prosimta... snazis sa mi nahovorit ze cely rebranding prebehol len kvoli tym nevyhodam co spominas? hahaha to tazko....
preco DPB nevydiera? preco sa DPB nesnazi? ako je mozne ze SL su ziskovy a DPB stratovy?... ja viem je na hlavu porovnavat MHD s dialkovou dopravov....
ale aby tu profik ako ty trepal ze dana spolocnost je uspesna kvoli user-enemy CP tak to som od teba necakal... dovol aby som sa zasmial...
cely stav DPB je sposobeny neschopnostou vedenia, s cim sa v SL vyrovnali...
Ty si v živote nebol v meste s fungujúcou integrovanou dopravou? Vo Viedni? V Brne? Však logo dopravcu nikoho nezaujíma, akú to má pre cestujúceho informačnú hodnotu?
A v čom sú lepšie? Že si nakúpili nové autobusy a teraz vydierajú BSK, že im musí zdvojnásobiť dotáciu? Keď bude DPB jazdiť za kilometrickú tarifu a bez predplatných lístkov a podľa CP bez akéhokoľvek náznaku taktu podriadeného len a len optimalizácii obehov vozidiel, tak bude tiež mať na nové autobusy. Vy ste tu pomaly všetci ako z Marsu padnutí. Si myslíte, že BEÚS jazdí s plesnivými vrakmi z plezíru? Ja osobne stokrát uprednostním bratislavské riešenie s plesnivými vrakmi a akceptovateľným intervalom a tarifou pred martinským s x novými Slintelismi, hodinovými intervalmi mimo špičku, nástupom prvými dverami a neexistenciou časových predplatných lístkov a prestupnej časovej tarify.
Linka 44 by mala byť braná ako doplnková linka, teda prečíslovaná na nejaké číslo medzi 120-199.
A prečo 42? Dvojkovej oblasti sa ani len nedotýka. V čísle 36 je dotyk s obalsťou 3 a dotyk s oblasťou 6, pričom by rátalo s prípadnou budúcnosťou.
Neviem ako konkrétne Slovenské Linky Oblastné ale všeobecne to býva vyriešené tak, že pre jazdu medzi zastávkami v rámci obvodu MHD sa účtuje cestovné podľa tarify MHD, inak normálna kilometrická tarifa. Pri IDS to už bude jedno, lebo bude všade zónové cestovné.
A myslíš, že v priebehu zmeny signálneho plánu z jedného na druhý (v priebehu celožltej fázy - mimochodom v Nemecku stačí na zmenu signálneho plánu celožltá bez celočervenej, lebo Nemci sa nehrabú tam, kam nemajú) ti dobytok do križovatky smerom k priecestiu nenalezie a neupchá ju pre prejazdné smery?
Pretože je to najbližšia oblasť. Aj linka 43 ma v sebe číslo 3. Číslo 36 je oveľa bližšie ako číslo 42, pretože by to bolo úplne odveci (akoby šla opačným smerom) a 62 nie, pretože 212 obsluhuje predovšetkým obsluhe oblasť 4 a dotýka sa oblasti 3.
intony