Spectre:
tak dobre, bude aspon sranda, ak ku kasni primontuju drevene dosky pod dverami (vid Wien - U6).
Dnes som pred cca 1 hodinou videl v DNV nakladny vlak na ktorom bola nalozena jedna KT-8-D5ka. neviem ci ich bolo na vlaku viac, videl som iba koniec. mala klasicky cerveno-kremovy nater a vyzerala jazdyschopne. zeby kosice predavali nejake do brna??? vie niekto o tom viac? napiste.
Prečo, vezmi si, že medzi 2200 a 2500 je po stranách rozdiel len 15 cm, čo je zanedbateľné. Stále je to lepšie, ako v Tatrách, kde musia prerábať nástupištia
Color: pokial si pamatam, tak som uviedol ze islo o ikarus 280 ev.c. 1919. kedze nenavstevujem internet denne (rozumej:nesom na nom zavisly napriek tomu ze ho mam doma a za rozumnu cenu), nereagoval som skor.
A ESTE NIECO:
naaaahodou som isiel tou ospevovanou 7109 dokonca po racianskej. ked som isiel do mesta a zistil som ze akuat vychadza toto spominane vozidielko na trat ako linka 14 tak som teda nastupil a cakal som ako pojde. vobec sa mi nezda ze by isla nejak tichsie, mozno troooosicku a to pri rychlositi pod 35kmh. nevadi aspon som s nou konecne isiel.
A ESTE TOTO:
dufam, ze to nemyslia vazne s nakupom tych ojazdenych KT4 alebo aj KT-NF-8. to radsej nech vlozia nizkopodlaznu cast do K2. (neviem si predstavit vozidla o sirke 2200mm v blave, !!! A vobec to cele by malo byt v rubrike clanky-sci-fi)
Presne tak v Halle KT4 vobec nejazdili.
Inak Spectre ta prestavba KT4 nie je jedna, lebo viem este o jednej. Mam to v nejakych papieroch, ktore nemozem najst.
Pre upresnenie infa ohladne električiek typu KT4D z mesta Erfurt(nie Halle)!!!
DPB dostal ponuku na zakúpenie modernizovaných vozidiel viacerých ročníkov od konca 70.rokov po 90.roky.Všetky sú modernizované a vybavené informačným systémom použitelným aj u nás.
Ich cena je (v prepočte na sk) od 500 000-1000 000, samozrejme záleží na roku výroby.Rokovania sa majú uskutočniť v priebehu 3/2001.
ALL: Informácie o KTNF-4 v kocke:
- údajne ide o cca 10 ks tohto druhu električky
- rok výroby 1990-92
- cena v USD 42.000,- (podľa kurzu USD/SKK k 3.3.01)
- prevádzkovateľ mesto Halle NSR (bývalé DDR)
- výzbroj ako u T6 A5
- v NSR prevádzkované väčšinou v súpravách
- v Bratislave by mali byť deponované v DTPE Krasňany
P.S.: "a niektoré kačice (rozumej K2) si môžu spievať - SKONČILI SME JASNÁ SPRÁVA ... ?!"
TeBeCe> Rozumiem tvojim obavam, na tamojsej praxi som pochopil co to je, ale aj ked Milanko V. nebude moc nadseny, pri tom celkovom pocte je +/- jeden typ zanedbatelny.
Juro> "Nizkopodlazne" KT 4 jazdia vo viacerych mestach, vola sa to cele KT-NF-8. Celkom pekne je to popisane na baf.cz/tramvaje (je to aj v linkoch).
All> Nevie niekto, ako to je s tymi okienkami nad dverami v KT4? Mam doma jednu fotku, kde to KT4ka ma, ale na fotkach z toho katalogu, ktory poslali nemci do Dpb su uz bez tychto okienok.
Heh...dnes som videl v premavke obidve skolske elektricky (K2 aj T3)....uz dlho sa nestalo ze by som niektoru videl mimo vozovne a nieto este obe naraz
TulenIQue: Nedavaj si do mailovej adresy nadavky. Poprve - svedci to o tvojom IQue tulena a po druhe znizujes uroven stranky (ked sa ti uz tak pacia...)
juro: ja som to myslel ironicky...vies co to je mat tolko druhov elektriciek ?? ved v krasnanoch uz su elektricky s vyzbrojami TV1, TV3, TV8, TV14, TV PROGRESS, stare K2 so zrychlovacom... a ti ludia tam sa v tom vsetkom musia vyznat aby to mohli opravovat...a ked im pribudnu nejake stare KT4-ky, ktore urcite nebudu bezporuchove, tak sa fakt velmi "potesia"...
KT4 ma karoseriu ako T6 (ved je tiez z CKD), ale ma klb a dva dvojosove podvozky. A je uzka - 2200 mm.
V Nemecku to jazdi solo, alebo spriahnute dve alebo tri dohromady . 3xKT4 musi byt sialena suprava.
Cookies: Co sa Ti nepaci na Uniqe? Nie je to sice najlepsie, ale Aeolus sa mi zda zase moc preplacany.
Raven: na dotáciu 200 mil. sa pýtaj Majkee a nie mňa. Ja som túto informáciu nepísal. Asi si zle pochopil adresovanie textu, v ktorý Majkee adresuje mne a nie ja jemu.
Priblíž model financovania DPMK, tomu "iný" nerozumiem.
ALL: "KT 4" - ako to vlastne vypadá? Je to hranaté ako výkladná skriňa T6A5, alebo niečo iné. Má to kĺb? Koľko to má podvozkov? Jazdí to sólo, alebo sprihnuté?
Videl som reklamu UNIQA - no niečo strašné, je to nevýrazné. ZLATÉ STRÁNKY nie sú onič lepšie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Meno (nick): :)
tak dobre, bude aspon sranda, ak ku kasni primontuju drevene dosky pod dverami (vid Wien - U6).
Dnes som pred cca 1 hodinou videl v DNV nakladny vlak na ktorom bola nalozena jedna KT-8-D5ka. neviem ci ich bolo na vlaku viac, videl som iba koniec. mala klasicky cerveno-kremovy nater a vyzerala jazdyschopne. zeby kosice predavali nejake do brna??? vie niekto o tom viac? napiste.