Navrh na linkovanie elektrickovej dopravy po spusteni elektrickovej trate do Petrzalky:
L1 - Hlavna stanica, Obchodna, Namestie SNP, Safarikovo namestie, Petrzalka
L2 - ZST Nove Mesto, Vajnorska, Trnavske myto, Vazovova, Hlavna stanica
L3 - ZST Vinohrady, Racianske myto, Obchodna, Namestie SNP, Spitalska, Trnavske myto, Ruzinov
L4 - Zlate Piesky, Vajnorska, Trnavske myto, Spitalska, Safarikovo namestie, nabrezie, Karlova Ves
L5 - Raca, ZST Vinohrady, Racianske myto, Obchodna, tunel, Karlova Ves, Dubravka
L6 - Ruzinov, Trnavske myto, Spitalska, Safarikovo namestie, Petrzalka
L7 - Dubravka, Karlova Ves, nabrezie, Safarikovo namestie, Petrzalka
Na vsetkych radialach okrem Dubravky a Petrzalky su 2 linky, na tychto dvoch su 3 (pricom by sa dalo zvazit zrusenie L7 a pripoje L4+L6/1). Trat na Jesenskeho sa v navrhu nepouziva z toho dovodu ze na Safku by mal byt prestupny uzol Petrzalka - Karloveska radiala - ak by sa L7 zrealizovala, mohla by L4 ist cez Jesenskeho. Taktiez je nevyuzita trat cez Americke namestie.
V podstate odvsadial vsade by sa malo dostat s max. 1 prestupom.
L1 - Hlavna stanica, Obchodna, Namestie SNP, Safarikovo namestie, Petrzalka
L2 - ZST Nove Mesto, Vajnorska, Trnavske myto, Vazovova, Hlavna stanica
L3 - ZST Vinohrady, Racianske myto, Obchodna, Namestie SNP, Spitalska, Trnavske myto, Ruzinov
L4 - Zlate Piesky, Vajnorska, Trnavske myto, Spitalska, Safarikovo namestie, nabrezie, Karlova Ves
L5 - Raca, ZST Vinohrady, Racianske myto, Obchodna, tunel, Karlova Ves, Dubravka
L6 - Ruzinov, Trnavske myto, Spitalska, Safarikovo namestie, Petrzalka
L7 - Dubravka, Karlova Ves, nabrezie, Safarikovo namestie, Petrzalka
Na vsetkych radialach okrem Dubravky a Petrzalky su 2 linky, na tychto dvoch su 3 (pricom by sa dalo zvazit zrusenie L7 a pripoje L4+L6/1). Trat na Jesenskeho sa v navrhu nepouziva z toho dovodu ze na Safku by mal byt prestupny uzol Petrzalka - Karloveska radiala - ak by sa L7 zrealizovala, mohla by L4 ist cez Jesenskeho. Taktiez je nevyuzita trat cez Americke namestie.
V podstate odvsadial vsade by sa malo dostat s max. 1 prestupom.
Peon
Na začiatku skúšobnej prevádzky na mňa vodiči SAD kukali ako na zjavenie, keď som išiel vrámci BID niekam. Minule mi vodič na BID asi omylom (alebo preto, že moja čipová karta blbla) namiesto lístku "BEZPLATNE" vydal zľavnený za 7,-Sk (zo ŽST Lamač na ASMN). Samozrejme, platbu zaň nepožadoval. Ja vzhľadom na svoj vek a že nedochádzam SAD do školy nemám nárok na zľavnené cestovné v SAD, ale na zľavnenú BID nárok mám.
Prednedávnom predomnou pri ŽST Lamač do SAD nastupovala pani, ktorú vodič vrámci BA za klasický CL v pohode zobral.
Inak, myslím, že SAD vrámci BID sa niektorým Bratislavčanom oplati vyúžívať len v smere na ASMN, lebo tam nie je zdržanie cestujúcimi na Záhorie, keď si kupujú CL u vodiča.
Ale na CP SAD vrámci BA (minimálne) v smere na ASMN sa moc neoplatí spoliehať, lebo busy zo Záhoria čo si všímam prichádzajú obvykle tak s 5 a viacminútovým náskokom oproti CP...
Okrem toho, SADistické CP (aj tie vrámci BID) sú pre cestujúceho MHD neprehľadné. Tuším, že minimálne zo zastávky ŽST Lamač boli odstránené (alebo ukradnuté?). Cestujúci si ich ako-tak pohodlne môže zistiť jedine cez www.cp.sk .
1; Stále nechápem, prečo SADisti nemajú zastávku pod stanicu ("Kooperativa").
2; A pre koho zopár málo spojov stojí na zastávke "Sokolská"? Určite nie pre cestujúcich idúci na Hlavnú stanicu, kvôli tomu spornému prechodu cez odstavné koľaje a mimoriadne nebezpečnému prechodu pre chodcov cez tú štvorprúdovku...
3; Pre koho SADisti stoja na zastávke "Hroboňova"? Tipujem, že hlavne pre študentov Ekonomickej univerzity, aby mohli prestúpiť na 84-ku. Ale to môžu ísť aj z ASMN 88-kou, len neviem, ktorý z tých spôsobov je rýchlejší...
PS: Viem, že SAD Bratislava,a.s. je po novom Slovak Lines,a.s., ale SAD je kratšie a lepšie mi to znie. ?