Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
D3k0: Inak, ako sa tak pozerám na tú mapku, napadlo ma, či by nestálo za úvahu vymeniť v úseku Hl.st. - Botanická záhrada trasy N29 a N33 - N29 je v tom úseku pomerne jedno kade pôjde, a N33 by sa vďaka tomu mohla prečíslovať na N32 (keďže by do bodky kopírovala dennú 32) a nasadiť na ňu Citelisy... Alebo by to N29 po trase 502 za hodinu nevyjazdila? Zdá sa mi, že cez Kramáre to nie je o nič rýchlejšie...
Reply on: hoppusmark #80298:
Ja ju tiež nevyužívam a nemyslím si že ak pridem k okienku a zahlásim: "3mesačný, študentský, sieťový, bez nočnej dopravy" da mi PCL niekto lacnejšie
A možno existujú ľudia ktorí majú PCL a využívajú len nočnú dopravu prečo by potom oni mali prispievať na dennú ❓ ?
Reply on: AAA #80296:
Počet čiernych pasažierov sa nijako nezvýši, všetcia normálni ľudia definitívne presedlajú na taxíky.

Re #80245 Valec: Ak si mám vybrať medzi nikdy nečistenými, od mastnoty totálne čiernymi modernými čalúnenými sedačkami v (takmer) ľubovoľnom Ik4x5 a zaostalými, no na prvý pohľad dávenie nevyvolávajúcimi, a pritom maximálne pohodlnými koženkovými sedačkami v Ik283, volím druhú možnosť. Pravda, prvá možnosť v civilizovanom svete tiež nemá čo robiť... ?
Reply on: 810zssk #80304:
kukni mestska doprava.net tam je napisane na akych linkach sa moze vyskytnut.
Reply on: mrcheef #80303:
Vidim to tak ze si spravim vylet do Trnavy 🙂
V Trnave sa v tejto dobe asi testuje SOR NB18. Tak uz sa objavil v uliciach. Ktovie ako s nim budu spokojni.
Dalsi dovod preco chodit nacierno... ?
Reply on: hoppusmark #80298:
A prečo by som mal zo svojich daní prispievať na veci, ktoré v živote nevyužijem? Keď sa budeme riadiť touto logikou, tak skončíme prinajmenšom bez PCL, pretože ja vo svojej električenke predsa doplácam na niekoho, kto cestuje viac ako ja, a to je predsa neprípustné, však? Nevýslovne zvrátené zmýšľanie.
Reply on: AAA #80296:
Ja to vidím skôr tak, že ak v nočákoch električenky platiť nebudú, tak všetci poctiví cestujúci sa im na takú paródiu na dopravu zvysoka vy...kakajú. Zasa jeden krok "smerom k integrácii" (vtipnejší vyhráva).
Po slovensky povedané: Vynikajúco urobený projekt novej, kultúrnej, konkurencieschopnej nočnej dopravy na úrovni, za ktorú sa konečne nemusíme pred svetom hanbiť, skončí neskutočným fiaskom a hanbou len vďaka diagnóze istého magora z magoriátu, ktorý si myslí, že práve neplatnosť predplatných lístkov je cesta ku zatraktívneniu hromadnej dopravy.
Začínam to vidieť tak, že jedinou cestou k zatraktívneniu VHD je defenestrácia. Doslova.
Reply on: hoppusmark #80298:
Aha, cize ja si platim kazdy mesiac ako idiot a dostanem za to vernostny bonus v podobe stikania si listkov v nocnych spojoch.. dakujem, neprosim! Fakt sa asi na platenie vybodnem, uz ma s***
Reply on: AAA #80296:
Podľa mňa je dobré, že na nočnú dopravu nebudú platiť električenky... Prečo by mal za nočnú dopravu platiť v cene električenky niekto, kto nočnú dopravu nevyužíva?
Reply on: hoppusmark #80294:
Aha, tak dole je napísané: "o opätovnom otvorení zrekonštruovanej predajne budeme cestujúcich informovať"
Normálne tej rekonštrukcii neuverím, pokiaľ to nebude hotové ?
"Lístok má byť drahší ako pri bežných denných linkách a na nočné spoje nemajú platiť električenky."
píšu v BN.
Vidím to tak, že ak v každom voze nebude revízor, tak počet čiernych pasažierov bude vysoký. ?
Reply on: Pantograf1 #80292:
Čo si tým chcel povedať? ?
Reply on: richardhudec #80293:
Som veeeľmi zvedavý, či bude zrekonštruovaná aj predajňa DPB.. Aby potom nebola "škaredým káčatkom" v zrekonštruovanom podchode...
❗ OD 1.7.2007 DOČASNE UZAVRETÁ PREDAJŇA NA HODŽOVOM NÁMESTÍ ❗

http://www.dpb.sk/predajne/predajne.htm
Vrana k vrane sada 7797 si 7798 hlada... ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: d3k0 #80188:

K poslednému odstavcu: Samozrejme, že súčasný model je lepší než predchádzajúci (hoci taká linka N74 vyzerá pekne divoko). Len by som trochu pozmenil prezentovanie intervalu - tak, ako je na týchto stránkach, t.j. "Základný interval liniek nočnej dopravy je 60 minút, ktorý sa pri vybraných linkách v určitých časoch skráti na 30 minút.". V ostatných informáciách (napr. www.dpb.sk) sa však píše, že
"Základný interval liniek nočnej dopravy je 60 minút, ktorý sa v určitých časoch skráti na 30 minút. Odchody z Hlavnej stanice budú zabezpečené o 23:30, 00:00, 00:30, 01:30, 02:30 a 03:30 h."
O tom, že o polnoci pôjdu len niektoré linky, tu niet ani slova.
A aj keby to bolo odkomunikované ako na iMHD, stále zostávajú vynechané odchody na linkách N44 a N47 a ľutujem ľudí z Východného, ktorí budú mať raz prípoj na Zlatých pieskoch a inokedy v Rači.
A ešte otázka - prečo polnočná N21 pôjde iba po VW?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: d3k0 #80188:
Ad mlieko - mám dojem, že bolo rozliate od samého začiatku. Nevšimol som si, že by bola koncepcia daná na pripomienkovanie - ja som sa o jej existencii dozvedel až zo správy o jej schválení, a to je na diskusiu rovnako neskoro, ako dnes.

Pokiaľ ide o mapu, prečo sa nemohla urobiť aj podobná schéma, ako je schéma denných liniek, ktorá visí vo vozidlách zvyčajne na kabíne vodiča? Podrobná mapa so zastávkami je v poriadku, ale tá druhá je na draka. Informačne chabá a skreslená tak, že keby nebolo názvov mestských častí a Dunaja, nedokázal by som určiť, o ktoré mesto ide. Galiyosha napísal veľmi pekne, že niekto v DP odviedol veľký kus dobrej roboty v navrhovaní nového systému, preto je škoda, že sa tá práca takýmto ... no, povedzme, že nezvládnutím grafickej prezentácie, čiastočne dehonestuje.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: richardhudec #80241:
A tie plastové sedadlá s podprdelníkmi si nevidel náhodou v brnenských električkách?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.