No neviem, či by boli obyvatelia spokojnejší, keby im N91 išla tak ako chodila 508 z Hlavnej stanice až do Čunova, ale iba 3-krát za noc, keď ostatné linky chodia 5 (niektoré až 6-krát za noc z Hlavnej).
Ja tiez som za autobusovu dopravu. Aj chodim "zatial" s nou. Len keby nieco spravili s tymi autobusmi. Daktore su uplne vraky. Keby ich aj zacali zvnutra cistit , lebo clovek sa tam tak zaspini ako keby ryloval zahradu. Zvonka ich obcas oplachnu ale zvnutra na to pekne serkaju.
Ten označník nie je na okrasu, v prvom rade by mal slúžiť na informovanie, a prečo by tie ciele mali kaziť vzhľad?
hoppusmark, 810zssk: Nechcem vás sklamať, ale napr. v nedeľu nebola žiadna ostraha ani v jednom nočáku. Takže to asi bol len nejaký mediálny sen Záhradníka..
Laky: Kto všetko spĺňa podmienku "pracháč"? Lebo môžeš povedať, že každý kto má na taxík alebo má auto, by nemal používať MHD. A to je presný opak toho, čo chce táto nová nočná doprava docieliť.
Pre všeznalých mám otázku: 6265 hotová, ktorá 14Tr bude ďalšia na TrM - kovú skriňu? Adeptov bolo viac, ale ktorá bola vybraná?
A netrvá VP 6300 už nejako dlho?
variant jednej linky a dvoch klbakov
N93 do Cunova... 2x2x2x17km (2 busy po 2 jazdy tam+spat)
N93 na Jasovsku 2x2x6km (2 busy po jednej jazde tam + spat)
manipulacna jazda 2x2x6km (dva busy tam a spat)
..............................
= 184 + treba brat do uvahy ze klbak ma vacsiu spotrebu
Divoke pocty, ale mam pocit, ze uz viem co znamenaju.
Mas tam chybicku v tom, ze ratas len 3 spoje do rusoviec a nie 6. Ale rozdiel v prejdenej vzdialenosti by mal byt len vo vyjazde druheho klbaku na stanicu. Skor bude asi rozdiel v tej spotrebe a vyuziti vozidiel. Ale to je predsalen otazka na niekoho, kto bol pri tvorbe, ze cim to je.
Prestup bude na tej v poli:) A inak sam som sa tam uz troska pochytil s jednym debilkom. A v kazdej 93 nebude ochranka. To len oni teraz pisu aky su fantasticky ale realita je v mhd vzdy ta horsia. Idu kupit duobusy a kupia tie male sracky nakoniec. tak to bude aj s ochrankou.
Laky