No presne, ja by som na ich mieste zrušil aj výrobu SORiek, veď za dva mesiace už bude neskoro a nikto ich nebude potrebovať..
A ešte sa nabúchajú plechy na prehnutú 3026, takže absolútne nevidím problém čo sa týka počtu vozov ?
Asi tak.. Ale vedenie DPB radšej povie, že všetci ostatní sú blbí, keď tú klímu dávajú aj pre cestujúcich...
Aj taká Žilina a Prešov, a vôbec všetky západoeurópske mestá, a celý zvyšok civilizovaného sveta.. ?
A ináč ešte si zabudol: vsetcisunaobede ?
Vidim, ze aj nove vedenie DPB si smelo osvojilo vyhovorku preco sa neda dat klima do vozidiel pre priestor cestujucich..lebo by bola zvysena spotreba, lebo caste otvaranie dvier ? Je to smutne ? Vedenia DPB su asi presvedcene, ze vo svete jazdia vozidla MHD na vzduch a nezastavuju na zastavkach a preto tam maju klimu aj v salone. Vlastne..cestujucibytonepochopili, nikdysatotaknerobilo, tosaneda ? ?
A podľa mňa je dosť veľká škoda, ak sa už nebudú osadzovať nové označníky.. Tie staré sú už dlhšiu dobu morálne zastaralé, a tiež je potom blbosť, že sa tie nové vôbec navrhovali a vyrábali..
Okrem toho kedy chcú natrieť stĺpy trolejového vedenia na Búdkovej a Štefánikovej? Vyzerajú už dosť zle..
Ja netvrdim ze by sa nenasli kapacity. Ale preco by mal niekto chodit srotom MHD namiesto IAD. Hovorim o tom ze ak chceme IADistov odklanat na MHD tak treba zacat tym ze nejaku MHD zavedieme a nebudeme sa v muzeu hrat na MHD.
Áno, bude v tom sofistikovanejší úmysel - a to ten, aby mohol zadný transparent zobraziť nápis "CVIČNÁ JAZDA" bez degradácie kvality
Re #83444 hoppusmark: Neviem aký hyperzložitý proces s výmenou tabuliek na nových označníkoch...keď predsa každý, kto má aspoň kúsok rozumu, nechá raz vyrobiť prázdne biele polia, osadí ich do označníka, a pri osádzaní nového označníka a výmene liniek zadá do výroby len priesvitné fólie s číslami liniek a nápismi, ktoré na tie biele polia jednoducho nalepí Žiadne katastrofálne náklady
Re #83448 Darro: Nie tak celkom
Viď môj príspevok #81877
Ja som na to reagoval tym ze podla mna ich prestali osadzovat z toho dovodu a nie ze ich len davaju len na reprezentativne miesta (co podla mna nema logiku)
Re #83489 ivanbuto: Zacni tym ze napises ako by si to chcel vyriesit. Je tam jednoprudova cesta tak ako sa to da riesit asi?
Re #83498 richardhudec: Kto konkretne? Lebo predtym vnet ak sa nemylim, ale vcera vecer a dnes doobeda zas kto?
Ešte posledný príspevok k tejto téme: vychádza mi teda z toho, že magistrát si chce udržať vždy čo najviac voličov do volieb, a teda si ich "nepohnevať".. Takýmito krokmi, teda postupným rozširovaním ciest vždy o nejaký jeden pruh, a nepreferovaním MHD, to ide najľahšie.. Lenže táto snaha raz dovedie mesto do totálneho dopravného kolapsu, pretože raz príde deň, keď už nebude kam rozširovať..
Pekný príklad je Molecova.. DPB tam chcel pruh pre MHD(ak sa nemýlim), ale magistrát tam radšej dal dva normálne pruhy.. To sa báli, že im niekto spočíta vo voľbách, že tam urobili BUS pruh?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Beus
Re #83444 hoppusmark: Neviem aký hyperzložitý proces s výmenou tabuliek na nových označníkoch...keď predsa každý, kto má aspoň kúsok rozumu, nechá raz vyrobiť prázdne biele polia, osadí ich do označníka, a pri osádzaní nového označníka a výmene liniek zadá do výroby len priesvitné fólie s číslami liniek a nápismi, ktoré na tie biele polia jednoducho nalepí Žiadne katastrofálne náklady
Re #83448 Darro: Nie tak celkom
Viď môj príspevok #81877