Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ad: Color
🙂 Na kabíne 2314 je nalepené tiež čosi geniálne-voľne reprodukované: prečo je lístok na MHD taký drahý? Lebo je v ňom zahrnuté aj cestovné pre anjela strážneho, ktorý sa s vami musí voziť...:)
(sarkastické, no bohužiaľ často tvrdá realita...)
Jupiiiiiiiiiiiiiii, mam 4 roky na FEIke za sebooou 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Uz mame aj druhy biely TAM BUS: 2405. Po odstraneni reklamy VÚB Wüstenrot je cely biely, iba lak je na miestach napeliek cistejsi ako okolo nich. Pravdepodobne dostane reklamu VÚB Wüstenrot 4402, ktori jazdi cely biely.
sorry, myslel som samozrejme 15TrM 🙂
bezi tender na dodavku nizkopodlaznych tbusov...v hre su 21tr, ik412t a solaris....

je mozne ze cestou do madarska (jedna pojde tam asi) sa u nas na skusku zastavi jedna z tych 22Tr, ale velmi iste to nie je zatim...

tie "povodne" natery nie su uplne povodne...su iba docasne riesenie, lebo tie tbusy este nemali narok na novy nater v bratislavskych farbach, a na zatretie niektorych miest na karoserii nebola povodna farba, preto sa natreli cele inou podobnou farbou (pozicanou od elektrickarov, na jednom voze)....

na vyrobnej linke je 5 kusov 14TrM pre BA, jedna z nich je 6617, dostane uplne novy cely ram, vnutornosti budu z povodnej 6617...do BA by mali prist do konca oktobra, ale je mozne ze pridu skor...
d3k0: no hovor, co bolo na schodzi? Co vravel manik z Hrobonky? Som nazhaveny uz na info!!! 😉 Len mi nepovedz, ze sa uvazuje o Ik415T..............
Na Hrobonke v dielni stoji novonalakovana 14Tr v POVODNYCH farbach! Zacina sa mi to pacit! 😉
Vladimir: Zeleznicnu trat v Ruzinove je vhodne prekonat jedine mimourovnovo a to konkretne podjazdom. Pri budovani tohto podjazdu by bolo dost vhodne potiahnut popod zeleznicu aj cestu, vzhladom na to ze frekventovanost vlakov na danej trati sposobuje slusne zdrzania aj autobusom MHD (hlavne v rannej spicke) premavajucim medzi Vrakunou a Ruzinovom. Zaroven by bolo vhodne ponechat pri vystavbe moznost pokracovat trat aj smerom do Vrakune (vid. SCI-FI trasa C)
Turbo: Prepac, ale nie je mi celkom jasne, ako chces prekonat tu zeleznicnu trat pri predlzeni elektricky k Hypernove. Urovnovo? Alebo sa to da aj inak?

tr3mp: Nemozem si pomoct, podla mojho estetickeho citenia je ten bus hnusny 🙂
tr3mp: kokos ten DER BUS je bomba !!! ;))))))))))))) Taky si KPMHaRD kupi a budeme chodit po svete ;))))))
No, uvidime co bude. V kazdom pripade Aupark je centrum pre bohatych a MHD v ziadnom pripade nepotrebuju. Ale ako moznost prestupu zo spojov Most vrs. Zochova je to dobre ze to aspon zafinancuje 😉
Takyto bus chcem: http://www.derbus-online.de/. Pozrite si aj fotky interieru, celkom dobre to vyzera. Mestska verzia tohto busu by sa nam v Blave hodila :-)), co nejake 15 metrove Solarisy ...
tr3mp>keby mi o to islo, tak napisem nejake sprostosti ale ani som si to nevsimol a aj tak patri tebe 🙂
all> cakam vsetkych klubistov dnes o 16.00 na Olejkarskej! A doneste este aspon dvaja fotky, nech su preukazy!
2304 ma pohodovu kabinu 🙂
Na zastavke Zimny stadion v smere na Trnko je maly oznam na oranzovom papieriku, ktory hlasa nieco ako "ospravedlnte prosim v spicke vodicov, nemozu stihat" skoda ze som si to cele neopisal, v povodnom zneni je to fakt sranda 😎
Pohodove stupanie je do 60 promile. Vacsie stupanie prinasa problemy pri prevadzke, ale aj tak napr. myslim ze v jablonci bolo alebo je stupanie 105 promile, v prahe troji bezne 60 promile. 70 promile je uplne v pohode, pripadne ak sa da, mala by sa trat umelo rozvinut, cim by sa stupanie zmensilo.
na rozchode nezalezi, adhezia je rovnaka
to na tych zastavkach novych, co tam bude stat? kyvadlovka, alebo to bude zdrzovat cestou do mesta vsetky linky? lepsie by bolo na znamenie nie?
Turbo: bratislavskym radnym by som doporucil premerat si sklon elektrickovej trate medzi zastavkami Chotkovy sady a Malostranska... a potom tvrdit, co je mozne a co nie. Pravda je, ze tam je rozchod 1435 mm, ale to by snad nemalo mat vplyv...
KLF #7763: Ja som prekvapeny, ze tam davaju ten povodny nater, ale celkom je to pekne, no ked davali novy nater, tak mohli dat ten novy typ ako pri generalnych opravach.. Asi nemali farbu.
3700: Je mi ta luto 🙂
dobre viete co s tymi styrmi botkami myslym....
tr3mp:
Tu je vidno ako je pre Shopping Parky dolezite mat dobre napojenie na MHD. Keby pred Polusom neboli elektricky tak by vobec nemali taky obrat ako maju. Polus ma totiz mimoriadne vyhodnu polohu, nechcem povedat ze v priamo v centre mesta, ale stale sa to (prave vdaka Polusu) za centrum povazovat da. Velmi dobre si pamatam ake plne (resp. prazdne) eliny behali po Vajnorskej pred tym nez postavali Polus. Ale teraz su tie spoje podstatne plnsie, dokonca aj linka 2 byva napchata. To iste plati o zastavkach, ktore svojou velkostou nestacia. Pevne verim ze pri rekonstrukcii Vajnorskej tam vybuduju vacsie nastupne ostrovceky. Aupark oproti Polusu ziva prazdnotou, co je jasne, lebo jeho napojenie na MHD je absolutne ubohe. Linka 50, dve "Aupark" linky a to je vsetko. Pritom polovica (ak nie viac) Bratislavcanov ani nevie ze linku 50 predlzili zo Safka k Auparku. Takto isto dopadla aj Hypernova. Keby mali rozum, tak predlzia elektricky z obratiska Ruzinov, na to su ihned viacere dovody:
1. Elektricka dopravi ludi priamo do/z centra, nemusia prestupovat. Na to staci predlzit linky 9 a 14, 14 by mohla ist vyhladovo az na letisko.
2. Po vybudovani tejto trate sa moze postavat trat na Letisko, co podstatne zlepsi jeho napojenie na MHD.
3. Elektricka je pre cestujuceho atraktivnejsia ako autobus, nech je akykolvek.
4. Elektricka je lacnejsia, aj ked naklady na vystavbu trate su vyssie, oplati sa
5. Elektricka je ekologicka.
6. Elektricka poskytuje vyssiu prepravnu kapacitu a ked tam raz bude, moze sa zacat vysravba obytnych casti v tejto lokalite.
este by sa dali spomenut aj dalsie dovody, ale tychto sest povazujem za najviac dolezitych. Bohuzial ti co o tom rozhoduju maju auta a vobec sa na vec nevedia pozriet ocami cloveka, ktori auto nema a cestujue MHD. Ich pohlad je velmi skresleny predstavami o tom, ze na mape je to z obratiska iba kusok. V skutocnosti je to dost velky kus, treba ist cez zeleznicnu trat (iba tak krizom cez nu, bez ziadnych bezpecnostnych prvkov). Dalsi ich argument je ze ludia co tam nakupuju maju auta. Dobre, a co zamestnanci? Vsetci pojdu do roboty autom? Alebo maju pesi slapat z Obratiska Ruzinov cez luky, zeleznicnu trat, polia a cesty do roboty? A co ked bude vonku hnusne pocasie? Dazd, sneh, vietor a pod. Myslite si ze ked tama zavediete dajaky feklabus co bude jazdit raz za 20 minut, pripadne este redsie, ze vam na to ludia pojdu??? Zamestnanci sa musi do roboty dostat este rano a to maju niekde prestupovat na dajaky autobus, cakat na neho a stat s nim este aj v zapche? Mne by sa tak do roboty chodit nechcelo! Preto je uplne logicke predlzit elektricky zo sucasneho obratiska Ruzinov - Astronomicka k Hypernove a vyhladne az na letisko, lebo od hypernovy je to kusok. ALE!!!... Udajne sa niekto na Magistrate ohanal tvrdenim, ze elektricky tam ist nemoze, lebo by musela prekonat stupanie 7 percent a ze to sa neda. No dobre vazeny, ak mate taketo postoje tak potom nech vam tie hypermarkety SKRACHUJU!!! A chodte do ....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.