a zavrú čeluste, tak voz okamžite stojí. Viem že BA vozy tak silne nepribrzďujú.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.