Reply on: Beus #79413:
Ako hlavnu stanicu udavam priklad. Ale vcelku je to jedno. Nema vyznam sa niecim zaoberat. Ved aj tak sa nemozme rovnat velkomestu a mozme snivat o Prahe, v akej kvalite tam maju MHD. (inac nejde o mna ale o starych ludi, ktorim prestupovanie robi problemy.)
Vladimír
Takže ešte raz - teoretizovaním o zrušení L7 sa nesleduje žiadne obmedzovanie dopravy na račianskej radiále. Kapacity by sa neznižovali.
-
A keď sa chceš baviť aj o svojej neustálej každodennej potrebe prepravovať sa na Hlavnú stanicu, tak si myslím, že netreba zabúdať, že L81 mala cez víkend pred zrušením 15min. interval. Takže ak si náhodou nepoznal časy jej odchodov a jedna Ti práve ušla, tak Ti jazda na Hlavná stanicu aj s čakaním na ďalší spoj tiež zabrala vyše polhodinu.
Inak som šokovaný, že tu niekto ešte stále rieši Petržalku. Ako sa dá vám Petržalčanom vysvetliť, že v septembri 2005 sa na hlavných ťahoch v Petržalke doprava zahustila a spravidelnila, zatiaľ čo DP ušetril vozkm kvôli nedostatku vozov? Kto konečne dokáže všetkým sťažovateľom vysvetliť, že nové linkovanie nie je alternatívou k pôvodnému stavu?! Ak by sa linkovanie nezmenilo, museli by sa osekať intervaly na starých linkách. Či lepšie by bolo mať za každú cenu L81 zachovanú s hoc aj 30min. intervalom cez víkend? Načo takú linku?!