Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: intony #77617:
Myslíš? Takisto, ako sľubovali metro pred dvadsiatimi rokmi, novú rýchlodráhu včas, 70 nových električiek, zlepšenie sprejerskej situácie zachovanie linky č. 155 a kedysejšie vytvorenie L55 z Filiálky do Vajnor. A čo je? Nič. Čiže aj to prečíslovanie treba brať s rezervou. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #77613:
inak do CP SL by som sa velmi nenavazal, aspon co sa chronometraze tyka.... aspon nemusia vodici na jednej linke privierat ludi do dveri co nestihaju a na dalsej linke nemusia jazdit 40kmh po ceste mimo obce...
Môj návrh prečíslovania t-busov:
201: 71
202: 72
203: 44
204: 64
205: 60
206: 46
207: 47
208: 62
209: 45
210: keďže centrum nemá desiatku tak dajme tomu 69
211: 149
212: 40

Re #77599 intony: 43 zrejme vzniklo z toho, že pôvodne to bola 33 nič viac, nič menej, aj keď možno v Lesoparku jej trasa zasahuje do katastrov MČ trojkovej oblasti. ?
Reakcia na: Solider #77616:
To nie my chceme, to prečíslujú či chceme, či nechceme.
Ja neviem, prečo chcete všetky linky prečíslovavať. Zbytočne to Slováka pletie a je to bezpredmetná zmena.
Reakcia na: S499.1023 #77613:
prosimta... snazis sa mi nahovorit ze cely rebranding prebehol len kvoli tym nevyhodam co spominas? hahaha to tazko....

preco DPB nevydiera? preco sa DPB nesnazi? ako je mozne ze SL su ziskovy a DPB stratovy?... ja viem je na hlavu porovnavat MHD s dialkovou dopravov....

ale aby tu profik ako ty trepal ze dana spolocnost je uspesna kvoli user-enemy CP tak to som od teba necakal... dovol aby som sa zasmial...

cely stav DPB je sposobeny neschopnostou vedenia, s cim sa v SL vyrovnali...
Reakcia na: Ike #77593:
Ty si v živote nebol v meste s fungujúcou integrovanou dopravou? Vo Viedni? V Brne? Však logo dopravcu nikoho nezaujíma, akú to má pre cestujúceho informačnú hodnotu?
Reakcia na: Ike #77588:
A v čom sú lepšie? Že si nakúpili nové autobusy a teraz vydierajú BSK, že im musí zdvojnásobiť dotáciu? Keď bude DPB jazdiť za kilometrickú tarifu a bez predplatných lístkov a podľa CP bez akéhokoľvek náznaku taktu podriadeného len a len optimalizácii obehov vozidiel, tak bude tiež mať na nové autobusy. Vy ste tu pomaly všetci ako z Marsu padnutí. Si myslíte, že BEÚS jazdí s plesnivými vrakmi z plezíru? Ja osobne stokrát uprednostním bratislavské riešenie s plesnivými vrakmi a akceptovateľným intervalom a tarifou pred martinským s x novými Slintelismi, hodinovými intervalmi mimo špičku, nástupom prvými dverami a neexistenciou časových predplatných lístkov a prestupnej časovej tarify.
Reakcia na: N/A #77611:
Musím si zmeniť ten mail, ale vždy keď si zmením, nie a nie mi dojsť potvrdenie na centrum.sk ... ?
Reakcia na: Valec #77582:
To nie je žiadny bordel. Cestovné bude stále rovnaké a na čísle linky nezáleží.
Reakcia na: Valec #77606:
Linka 44 by mala byť braná ako doplnková linka, teda prečíslovaná na nejaké číslo medzi 120-199.
A prečo 42? Dvojkovej oblasti sa ani len nedotýka. V čísle 36 je dotyk s obalsťou 3 a dotyk s oblasťou 6, pričom by rátalo s prípadnou budúcnosťou.
Reakcia na: S499.1023 #77605:
Však ja nechcem samostatný rad. Len to v tom materiály mohlo byť aspoň spomenuté.
Reakcia na: Valec #77580:
Neviem ako konkrétne Slovenské Linky Oblastné ale všeobecne to býva vyriešené tak, že pre jazdu medzi zastávkami v rámci obvodu MHD sa účtuje cestovné podľa tarify MHD, inak normálna kilometrická tarifa. Pri IDS to už bude jedno, lebo bude všade zónové cestovné.
Reakcia na: intony #77602:
A čo potom s L44 a L213?

Re #77603 intony: Len kvôli TESCU by som jej 36 nedával. A čo keď to do Lamača nebude 212, ale napr. L204 (čím by nahradila celú trasu L63).
Reakcia na: Valec #77576:
Načo ich číslovať v samostatnom rade? Ak vôbec nejaké budú.
Reakcia na: Beus #77567:
A myslíš, že v priebehu zmeny signálneho plánu z jedného na druhý (v priebehu celožltej fázy - mimochodom v Nemecku stačí na zmenu signálneho plánu celožltá bez celočervenej, lebo Nemci sa nehrabú tam, kam nemajú) ti dobytok do križovatky smerom k priecestiu nenalezie a neupchá ju pre prejazdné smery?
Reakcia na: Valec #77601:
A myslel si na to, že 212 sa môže niekedy v budúcnosti predĺžiť k Tescu, prípadne do Lamača?
Reakcia na: N/A #77598:
Keďže nočné T-linky N44 a N47 by mali byť dvoma vetvami dnešnej 516, zamyslel som sa a usúdil, že 207 - 47 a 203 - 44.
Reakcia na: intony #77599:
Iste, ale však oblastné označovanie má rešpektovať hlavne desiatkové číslo a až potom jednotkové.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.