A zvýši počet miest na sedenie v zadnej časti a tým aj celkovú obsaditeľnosť ? samozrejme pokiaľ by išlo o Solaris... v takej 25Tr s tým nič nespravíš ?
A nepovieš mi, kde by asi tak normálne trolejbusy na DD ostali? Alebo by ich tam každý deň ťahali z Hroboňovej. Aj tak, po zatrolejovaní obratiska majú len dve možnosti - buď "duobusy" nasadia do mesta na normálne t-bus linky, čo by bola dosť zaujímavé, že by po meste chodili trolejbusy s pomocným agregátom a na DD, kde je potreba dojazdu do vozovne na agregát by chodili obyčajné trolejbusy, alebo ich nasadia na 32, čím by boli podstatne namáhanejšie ako dnes na 33. Takže by nebolo zlé, keby ostal súčasný stav s tým, že "duobusy" pôjdu na agregát do vozovne + cez týždeň tých 6 spojov na 133 + víkendová prejazdová 33/3.
myslim si ze v dpb je vela inych dolezitejsich veci ktore by mali korespondovat s dizajnom... cestaky mozu byt aj cierne na bielom... resp cierne na farebnom
Na Heckovej a Zlatych pieskoch su symboly inych nocnych liniek, ale neviem ci by to nebol problem napr. na Hlavnej stanici a navyse niekto sa moze rozhodnut ze tam prestupi aj ked tam nie je pripoj. Takze to mozno nie je vhodne..
http://img165.imageshack.us/img165/7524/n56cpff2.png - moj navrh CP na nocne spoje.. nie som nejaky grafik, ale islo mi o priblizne rozlozenie.. font som musel pouzit Arial, nakolko nic co by nevyzeralo otrasne a zaroven sa podobalo tomu nocakovemu fontu som nenasiel.. ale lepsie by bolo pouzit ten..
Prva riadna N91 ide z Noveho Mostu 4:25, resp. 4:45 (vikend), to znamena ze konkretne na Jasovskej je 4:36, resp. 4:56. Pripoj k N93-ke o 3:30 by mal ist o 4:00. Takze sucasna prva 91 urcite N91 nenahradza.
Re #80730 Laky: Nie. Duobusy NIKDY kupovane byt nemali!
A inak SORy pomozu viac. Na DD mozu chodit po zatrolejovani Riviery standardne trolejbusy.
Re #80735 Andy: Mne znamy hovoril ze sa mu zvonku zdalo ze na N31 bola..
Re #80742 zakaznik: SE K800i, len som nedopatrenim pouzil mod Dokument, co sa znacne znicilo kvalitu.. inak to foti obstojne (nehovorim ze uzasne, ale staci).
No ja len toľko, že 6258 vytiahla hore Mudroňovou tak 47 km/h a pekne lieta, 6262 neviem, ale asi obdobne. Čo sa nedá povedať o niektorých iných vozoch.
Ja netvrdím, že 6262 je to najhoršie, čo na Hroboňová má. Len som chcel povedať, že zväčša tam predpokladám bude. No keď sme už pri nej, musíš uznať, že Hroboňová ma z pohľadu vlkov aj zo 10 lepších vozov ako tento, aj keď pravda, tie VP a 14TrM sa mi zdajú nejake lenivšie oproti starým 14 Tr.
A ku vchodu mňa osobne môže na požiadanie zaviesť aj tá 6262. ?
Inak 6265 je pridelená na Hroboňovu, však? A možno by bolo dobré dať z tej novinky preč fotku 6226, keďže 6265 našťastie nie je LBC, tak nech niekto kto ešte nevidel, si nerobí nádeje.
Ike