Tak som dneska navštívil Autotec v Brne. Vcelku hojne zastúpené autobusy - popíšem v kocke len to "naj", čo sa týka MHD: Bolo tam vystavené Trollino, síce len krátke, ale je dosť coooool. Trochu je však blbo riešená zadná časť Najviac sa mi ale páčil Karosácky City Bus, interiér je fakt luxusný - také fajnové sedačky nie sú ani v niektorých diaľkáčoch. Z jednej veci som bol veľmi milo prekvapený - všetko pootvárané, ľudia ochotne odpovedali na všetky otázky, no proste parádička. Najlepší pocit som mal jednoznačne za volantom City Busu 18
Celkovo som spravil niečo cez 500 fotiek , z toho z busov je len cca. 20. Ak by mal niekto interes, dajte vedieť...
V Brne majú zaujímavé trolejbusy - neviem presne povedať, aký typ, ale tuším to sú 21Tr. Akurát som ich už nevedel cvaknúť, lebo došli aj pamäťové karty aj batéria
J: Ja by som skor medializoval problem draheho a zbytocneho metra, na DPB by som az tak nenadaval. Aj ked mame v mnohych veciach iny nazor ako oni, predsa len musim uznat, ze sa nam vo vacsine veci snazia vyjst v ustrety a mnohokrat su problemy neriesitelne len kvoli staremu mysleniu na magoriate.
TBC: A co - ved nam tu uz beha Ikarus 2927, ktory je z 2927 a 4896, zadny diel mal donedavna este aj hlinikove listy a ma aj inu farbu Aj ked je pravda, ze ak by spojili 4802 a 2812, tak by boli ine sedadla, okna, niektore farby, atd
Vyhybku na Vazke budu opravovat pravdepodobne az v pondelok...
nezda sa vam ze 4802 a 2812 su tak trosku rozdielne?? bol by to predsa len trochu vacsi rodiel vo vzhlade ako pri spajani dielov z roznych ik280, alebo napr. aj K2...
votrelec - no znechuteny som aj ja, ale myslim ze most skor ci neskor bude...ked sa uz zacalo s pracami a tiez kopu prachov do toho uz investovali...aj ked pravda je ze aj do metra
Ferro: Je mozne , ze Icka vylepuju vodici. Ak si vsimnes vacsina je ich (zatial) vylepena na zastavkach,kde stoji 78-cka(nam. Hraniciarov, Mala scena, AS, Soltesovej, Zimak...)
J: btw, ten predok... co som pocul, tak voz vraj odisiel po vlastnyx... ak by velmi xceli, dokazu ho podla mna dat dokopy, akurat by museli vymenit ram na prednej casti voza, pravdepodobne aj prednu napravu a cast karoserie + prislusenstva. Ale urcite to je mensie zlo ako stratit voz uplne (aj ked serble435 v laske nemam)
sice off topic, ale precitajte si: http://www.root.cz/clanek.phtml?id=1185
takyx politikov by to xcelo viac a aj u nas :-)) potom by sa myslim aj MHD darilo lepsie :-))
si: mal si pozerat TA3 mali z toho spravu aj s obrazkami - ten predok dohromady nedajú.
KLF: VUC este nema kompetencie a samozrejme tiez praxy. Nedá sa všetko hneď. Na rozbehnutie je treba tento rok na presun kompetencií a budúci na nový systém prerozdelenia daní. Ten tretí sa budú pripravovať projekty. Je to možno dlho ale rýchlejšie sa to naozaj nedá - v komunálnej politike sa vážne troxu vyznám a ten postup musí byť taký.
d3k0: DPB by mal byť rád, že ix tam niekto vylepí. Keď sú správne tak očo ide. Vadí im, že ľudia vedia kedy ide bus. Sakra takéto veci by sa mali medializovať. Sestra robí v TA3 a možno by vedela vybaviť nejakú reportáž o tom ako sa hospodári, ako funguje DPB, ... a mohlo by sa tam aj zverejniť možnosť eliny namiesto metra. Aj keď ja s tým nesúhlasím, ale ludia by mali poznať všetky varianty. Čo vy na to?
ufo: Princeznu som velmi nestudoval, ale z boku nevyzerala, ze by jej nieco bolo. Ved nakoniec vlak s 90-minutovym meskanim odisiel do cielovej stanice
Mam nejake info od Peta Pankraca:
- uvazuje sa o urobeni hybridu z 2812 a 4802, ale este o tom nie je rozhodnute
- 2812 zatial trci v ohrade
- T2 mozno predsa len bude hotova do 22.6., uz sa vraj na nej maka
ufo: ja by som tam najradsej videl otvoreny zvrsok, aspon by sa tadial neprehanali autickari a bola vyrazne jednoduchsia udrzba trate...
Dnes kratko po otvoreni trate na nabrezi: linka c. 4 z karlovej vsi na zlate piesky (vypravu ani ev.c. si nepamatam) na nam l. stura po zvoneni zaklatil, ked skodovka ktora robila divne operacie pred nim na kolajniciach skoro pre zmenu podbehla pod K3Sku na 14ke :-))... po par metroch dalej sa ledva pregulal popod sekciu a zastal, rozleteli sa dvere na kabine vodica a vodic s nadavkami vybehol z kabiny, vyklonil sa z vozidla cez predne dvere a zaklopil neakemu autickarovi couhajuce spatne zrkadlo. (skoda ze mu ho neurval, aspon by si dotycny vodic auticka nabuduce rozmyslel ako a kam zaparkuje).
btw, skoda ze po skonceni vyluky nebudu behat ziadne spoje z tunela dole na SNPcko (mohla sa tadial tocit napriklad linka 12:-)), lebo zas tam zacnu parkovat ti ftaci s autami...
V dnesnej pravde (papierovej) je aj fotka 2812ky pri tom vlaku, ale na inetovom vydani som to nenasiel...
Skoda,ze na nabrezi sa zmohli len na asfalt.Aspon na zastavky mohli dat zamkovu dlazbu.
A ta 263.006 ako dopadla??? Momentalne to bola najkrajsia princezna s novym lakom.
Ale ved tam uz krizovatka je, akurat by ju chcelo trochu modifikovat. To uz asi nevedeli ani zakreslit, lebo na nase male slovenske pomery by to bolo na nich privela Asi este nevideli dialnicne krizovatky na mape vlavo od nas
d3k0: pokracovanie Galvanihu podla planu bude ale bohvie kedy. Bude vies poza Vrakunu a Dolne Hony a za Biskupicami sa napoji na tzv. nulty okruh.
Inak kdesi som si cital clanok, tusim s predstavitelom Slovenskej spravy ciest, ktory sa chvalil, ze sa ubranili tlaku Ruzinova a pripojku z dialnice na Vrakunsku, resp. Ruzinovsku nevybudovali ... to zrejme ma aj svoje vyhody (nie je dialnicna krizovatka pri kazdej vrbe), ale nepriamo to sposobilo, ze cely Avion a jeho vychvalovana vynikajuca dostupnost bude dobra pre vsetkych, len nie pre Ruzinovcanov Naozaj by pomohol cestny a elektrickovy podjazd pod tratou zhruba v urovni konecnej elektriciek ...
d3k0: tam sa skor da podjazd ako nadjazd a co sa tyka tej vrakune, mne osobne tam dost chyba aj vylez z dialnice... ked ides od ziliny je dost neprakticke ist dole z dialnice na trnavke a potom tam po tych vsetkyx paziach, a zas ist az na gagarinku je uz celkom slusna nadchadzka...