To je čisto detail, ale z Apolla sa dá ísť doprava na Einsteinovu a znej potom tzv. "uchom" doprava okolo toho lesíka a opäť doprava rampou pred Artmediou na Janátrovu (pokračovanie St. Mosta) a tak výjdeš pri TPD-čku ☺
Chlapče, neuveriteľné momotiny trieskaš. Bez ohľadu na to, že ja som veľký priaznivec trate po Štefánikovej (býval som tam), musíme objektívne uznať, že vybudovaním ****j osi sa koľajové spojenie vajnorskej, ružinovskej a račianskej radiály na hlavnú stanicu výrazne ZRÝCHLILO. Ku zhoršeniu došlo jedine pre centrum a západnú časť mesta. Trať po Štefánikovej sa mala zachovať súčasne s priečnou osou, každá z tých tratí plní úplne iné úlohy.
ano, lenze to je v prahe a my sme v bratislave. A i ked som rodeny bratislavcan, myslim si, ze BA=vacsia dedina. cize nemozme sa porovnavat s velkomestom.
Na jednej strane pochopiteľné. No zas zober si, že v Prahe sa chystajú obnoviť premávku elín na Václaváku. Sú trate, ktoré sa rušili a zas obnovovali lebo ich zrušenie sa preukázalo ako nelogické a nepraktické. Napr. zrušená trať na Pražskej do vozovne na Hroboňovej, teraz by sa im ako zišla pri šetrení na vzkm. ?
Neviem. Eliny na Stefanikovej by sposobili chaos v MHD. Najskor by museli vyriesit auta, napr. Zakaz vjazdu aut do urcitych ulic okrem obyvatelov, kt. by mali "papierik za sklom". Ale ked sme uz nieco zrusili a dali sme to inde, nech to uz tam zostane. To je cisto moj nazor.
Inak neuvažuje sa o zrušení tej trate na stanicu cez I.Karvaša? Žeby sa obnovila tá stará dobrá trať cez Štefánikovu? Len či by potom zúženie Štefánikovej kvôli električke nespôsobovalo zápchy.
Ako tak čítam, nikto sa tu nezamyslel, že keď 95 pôjde počas uzavretia Starého mosta cez Apollo, tak cestou späť bude obchádzať Ovsište ako 68 ?! To bude teda potom tak pomalé,že sa všetcia čo pôjdu do mesta budú hrnúť na 83 lebo 95 s takou trasou budú holdovať jedine Ovsišťania. Ja by som navrhol trasu Šafárikovo nám. - Nám. Ľ. Štúra - Dvory - Hálova - Jungmannova - Nám. hraničiarov kde by sa napojila na svoju pôvodnú trasu. 50 by som tiež viedol od Šafka cez Nový most rovnako ako 95 ale končila by pri Auparku a obrátku robila na tých zjazdoch z Einsteinky, neviem ale kde by pauzovala, mmm, problém... ? 78 by mohla končiť pod Novým mostom, výstupište a nástupište spoločné so 70.
810zssk