Hlavne že, nebudem manovať kto, oni vedia aj vy viete, sa dušoval, že zvyšovanie cien lístkov bude nasledovať až po zvýšení kvality cestovania, nie naopak. Ale nákup midi 18 sorov nepovažujem za nejaké extra zvýšenie kvality zvlášť, keď nahradia asi 23 sólo karos...
v dotazníku je aj možnosť, či by si akceptoval cenu 250-350 ako príplatok k 3mesačnej električenke na nočnú dopravu... ak si zoberieme, že asi od nového roka pôjde ceny MHD hore, tak len študentská vyjde (odhadom aj s prípl.nočákmi) 1300Sk/3 mes. čo je za tie služby neskutočne vela.
Neviem, či to aj v zahraničí takto funguje, aj ked pochybujem, ale tak to by mohol niekto iný napísať
30 sk je uz naozaj limit. Najhorsie vsak bude ak nebudu platit elektricenky, to tu dopravu zabije. A pritom v kazdej normalnej firme davaju zakaznikovi ktory ma sluzby predplatene na dlhsiu dobu viac a nenutia ho doplacat.. keby aspon zaroven znizili cestovne.
a teras si zober ze by ste sli taxikom 3 osoby, takze by to bolo za rovnaku cenu ale uplne odlisne podmienky sluzby. ja ked uz by som navrhol 30- SK nocny prestupny listok na 1 hod.
kukol som si dotazník, a je tam otázka, že či by som akceptoval cenu lístka 40-60Sk na jednu cestu ... keď zoberieme priemer je to 50Sk za jazdu... a ak mi nočák nejde cez centrum z Hl. stanice, potrebujem dve cesty, 2x50= 100 SK.. kedže bývam daleko, stále sa mi to oplatí viac ako taxik, ktorý ma vyjde 300SK, ale druhá vec je, že taxík je síce 3x drahší, ale celkový konfort v taxíku je vačší ako 3x, čiže to, čo chcem je povedať, že tie nočáky pri tejto cene sú neskutočne predražené, a pri takýchto podmienkach chcem staré 500-ky
Trolejbus na Železnej Studienke nemá prakticky žiadny ekologický význam. Pri nejakom polhodinovom intervale spojov tam kľudne môže jazdiť aj Sergej ? . Tolejbus má význam tam, kde je HUSTÁ premávka MHD.
Elektrobus je vozidlo, ktoré premáva na elektrinu, ktorú si vozí so sebou ? . Neviem, čo má konkrétne na mysli AAA ale jedna taká smiešna vec jazdí občas v Znojme (postavená na karosérii 21Tr) a také malé na baterky jazdia kdesi v Taliansku, tuším v Ríme.
Prosím Ťa, že sa tým vôbec zaoberáš. Po meste premávajú multikravy a iné vozdilá s vmax.=30 a podobne a on tu riši rozdiel v rýchlosti 10 km/h (50 km/h pre trolejbus je BOHUŽIAĽ z úplne nepochopiteľných dôvodov zakotvená v drážnych predpisoch).
Myslím, že nie je zásadný problém dať stavebníkovi polyfunkčného domu vecné bremeno v podobe výstavby, údržby a prevádzky sociálneho zariadenia pre vodičov.
Mimochodom, kedysi dávno keď som ešte bol BEUS-ákom, istého času jazdila 216 v trase Hraničná - Lovinského, takže sociálka tam ani tam. Takže aspoň niečo sa od tej doby zlepšilo.
Na to prvé si ako prišiel? A to druhé nebudem ani komentovať. Most Apollo je bežná mestská komunikácia s vmax. = 60 km/h s perspektívou skorého zníženia na 50 km/h.
Lebo Solaris 1216 zhorel a potom bola kontrola,u kazdeho nefungoval elektroventil ,a u niektorych este nieco uz neviem ale 17 jula sa ma rozhodnut o navrate Solarisov
810zssk