Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Rano idem do prace a hned ma zarazilo niekolko veci:

1. Stojim na zastavke v DNV (Milana Marecka) a vsimnem si ze na zastavke chyba nocni spoj. Potom si spomeniem ze sa v novinach cosi pisalo o zmene nocnej dopravy, tak si poviem ze zabudli vycapit harmonogram. Ked uz idem L21 vsimnem si nejaky plagat na okno o nocnej doprave. Trochu som ho studoval a vsimol som si !!!jednosmernu jazdu!!! N21 cez DNV. A moje otazky:
a) preco DPB neinformoval dostatocne o zmene nocnej dopravy (aspon 2 tyzdne vopred) na zastavkach a v dopr. prostriedkoch? V novinach sa pisalo o teoretickej zmene. Menili sa aj odchody, povodne linky premavali o 23:50 z hlav.stanice, tieto nove uz o 23:30 (nastastie niektore vybrane nocne spoje idu aj 0:00).
b) preco DPB v DNV nevylepil na zastavky ze linka N21 v smere do mesta stoji na opacnej strane???

2. Viem ze je tu leto a zmena harmonogramov, tak som si prestudoval novy harmonogram L21 (lebo viem ze v lete ho vzdy upravuju). Ked tak na neho kukam zarazi ma jedna vec, ktoru neviem aky debil z DPB alebo magistratu vymyslel:
odchody zo zastavky M.Marecka po 10h su nasledovne:
10: 07 22 37
11: 02 07 22 37 52
Ten 25min interval je tam fakt pre cestujucich uzasny. DPB sa stale chvali ako sprehladnuje a spravidelnuje odchody autobusov ale tento novy harmonogram L21 je fakt velice pravidelny (podobna anomalia sa tam vyskytuje tusim 3x).

3. Magistrat alebo kto to vymyslel to uzasne odbocovanie k Tescu Lamac z dialnice??? Defakto to ubera 1 jazdny pruh a budu sa tam od septembra tvorit zapchy ako pred otvorenim tunela Sitina. Myslim si, ze vodici k tescu lamac kludne mohli nadalej chodit cez Lamac.

Zelam vela "dobrych" napadov magistratu a DPB.
Reply on: Martin Fundárek #80602:
Samozrejme su vacsie priority, precitaj si moj koncept a tam je aj Patronka.. a samozrejme by sa vystavala aj Riviera, na DD zabudam...
Reply on: AAA #80606:
a akumulátory sú neškodné a v prírode stráviteľné ? 😉

Re #80607 _ERIC: tá odbočka tam je pre strýčka príhodu. Vzhľadom na to, že väčšina vodičov si neodvykla na brzdenie na 7 km/h na vyhybkách, takéto okrem iného drahé inštalácie by som neskúšal ☺
Reply on: AAA #80606:
dovolim si nesuhlasit, podla mna je lacnejsie postavit trolejove vedenie, nez kupit elektrobus, a muselo by ich byt viac nez len jeden a to by vyslo drahsie ako trolejove vedenie, ktore v tej oblasti uz kedysi davno bolo, ale pravdou je ze v BA su aj dolezitejsie useky, kde by bolo vhodne vybudovat trolejove trate - napr trolejova odbocka z hlavnej stanice na stefanikovu ulicu, potiahnutie trolejov k TESCU lamac, alebo zatrolejovanie ovsista alebo napriklad taka drobnost a to dobudovat vyhybku v prievoze pred mostom ktory ide k ruzinovskemu cintorinu, je tam (teraz v podstate jalove vedenie) napajajuce sa na trat veducu na dolne hony, keby sa tam dala vyhybka mohli by trolejbusy, ktore idu na Cilizsku chodit nielen cez Gagarinovu ale aj Mierovu, bez toho aby museli rucne prehadzovat palice z jedneho vedenia na druhe.

Este k tomu elektrobusu - pravdepodobne to bude len nejaky prototyp a v praxi sa to moc nepouziva, co aj zvysuje naklady na jeho vyrobu a tym aj jeho cenu
Reply on: KLF #80605:
Však som ani nenapísal, že máme, iba som napísal, že niečo také existuje a že je lacnejšie napr. kúpiť ten elektrobus, ako stavať trolejové vedenie do lesa. A myslím, že elektrobus by bol ekologickejší ako CNG, keďže elektrobus nevypúšťa žiadne splodiny.
Reply on: AAA #80604:
Tak ale take tu my nemame. A kedze Zelezna studnicka je priroda, tak tam treba ekologicku dopravu. A tou je v 1. rade trolejbus a v 2. rade CNG bus.
Reply on: KLF #80600:
Niečo o tom bolo v Dopravno magazíne, ide vlastne o voz na akumuátor s elektromotorom. V podstate niečo také ako akumulátorový pomocný pohon t-busu, iba v tomto prípade je to hlavný pohon a nie pomocný.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #80565:
Celkom fajn nápad.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: AAA #80580:
Predovšetkým by bolo úchylné stavať trať do Lesoparku, keď máme iné miesta, kde troleje zúfalo chýbajú -spätná stopa na Patrónke a čerstvo obracanie pri Riviére. Nie že by som z ekologického hľadiska neuvítal trolebusy na Železnej, ale na to zatiaľ nie sú peniaze.
Reply on: AAA #80580:
Koxo co je to elektrobus??? To som tu este necital!
Reply on: tr3mp #80598:
Radsej to daj prec, zbytocne to moze popliest.

Inak budes aj nadalej robit mapy aj pocas vyluk? Lebo kedysi si robil co sa mi obcas dost zislo a v poslednej dobe uz nie 😞 A daj z mapy prec 155-ku ta uz asi jazdit nebude 😞
Reply on: 810zssk #80597:
Zhodou okolností som práve dorobil update hlavnej mapy, takže chvíľu vyčkaj, kým to bude nahodené. Čo sa týka mapy električiek, tak na samotnej mape je dátum platnosti k 1.1.2001 a ten je predsa správny ? ?
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef3930212dea
Co tak to zaktualizovat? Radsej nech je tam toho menej ako ked to ma dezorientovat..
- elektricky uz neaktualne
- nocne spoje uz tiez neaktualne (aj ked staci vymenit link)
- hlavna mapa tiez uz neaktualna 🙂
Reply on: Majo #80595:
Nehovoriac o jej nevycislitelnej historickej hodnote (rovnako aj ostatnych historickych vozidiel). To sa o Cabriu neda povedat.
Reply on: Majo #80594:
zatialco taka SM11 by si na seba urcite dokazala zarobit aj hranim v roznych filmoch, prip. na objednanych akciach pre nemeckych shotoushov.
Reply on: 810zssk #80593:
v zasade nie som proti, ale nie v case, ked nam chatra historicka SM11 a Ikarus. Pochybujem o ziskovosti Cabria.
Reply on: Majo #80591:
Nahodou, ja tu snahu urobit nieco neziskove, ale pre potesenie cestujucich sa len a len ceni.
Reply on: 810zssk #80588:
skôr než začne pršať, vietor tú strechu strhne a odveje ďalekóóóó... ?
Reply on: hoppusmark #80578:
neviem, o akom zamestnancovi to hovoris. ved aj teraz su na 43 len spoje, ktore premavaju len v pripade zvysenych prepravnych narokov, teda pekneho pocasia. prave na tie by mohol byt nasadeny Cabrio. Aj ked musim povedat, ze ak by som bol ja kompetentny o tom rozhodnut, tak so stavbou ziadneho kabrioletu by som v sucasnej situacii DPB nezacinal. Ale ked ho uz spravili, treba ho podla mna vyuzit.
Reply on: AAA #80589:
Celé by som to pri Patrónke spravil asi inak:
204 na Valašskú,
209 k Vojenskej,
212 po Tesco.
Netreba aby všetko chodilo na Patrónku a 1 linka by k Tescu pravdepodobne stačila.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.