Presne tak v Halle KT4 vobec nejazdili.
Inak Spectre ta prestavba KT4 nie je jedna, lebo viem este o jednej. Mam to v nejakych papieroch, ktore nemozem najst.
Pre upresnenie infa ohladne električiek typu KT4D z mesta Erfurt(nie Halle)!!!
DPB dostal ponuku na zakúpenie modernizovaných vozidiel viacerých ročníkov od konca 70.rokov po 90.roky.Všetky sú modernizované a vybavené informačným systémom použitelným aj u nás.
Ich cena je (v prepočte na sk) od 500 000-1000 000, samozrejme záleží na roku výroby.Rokovania sa majú uskutočniť v priebehu 3/2001.
ALL: Informácie o KTNF-4 v kocke:
- údajne ide o cca 10 ks tohto druhu električky
- rok výroby 1990-92
- cena v USD 42.000,- (podľa kurzu USD/SKK k 3.3.01)
- prevádzkovateľ mesto Halle NSR (bývalé DDR)
- výzbroj ako u T6 A5
- v NSR prevádzkované väčšinou v súpravách
- v Bratislave by mali byť deponované v DTPE Krasňany
P.S.: "a niektoré kačice (rozumej K2) si môžu spievať - SKONČILI SME JASNÁ SPRÁVA ... ?!"
TeBeCe> Rozumiem tvojim obavam, na tamojsej praxi som pochopil co to je, ale aj ked Milanko V. nebude moc nadseny, pri tom celkovom pocte je +/- jeden typ zanedbatelny.
Juro> "Nizkopodlazne" KT 4 jazdia vo viacerych mestach, vola sa to cele KT-NF-8. Celkom pekne je to popisane na baf.cz/tramvaje (je to aj v linkoch).
All> Nevie niekto, ako to je s tymi okienkami nad dverami v KT4? Mam doma jednu fotku, kde to KT4ka ma, ale na fotkach z toho katalogu, ktory poslali nemci do Dpb su uz bez tychto okienok.
Heh...dnes som videl v premavke obidve skolske elektricky (K2 aj T3)....uz dlho sa nestalo ze by som niektoru videl mimo vozovne a nieto este obe naraz
TulenIQue: Nedavaj si do mailovej adresy nadavky. Poprve - svedci to o tvojom IQue tulena a po druhe znizujes uroven stranky (ked sa ti uz tak pacia...)
juro: ja som to myslel ironicky...vies co to je mat tolko druhov elektriciek ?? ved v krasnanoch uz su elektricky s vyzbrojami TV1, TV3, TV8, TV14, TV PROGRESS, stare K2 so zrychlovacom... a ti ludia tam sa v tom vsetkom musia vyznat aby to mohli opravovat...a ked im pribudnu nejake stare KT4-ky, ktore urcite nebudu bezporuchove, tak sa fakt velmi "potesia"...
KT4 ma karoseriu ako T6 (ved je tiez z CKD), ale ma klb a dva dvojosove podvozky. A je uzka - 2200 mm.
V Nemecku to jazdi solo, alebo spriahnute dve alebo tri dohromady . 3xKT4 musi byt sialena suprava.
Cookies: Co sa Ti nepaci na Uniqe? Nie je to sice najlepsie, ale Aeolus sa mi zda zase moc preplacany.
Raven: na dotáciu 200 mil. sa pýtaj Majkee a nie mňa. Ja som túto informáciu nepísal. Asi si zle pochopil adresovanie textu, v ktorý Majkee adresuje mne a nie ja jemu.
Priblíž model financovania DPMK, tomu "iný" nerozumiem.
ALL: "KT 4" - ako to vlastne vypadá? Je to hranaté ako výkladná skriňa T6A5, alebo niečo iné. Má to kĺb? Koľko to má podvozkov? Jazdí to sólo, alebo sprihnuté?
Videl som reklamu UNIQA - no niečo strašné, je to nevýrazné. ZLATÉ STRÁNKY nie sú onič lepšie.
Odkiaľ je informácia o KT-4? Prosím bližšie vysvetlenie. Ďakujem.
Chcel by som reagovať na Cookies-a (270201): Odkiaľ si prosím ťa zobral že tých cca 200 miliónov ide naozaj
tam kam má ?! (neporovnávať s Košicami, iný model financovania)
PS: je dobré že si rád že bývaš v Bratislave, NO AKO KTO !!!
Borci a odkial by mali byt tie KT4? Na istej tu dost omielanej stranke mestska.....va.sk pisu ze z Halle, co je asi blbost , lebo tam nejazdia. Fantasticke prestavby Kt4 jazdia v Cottbuse, kde vsadili stredny nizkopodlazny diel.
UFO: Neprirovnaval by som to k Rumunsku. Ved z Kosic sa predali KT8 aj do Nemecka a Madarska, a tiez v Krakove jazdia ojazdene eliny z Nemecka. Ak by to malo byt za rozumnu cenu a v rozumnej kvalite tak preco nie?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Cookies
Priblíž model financovania DPMK, tomu "iný" nerozumiem.
ALL: "KT 4" - ako to vlastne vypadá? Je to hranaté ako výkladná skriňa T6A5, alebo niečo iné. Má to kĺb? Koľko to má podvozkov? Jazdí to sólo, alebo sprihnuté?
Videl som reklamu UNIQA - no niečo strašné, je to nevýrazné. ZLATÉ STRÁNKY nie sú onič lepšie.